- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management – vzdělávání a výcvik zaměstnanců.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12789
Název zakázky: Age management – vzdělávání a výcvik zaměstnanců.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 5. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: BONAGRO, a.s.
Sídlo zadavatele: Jiříkovická 340, 664 08 Blažovice
- Jméno: Ing. ROMAN ZVĚŘINA, předseda představenstva
- Telefon: +420544243839
- E-mail: bonagro@bonagro.eu
IČ zadavatele: 49976524
DIČ zadavatele: CZ49976524
- Jméno: Ing. Zbyněk Dohnal, manažer projektu
- Telefon: +420602730976
- E-mail: projekty@bonagro.eu
Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: BONAGRO, a.s., Jiříkovická 340, 664 08 Blažovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky jsou dvě části poradenské činnosti: část plnění č. 1: „Integrovaný program nástroje age managementu“, část plnění č. 2: „Měření indexu pracovní schopnosti“. Zakázka je rozděleny na tyto dvě části. Předmět plnění je blíže specifikován v čl. 1.4 zadávací dokumentace. Pro každou část zakázky musí být splněna dodavatelem kvalifikace uvedená v zadávací dokumentaci.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu z částí plnění zakázky, tj. část plnění č. 1 nebo část plnění č. 2, nebo podat nabídku na obě části zakázky. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Více informaci je uvedeno v čl. 1.4.3 zadávací dokumentace.
Podrobná specifikace podmínek a předmětu zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách č. 1 až 12.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od data uzavření smlouvy do 30.11.2021
Místo dodání / převzetí plnění: BONAGRO, a.s., Jiříkovická 340, 664 08 Blažovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnoceny budou jen ty nabídky, které budou doručeny ve stanoveném čase pro podání nabídek a dále nabídky, které budou při posouzení nabídek hodnoceny jako úplné, tj. budou obsahovat veškeré dokumenty požadované v zadávací dokumentaci a současně doložené dokumenty v nabídce budou splňovat veškeré podmínky uvedené v zadávací dokumentaci.
Každá část zakázky bude hodnocena samostatně.
Hodnotícím kritériem je výše nabídkové ceny bez DPH. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka v každé části zakázky s nejnižší nabídkovou cenou.
Další informace jsou uvedeny také v čl. 6 zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje:
prokázání základní způsobilosti;
Podrobně jsou požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele specifikovaná v zadávací dokumentaci čl. 3.
prokázání profesní způsobilosti;
prokázání technických kvalifikačních předpokladů
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobnější informace podmínek a požadavků na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 9 zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Požadavky na způsob zpracování ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci čl. 6.3.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka, včetně veškeré dokumentace vztahující se k předmětu veřejné zakázky, musí být zpracována v českém jazyce. Doklad zhotovený v cizím jazyce se předkládá s překladem do českého jazyka, vyjma dokladu prokazujícího kvalifikaci k programu skupinové metody dle čl. 3.3.2, písm. a) oddíl (ii.) nebo osvědčení dodavatele o způsobilosti k provádění měření indexu pracovní schopnosti, pokud jsou tyto doklady v anglickém jazyce. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, nabídka v elektronické podobě není požadována.Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci čl. 9.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede do krycího listu nabídky, který je Přílohou č. 1 zadávací dokumentace, ke každé části předmětu zakázky, na níž podává nabídku, kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku, variantní nabídky se nepřipouští. Viz zadávací dokumentace čl. 9 písm. c).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Podrobnější podmínky a informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci čl. 11.Dotazy k vysvětlení zadávacích podmínek zasílají dodavatelé výhradně prostřednictvím elektronické pošty. Kontaktní adresa pro zasílání dotazů: projekty@bonagro.eu
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel stanovil podrobné obchodní a jiné smluvní podmínky formou závazného návrhu Rámcové smlouvy o realizaci poradenské činnosti, která je Přílohu č. 5 zadávací dokumentace. Dodavatel je povinen akceptovat Rámcovou smlouvu bezvýhradně.
Zadavatel nepožaduje doložit podepsaný návrh smlouvy jako součást nabídky, avšak prohlášením uvedeném v Krycím listu nabídky se dodavatel zavazuje uzavřít se Zadavatelem Rámcovou smlouvu – čl. 8, odst. c) ZD.
Obchodní a jiné smluvní podmínky jsou blíže specifikované v zadávací dokumentaci čl. 8.
Další podmínky pro plnění zakázky a pro uzavření smlouvy jsou specifikovány v čl. 4 a čl. 7 zadávací dokumentace.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Bonagro. a.s. _Vyzva-k-podani-nabidky.pdf (20. 5. 2019 15:01)
- Bonagro. a.s. _ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.pdf (20. 5. 2019 15:01)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 1 - Krycí list.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 2 - Čestné prohlášení.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 4 - Nabídka zabezpečení poradenstvi.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 5 - Ramcova smlouva.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 6 - Vysvetleni-zadavacich-podminek.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 7 - Seznam poddodavatelů.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 8 -.Podmínky_alternativni-skupinova-metoda.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 9 - Podminky alternativni-metoda-mereni.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č.10_seznam-realizace-vzdelavani.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č.11_seznam-realizace-auditu.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č.12_seznam-realizace-mereni.docx (20. 5. 2019 15:02)
- Bonagro, a.s. - Priloha č. 3 - Specifikace predmetu.docx (20. 5. 2019 15:02)
- 04_Výsledek výzvy k podání nabídek1 - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (10. 12. 2019 19:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 995500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Management z.s., se sídlem Orlí 542/27, Brno-město, 602 00 Brno, IČ: 013 18 063
Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2019
Zrušené části zakázky: Část č. 2 - Měření indexu pracovní schopnosti
Datum ukončení: 9. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.