- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení managementu společnosti Conectart s.r.o. – část 3. a 4.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13098
Název zakázky: Školení managementu společnosti Conectart s.r.o. – část 3. a 4.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Conectart s.r.o.
Sídlo zadavatele: K Žižkovu 851/4, 190 00 Praha 9 - Vysočany
- Jméno: Petr Studnička
IČ zadavatele: 24728055
- Jméno: Ing. Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2019 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vymezení předmětu 3. a 4. části zakázky je zajištění realizace školení zaměstnanců společnosti Conectart s.r.o:
Rozvojová školení pro teamleadery a MNG pracovníky
Leadership v telemarketingu
blíže viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30. 9. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro vyhodnocení nabídek jsou stanovena v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídek tato kritéria hodnocení:
Nabídková cena bez DPH - 60 %
Kvalita odborného týmu - 40 %
Hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
blíže viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za školící hodinu v Kč bez DPH v tomto rozsahu a sktruktuře dle přílohy č. 8 ZD. Nabídka nesmí obsahovat nulové položky ceny za hodinu školení bez DPH.
blíže viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.blíže viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.blíže viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části zakázky, a to písemně v českém jazyceblíže viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.blíže viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 3-4 finální.pdf (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 3a -Rámcová dohoda - pro 3. část.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 3b -Rámcová dohoda - pro 4. část.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 4 - Specifikace kurzů.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx (5. 11. 2019 15:07)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (5. 11. 2019 15:08)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (5. 11. 2019 15:08)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny_.xlsx (5. 11. 2019 15:08)
- Vysvětlení zadávací dokumentace 3-4.pdf (13. 11. 2019 13:05)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče Marek Spurný pro část 3-4.pdf (4. 12. 2019 16:09)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče Trade Zone pro část 3-4.pdf (4. 12. 2019 16:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 3.pdf (31. 1. 2020 14:18)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 4.pdf (31. 1. 2020 14:18)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 3.pdf (16. 5. 2020 10:09)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 4.pdf (16. 5. 2020 10:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INSTITUT PROFESNÍHO ROZVOJE Mgr. Barbora PuchýBolzanova 1896/58669 02 ZnojmoIČ: 72305231
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1.INSTITUT PROFESNÍHO ROZVOJE Mgr. Barbora PuchýBolzanova 1896/58669 02 ZnojmoIČ: 72305231
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2.Openone a.s.Sanderova 1366/26170 00 Praha 7 – HolešoviceIČ: 26460980
Datum podpisu smlouvy: 9. 3. 2020
Datum ukončení: 12. 3. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.