- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Audit a návrh standardů poskytování zdravotní péče v pobytových sociálních službách v Kraji Vysočina
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13188
Název zakázky: Audit a návrh standardů poskytování zdravotní péče v pobytových sociálních službách v Kraji Vysočina
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, Jihlava, PSČ 586 01
- Jméno: Mgr. Pavel Franěk, 1. náměstek hejtmana
- Telefon: +420564602139
- E-mail: franek.p@kr-vysocina.cz
IČ zadavatele: 70890749
DIČ zadavatele: CZ70890749
- Jméno: Robert Páleník
- Telefon: +420732679907
- E-mail: palenik@pkvysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 2. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Žižkova 57/1882, Jihlava, PSČ 586 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je vypracování auditu současného stavu poskytování ošetřovatelských služeb, resp. zdravotní péče odbornost 913, v 19 pobytových zařízeních sociálních služeb Kraje Vysočina (zadavatele). Na základě auditu současného stavu, a se zohledněním specifik či odchylek praxe v jednotlivých zřizovaných organizacích, dodavatel vytvoří:
metodiku vedení ošetřovatelské dokumentace v pobytových sociálních službách,
metodiku vykazování péče na zdravotní pojišťovny odbornost 913,
personální standard – návrh optimálního počtu všeobecných praktických sester a sester se specializací v týmech, a to individuálně pro každé pobytové zařízení.
Výsledek auditu a metodiky dodavatel bude poté prezentovat na 5ti jednodenních workshopech seznamujících zaměstnance pobytových zařízení s výsledky auditní zprávy a metodik, které budou výstupem plnění. Dodavatel dále představí výsledky auditu na závěrečné konferenci projektu „Optimalizace sítě pobytových sociálních služeb v Kraji Vysočina.“
Specifikace plnění a popis projektu je blíže specifikován v příloze č. 1 výzvy, které stanoví závazné technické podmínky veřejné zakázky. Ke splnění technických podmínek se dodavatel zavazuje podáním nabídky, resp. vybraný dodavatel uzavřením smlouvy, a v nabídce jejich splnění bude prokázáno předložením popisu řešení v nabídce (viz čl. 3.6 výzvy).
Předmět veřejné zakázky zadavatel hodlá spolufinancovat z dotace Operačního programu Zaměstnanost (OPZ), reg. č. projektu CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0006477, název projektu „Optimalizace sítě pobytových sociálních služeb v Kraji Vysočina“. Informace o OPZ včetně pravidel OPZ pro zadávání veřejných zakázek (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 11), kterými se řídí zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu, jsou dostupné na https://www.esfcr.cz/dokumenty-opz.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1 470 000 Kč bez DPH. Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu veřejné zakázky jako maximální přípustnou nabídkovou cenu veřejné zakázky, která je zároveň stanovena jako nepřekročitelná. Veškeré vyšší nabídky budou vyřazeny pro nesplnění podmínek výběrového řízení.
Kopletní zadávací podmínky jsou k dipozici v souborech přiložených níže!!!
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1470000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 6 měsíců od účinnosti smlouvy- auditní zpráva, Workshopy - termín navrhuje dodavatel (po ukončení předchozí části plnění tj.auditní zpráva), Vystoupení na závěrečné konferenci projektu dle skutečného termínu konání konference – předpoklad 07-08 2020
Místo dodání / převzetí plnění: jednotlivé zřizované organizace poskytující pobytové sociální služby (viz příloha č. 1 výzvy), a sídlo zadavatele Žižkova 1882/57, 587 33 Jihlava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost splní dodavatel, který předloží čestné prohlášení (v rozsahu dle přílohy č. 2 výzvy) o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Profesní způsobilost splní dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců. Kritérium kvalifikace lze splnit i uvedením URL adresy výpisu z obchodního rejstříku – viz krycí list.
Technickou kvalifikaci splní dodavatel, který předloží seznam významných zakázek poskytnutých dodavatelem včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktní osoby objednatele (dle vzoru v příloze č. 2 této výzvy).
Pro prokázání splnění kritéria kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných zakázek vyplývat, že dodavatel realizoval v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 2 zakázky obdobného předmětu plnění, kterou se rozumí zakázka, jejíž součástí bylo provedení auditních či analytických služeb týkajících se poskytování zdravotnických služeb v zařízení sociální či zdravotní péče. Minimální hodnota plnění každé takové služby činí 500.000,- Kč bez DPH.
Pro prokázání splnění kritéria kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných zakázek vyplývat, že dodavatel realizoval v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 2 zakázky obdobného předmětu plnění, kterou se rozumí zakázka, jejíž součástí bylo provedení auditních či analytických služeb týkajících se poskytování zdravotnických služeb v zařízení sociální či zdravotní péče. Minimální souhrnná hodnota těchto plnění služeb činí 200.000,- Kč bez DPH.
Zadavatel stanoví, že dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob (poddodavatel nebo společná nabídka). Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli v nabídce předložit písemný závazek jiné osoby k poskytnutí příslušného plnění určeného k plnění veřejné zakázky, a to (alespoň) v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. Tato jiná osoba pak současně bude uvedena v seznamu poddodavatelů v příloze příslušné smlouvy a její změna v průběhu plnění bude možná pouze za podmínek uvedených v obchodních podmínkách.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na variantní řešení nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. Nabídky obsahující variantní řešení budou vyřazeny a dodavatel vyloučen z výběrového řízení této zakázky.
Požadavky na jazyk nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě dokladů, jejichž originály jsou v jiném jazyce než českém, připojí dodavatel v nabídce jejich překlad do českého jazyka. V případě pochybností o správnosti překladu jednotlivých dokumentů je zadavatel oprávněn si od dodavatele vyžádat úřední překlad do českého jazyka.
Povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady, které jsou vyhotoveny ve slovenském jazyce.
Požadavky na zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v krycím listu dle přílohy č. 2 této výzvy v korunách českých jako celková částka zahrnující celý předmět veřejné zakázky a všechny činnosti nezbytné k jeho splnění dle obchodních podmínek (příloha č. 3 výzvy). Cena uvedená dodavatelem zahrnuje veškeré náklady dodavatele nutné k řádné realizaci zakázky a je cenou nejvýše přípustnou a neměnnou. Cena nesmí překročit částku uvedenou v čl. 1 výzvy.
Požadavky na náležitosti a členění nabídky:
Nabídka bude členěna na následující po sobě jdoucí části:
Část A: Krycí list dle přílohy č. 2 této výzvy a případně doklady prokazující oprávnění osoby podepisující nabídku zastupovat dodavatele.
Část B: Doklady prokazující splnění kvalifikace dle čl. 3.2 této výzvy.
Část C: Popis řešení dodavatele (návrh metodiky pracovního postupu). Dodavatel zpracuje detailní popis metodiky pracovního postupu dodavatele respektující zadávací podmínky, zejména technické podmínky zadavatele uvedené v příloze č. 1 výzvy. Dodavatel popíše navrženou metodiku postupu auditu včetně tvorby metodik a návrhu personálního standardu včetně kapacit personálního zajištění plnění ze strany dodavatele. Zadavatel stanoví, že pro plnění veřejné zakázky platí závazné (technické) podmínky uvedené v příloze č. 1 této výzvy, a to i v případě, že některé tyto aspekty nebudou v popisu řešení dodavatelem přímo uvedeny. Z popisu nesmí vyplývat nesoulad řešení dodavatele s (technickými) podmínkami zadavatele uvedenými v příloze č. 1 této výzvy.
Část D: Seznam poddodavatelů, jejichž pomocí dodavatel v nabídce prokazuje část kvalifikace (je-li relevantní) s uvedením identifikačních údajů těchto poddodavatelů a popisu, kterou část předmětu plnění bude každý z poddodavatelů plnit.
Část E: Elektronická kopie nabídky na záznamovém nosiči (CD, DVD, USB), krycí list ve formátu MS Word (doporučující).
Obchodní a platební podmínky:
Zadavatel stanovil obchodní a platební podmínky pro realizaci veřejné zakázky formou závazného textu smlouvy, který je přílohou č. 3 výzvy. Podáním nabídky se dodavatel zavazuje v případě výběru smlouvu uzavřít. Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem dle přílohy č. 3 doplněná na vyznačených místech o údaje z nabídky dodavatele. Návrh smlouvy se do nabídky nepředkládá, dodavatel ve své nabídce předloží doklady a údaje dle čl. 3.6 výzvy (v čl. 4 textu výzvy k podání nabídek má být správně uvedeno "dle čl. 3.6 výzvy" namísto "dle čl. 3.7 výzvy"- viz soubor "Vyzva_Optim_audity_fin2.pdf" níže).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v krycím listu dle přílohy č. 2 této výzvy v korunách českých jako celková částka zahrnující celý předmět veřejné zakázky a všechny činnosti nezbytné k jeho splnění dle obchodních podmínek (příloha č. 3 výzvy). Cena uvedená dodavatelem zahrnuje veškeré náklady dodavatele nutné k řádné realizaci zakázky a je cenou nejvýše přípustnou a neměnnou. Cena nesmí překročit částku uvedenou v čl. 1 výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel podá nabídku písemně v listinné podobě; součástí nabídky bude i elektronická kopie nabídky na záznamovém nosiči (CD, DVD, USB) - doporučující.Nabídka musí být podána v řádně uzavřené, neprůhledné obálce zabezpečené v místě uzavření obálky prostředky proti neoprávněné manipulaci, označena bude názvem zakázky, obchodním jménem a kontaktní adresou dodavatele a slovem „NEOTVÍRAT“.Nabídky musí být zadavateli doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Nabídky, které budou zadavateli doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, zadavatel neotvírá a v průběhu výběrového řízení k nim nepřihlíží.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. - viz krycí list (příloha 2 výzvy)
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé mohou požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Dotazy k zadávacím podmínkám (žádost o vysvětlení) je možné zasílat písemnou formou listině nebo elektronicky (e-mailem) kdykoliv v průběhu lhůty pro podání nabídek, žádost však musí být zadavateli (kontaktní osobě zadavatele uvedené v záhlaví výzvy) doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být doručena zadavateli na adresu či kontaktní e-mail uvedený v záhlaví výzvy. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle tazateli vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného znění žádosti na profilu zadavatele a www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz
Náklady dodavatelů spojené s účastí v tomto výběrovém řízení zadavatel nehradí. Podané nabídky nebudou dodavatelům vráceny. Zadavatel prohlašuje, že poskytnuté údaje o jednotlivých dodavatelích bude využívat jen pro účely tohoto výběrového řízení, popř. pro účely uložené mu právními předpisy vztahujícími se k veřejným zakázkám a ve vztahu k oprávněným kontrolním a auditním orgánům.
Zadavatel je povinen, resp. oprávněn zrušit výběrové řízení za podmínek dále uvedených, nejpozději však do okamžiku uzavření smlouvy. Za tímto účelem vydá zadavatel písemné rozhodnutí o zrušení s uvedením důvodu pro zrušení. Do 3 pracovních dnů po písemném rozhodnutí o zrušení zadavatel zajistí uveřejnění informace o zrušení výběrového řízení na portálu www.esfcr.cz, prostřednictvím kterého je splněna povinnost informovat písemně dodavatele. Pokud došlo k uveřejnění výzvy i jiným způsobem a stále běží lhůta pro podání nabídek, musí být toto rozhodnutí uveřejněno stejným způsobem jako výzva (pokud už lhůta neběží, není informování touto cestou povinné).
Zadavatel zruší výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
a) nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky;
b) byly ve stanovené lhůtě podány pouze neúplné nabídky nebo nabídky, které jsou v rozporu s požadavky podle bodu 4 kap. 20.2 Pravidel OPZ;
c) byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě/zadávací dokumentaci;
d) smlouvu se zadavatelem odmítli uzavřít všichni dodavatelé, s nimiž bylo možné smlouvu uzavřít, příp. neposkytli potřebnou součinnost k uzavření smlouvy;
e) došlo ke střetu zájmů a jiné opatření k nápravě není možné.
Zadavatel může zrušit výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
a) v průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval;
b) dodavatel vyzvaný k uzavření smlouvy odmítl uzavřít smlouvu nebo neposkytl zadavateli k jejímu uzavření dostatečnou součinnost podle kap. 20.9 Pravidel OPZ;
c) zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka (kap. 20.11.2 Pravidel OPZ).
Zadavatel upozorňuje, že v rámci veřejné zakázky jsou jím i administrátorem veřejné zakázky[1] zpracovávány některé osobní údaje z nabídek dodavatelů – např. kontaktní údaje osob. Důvodem zpracování osobních údajů je skutečnost, že tyto osobní údaje jsou vyžadovány v zadávacích dokumentacích veřejných zakázek na základě podmínek zákona o zadávání veřejných zakázek. Zadavatel i administrátor zpracovává předmětné osobní údaje za účelem zpracování a administrace zadávacích a výběrových řízení veřejných zakázek a případně následné zpracování podkladů pro čerpání dotace.
Zadavatel výslovně upozorňuje, že na tuto veřejnou zakázku malého rozsahu nelze uplatnit postupy uvedené v zákoně č. 134/2016 Sb., neboť na ni v souladu s ustanovením § 31 cit. zákona, zadavatel uplatňuje obecnou výjimku z povinnosti postupovat v zadávacím řízení. Pokud jsou proto v této výzvě a ostatních dokumentech zadavatele použity pojmy shodné s pojmy zákona, nelze z takové skutečnosti jakkoliv vyvozovat, že je pro takový pojem zákon uplatňován, vyjma případů, kdy je to výslovně uvedeno. Zadavatel dále uvádí, že výběrové řízení na tuto veřejnou zakázku se řídí pravidly pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu dle obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 11), dostupných na https://www.esfcr.cz/dokumenty-opz.
[1] Projektová kancelář Kraje Vysočina, p. o., IČ 71294376, se sídlem Žižkova 89, 586 01 Jihlava (http://www.pkvysocina.cz)
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha_1_karta_organizace.xlsx (18. 12. 2019 17:54)
- priloha_1_technicke_audity_fin2.docx (18. 12. 2019 17:54)
- priloha_3_smlouva_zdr_audity_fin2.docx (18. 12. 2019 17:54)
- Vyzva_Optim_audity_fin2.pdf-2 (19. 12. 2019 16:01)
- vysvetleni_1_optim-audity-fin.pdf (7. 1. 2020 17:34)
- Priloha_2_kryci+vzory_audity_opr1.docx (7. 1. 2020 17:34)
- vysvetleni_2_optim-audity_sken.pdf (23. 1. 2020 16:29)
- rozhodnutí_oznámení_výběr_dodavatele.pdf (18. 5. 2020 12:16)
- Výsledek výzvydoc.doc (11. 6. 2020 17:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1190000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z. s., Vančurova 2904, Tábor 390 01, IČ: 60445831
Datum podpisu smlouvy: 1. 6. 2020
Datum ukončení: 1. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.