- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management ve společnosti G.N.P.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12776
Název zakázky: Age management ve společnosti G.N.P.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 5. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009557 Age management ve společnosti G.N.P. příjemce: G.N.P. spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: G.N.P. spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Dolní Jasenka 279, 755 01 Vsetín
- Jméno: DANIELA GRÖSSLOVÁ
- Telefon: +420571414322
- E-mail: age-management@gnp.cz
IČ zadavatele: 63319926
DIČ zadavatele: CZ63319926
- Jméno: Mgr. Pavlína Komedová
- Telefon: +420604207021
- E-mail: komedova@ak-komedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Zlepšovatelé s.r.o. Kolbenova 616/34, 190 00 Praha 9
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících zejména ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele a dalších níže uvedených souvisejících služeb. Předmět zakázky je rozdělen na dvě části:
tato část bude složena z následujících seminářů / koučingů:
2 . část: Prevence zdraví a předcházení syndromu vyhoření
Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Účastníci (dále též i „dodavatelé“) jsou oprávněni podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, nebo na obě části veřejné zakázky. Nabízenou část veřejné zakázky však musí nabídnout kompletně. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nabídku.
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 603000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Veškeré aktivity budou realizovány v období od května 2019 (zahájení aktivit se očekává neprodleně po uzavření smlouvy) do prosince 2021.
Místo dodání / převzetí plnění: Služby budou poskytovány v místě sídla zadavatele, tj. na adrese Dolní Jasenka 279, 755 01 Vsetín. Zadavatel si vyhrazuje právo požadované místo poskytování služeb změnit, v takovém případě ponese náklady na případný pronájem prostor a dopravu účastníků.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek Nabídky posouzené jako úplné dle podmínek Výzvy a přijaté v řádném termínu pro podání nabídek budou hodnoceny dle ekonomické a kvalitativní výhodnosti na základě níže uvedených kritérií. Nabídky budou posouzeny a hodnoceny tříčlennou komisí, přičemž hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem s vahou uvedenou v hodnotících kritériích. Vítěznou nabídkou je nabídka s nejvyšším bodovým hodnocením. Nabídky neúplné nebo přijaté po termínu pro podání nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny. 1. část: Vzdělávací aktivity v oblasti Age managementu Nabídky na první část veřejné zakázky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:
Nabídková cena bez DPH Hodnocení nabídek podle kritéria ekonomické výhodnost – nabídkové ceny bez DPH – se provádí bodovací metodou. Nejvýhodnější nabídka získá maximum bodů, tedy 100. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * nejnižší nabídková cena / nabídková cena hodnocené nabídky
Posouzení zakázek nad rámec kvalifikace
Nabídka s nejvyšším počtem přidělených bodů získá maximum bodů (100) pro účely hodnocení tohoto dílčího kritéria. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru hodnocené nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * (dosažené body za zakázky nad rámec kvalifikace hodnocené nabídky / počet bodů nejlépe hodnocené nabídky v rámci kritéria) Kvalita realizačního týmu Hodnoceny jsou přitom dvě vybrané osoby s nejvyšší kvalifikací, které se budou podílet na provádění zakázky.
Nabídka s nejvyšším počtem přidělených bodů získá maximum bodů (100) pro účely hodnocení tohoto dílčího kritéria. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru hodnocené nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * (dosažené body za kvalitu realizačního týmu hodnocené nabídky / počet bodů nejlépe hodnocené nabídky v rámci kritéria)
Kvalita koncepce poskytovaných služeb Posuzována bude vhodnost koncepce a provázání seminářů a koučingů s navrženými opatřeními v oblasti Age Managementu, spolu se systémem zapracování zpětných vazeb poskytovaných zaměstnanci zadavatele. Cílem je v maximální možné míře přizpůsobit strategii předávání vědomostí a dovedností z oblasti Age managementu individuálním potřebám a schopnostem vzdělávaných pracovníků zadavatele tak, aby tito pracovníci nabyly co největší množství vědomostí a dovedností a tyto byli schopni ve své praxi následně využívat. Vhodnost koncepce s ohledem na schopnost přizpůsobovat vzdělávací strategii individuálním potřebám a schopnostem vzdělávaných pracovníků bude ohodnocena nejvýše 50 body. Nabídka s nejvyšším počtem přidělených bodů získá maximum bodů (100) pro účely hodnocení tohoto dílčího kritéria. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru hodnocené nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * (dosažené body za kvalitu koncepce poskytovaných služeb hodnocené nabídky / počet bodů nejlépe hodnocené nabídky v rámci kritéria)
Výpočet celkového hodnocení Jednotlivým dílčím kritériím jsou zadavatelem stanovy váhy v %, jejichž součet je 100. Výpočet bude proveden tak, že se jednotlivá bodová hodnocení dílčích kritérií vynásobí vahou daného kritéria. X = (Bodové hodnocení za cenu x 0,60) + (Bodové hodnocení za referenční zakázky nad rámec kvalifikace x 0,20) + (Bodové hodnocení za kvalitu realizačního týmu x 0,15) + (Bodové hodnocení za koncepci poskytovaných služeb x 0,05) 2.část : Prevence zdraví a předcházení syndromu vyhoření
Nabídky na druhou část veřejné zakázky budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:
Nabídková cena bez DPH Hodnocení nabídek podle kritéria ekonomické výhodnost – nabídkové ceny bez DPH – se provádí bodovací metodou. Nejvýhodnější nabídka získá maximum bodů, tedy 100. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce. X = 100*(nejnižší nabídková cena / nabídková cena hodnocené nabídky)
Posouzení zakázek nad rámec kvalifikace
Nabídka s nejvyšším počtem přidělených bodů získá maximum bodů (100) pro účely hodnocení tohoto dílčího kritéria. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru hodnocené nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * (dosažené body za zakázky nad rámec kvalifikace hodnocené nabídky / počet bodů nejlépe hodnocené nabídky v rámci kritéria) Kvalita realizačního týmu Hodnoceny jsou přitom dvě vybrané osoby s nejvyšší kvalifikací, které se budou podílet na provádění zakázky.
Nabídka s nejvyšším počtem přidělených bodů získá maximum bodů (100) pro účely hodnocení tohoto dílčího kritéria. Každá další nabídka získá počet bodů, který bude vypočten jako 100násobek poměru hodnocené nabídky k hodnocené nabídce. X = 100 * (dosažené body za kvalitu realizačního týmu hodnocené nabídky / počet bodů nejlépe hodnocené nabídky v rámci kritéria)
Výpočet celkového hodnocení Jednotlivým dílčím kritériím jsou zadavatelem stanovy váhy v %, jejichž součet je 100. Výpočet bude proveden tak, že se jednotlivá bodová hodnocení dílčích kritérií vynásobí vahou daného kritéria. X = (Bodové hodnocení za cenu x 0,60) + (Bodové hodnocení za referenční zakázky nad rámec kvalifikace x 0,20) + (Bodové hodnocení za kvalitu realizačního týmu x 0,20) |
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Pokud nebude uvedeno jinak, níže uvedené požadavky jsou pro obě části veřejné zakázky shodné. Základní kvalifikace
Základní kvalifikace bude prokázána předloženým čestným prohlášením. V případě, že bude nabídka uchazeče vybrána jako nejvýhodnější, je uchazeč povinen předložit před uzavřením smlouvy veškeré doklady prokazující kvalifikaci v originále nebo úředně ověřené kopii.
Profesní kvalifikace pro 1: část (Vzdělávací aktivity v oblasti Age managementu)
Profesní kvalifikace pro 2: část (Prevence zdraví a předcházení syndromu vyhoření)
Profesní kvalifikace (týká se obou částí) bude prokázána předloženým alespoň prostých kopií výpisů z příslušných veřejných rejstříku. V případě, že bude nabídka uchazeče vybrána jako nejvýhodnější, je uchazeč povinen předložit před uzavřením smlouvy veškeré doklady prokazující kvalifikaci v originále nebo úředně ověřené kopii.
Technická kvalifikace
K prokázání technické kvalifikace zadavatel požaduje doložení Seznam významných služeb za poslední 3 roky před datem zahájení zadávacího řízení v minimálním rozsahu:
Zahrnuje-li jedna referenční zakázka jak školení pracovníků, tak zároveň splňuje hodnotu požadovanou pro významnou zakázku týkající se koučingu vedoucích pracovníků, má se za to, že jsou splněny oba požadavky na referenční zakázky.
K prokázání technické kvalifikace zadavatel požaduje doložení Seznam významných služeb za poslední 3 roky před datem zahájení zadávacího řízení v minimálním rozsahu:
Pro obě části veřejné zakázky platí, že seznam referenčních zakázek bude předložen ve formě čestného prohlášení (vzor seznamu referencí je v příloze č. 5 pro 1. část veřejné zakázky a v příloze č. 6 pro 2. část veřejné zakázky). Popis zakázek bude obsahovat:
V případě, že bude nabídka uchazeče vybrána jako nejvýhodnější, je uchazeč povinen předložit před uzavřením smlouvy veškeré doklady prokazující technickou kvalifikaci v originále nebo úředně ověřené kopii. Referenční zakázky budou přitom doloženy podepsaným potvrzením objednatele, že byla zakázka řádně provedena a dokončena, s tím že popis zakázky bude obsahovat alespoň informace, které jsou požadovány pro popis zakázky v rámci seznamu předaného ve formě čestného prohlášení. Je-li část technické kvalifikace prokazována prostřednictvím jiné osoby, je uchazeč povinen předložit písemný závazek této jiné osoby k poskytnutí služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.
Seznam osob, které se budou podílet na provádění zakázky Budou uvedeny alespoň 2 fyzické osoby – členové týmu, které se budou podílet na provádění zakázky a kteří budou splňovat alespoň následující kritéria: pro 1. část veřejné zakázky Vzdělávací aktivity v oblasti Age managementu
(Za 1 rok praxe se přitom považuje kalendářní rok, v němž osoba provedla alespoň 15 vzdělávacích akcí; za vzdělávací akci se přitom považuje jedno školení v rozsahu alespoň 4 hodin nebo provedení jednoho koučingu v rozsahu alespoň 90 minut.)
pro 2. část veřejné zakázky Prevence zdraví a předcházení syndromu vyhoření
(Za 1 rok praxe se přitom považuje kalendářní rok, v němž osoba provedla alespoň 50 lekcí; za lekci se přitom považuje aktivita v rozsahu alespoň 1 hodiny)
Výše uvedená kritéria budou doložena předložením:
|
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně jinou osobou, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž výběrovém řízení prokazuje způsobilost, nebo kvalifikaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění veřejné zakázky, včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky a ostatních vedlejších nákladů jakou jsou např. poplatky, inflační vlivy, náklady na dopravu, cestovné, tisk a jakékoliv další výdaje, jsou-li nutné pro řádné, úplné a kvalitní plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena musí být uvedena v korunách českých (CZK).
Nabídková cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
Nabídková cena musí být uvedena pro jednotlivé části veřejné zakázky zvlášť.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Vzdělávací aktivity v oblasti Age managementu“ pro 1. část veřejné zakázky, a / nebo nápisem „Neotevírat – Prevence zdraví a předcházení syndromu vyhoření“ pro 2. část veřejné zakázky. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána ve 2 vyhotoveních, 1 originál + 1 kopie. Všechny listy nabídky včetně příloh budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly zabezpečeny před vyjmutím nebo vložením listů. Podává-li uchazeč nabídku na obě části zakázky, musí být kompletní nabídka pro každou část podána zvlášť v samostatné obálce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat do předmětné části pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Písemnou odpověď zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat minimálně tyto dokumenty:
- Vyplněný krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče (viz příloha č. 2)
- Dokumenty prokazující způsobilost a splnění kvalifikace (viz příloha č.3, příloha č. 4, příloha č. 5, příloha č. 6 a příloha č. 9)
- Uchazečem podepsaný návrh smlouvy o poskytování služeb – dle přílohy č.7 či přílohy č. 8 – uchazeč doplní pouze údaje označené k doplnění
- Doklad o poskytnutí jistoty (kopie výpisu z účtu s příslušnou platbou) pro 1. část veřejné zakázky
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Specifikace predmetu plneni.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 2 - Kryci list nabidky.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 3 - Profesní životopis - implementace AM_1.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 4 - Profesní životopis - 2.část VZ.DOCX (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 5 - Seznam referencí - Age management ve společnosti G.._.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 6 - Seznam referencí - Prevence zdraví.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 7 - Smlouva pro 1.část.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 8 - Smlouva pro 2.část.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Příloha č. 9 - cestne prohlaseni zakladni kvalifikace.docx (9. 5. 2019 16:58)
- Vyzva Age management.pdf (9. 5. 2019 16:58)
- Výzva_GNP.pdf (9. 5. 2019 16:58)
- GNP_Rozhodnuti o zrušeni vyberoveho rizeni.pdf (20. 5. 2019 10:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zásadní změny v zadávací dokumentaci
Datum ukončení: 20. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.