Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13946

Název zakázky: Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2021

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: městská část Praha 14

Sídlo zadavatele: Bratří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Zajac, starosta
  • E-mail: jiri.zajac@praha14.cz

IČ zadavatele: 00231312

DIČ zadavatele: CZ00231312

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Dušek
  • Telefon: +420225295203
  • E-mail: martin.dusek@praha14.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
podatelna ÚMČ Praha 14, Bří Venclíků 1070, 198 21 Praha 9

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks elektronických úředních desek včetně zajištění SLA služeb na dobu 36 měsíců, instalace (doprava, osazení na cílové místo, napojení na elektrické a datové rozvody), aplikačního vybavení, napojení na datový informační zdroj (spisová služba), oživení a nastavení dle specifikace popsané v zadávacích podmínkách veřejné zakázky (zadávacími podmínkami se rozumí  Výzva k podání nabídky a její přílohy), a zaškolení způsobu obsluhy a správy obsahu elektronické úřední desky pro pracovníky, zařazené do Úřadu městské části Praha 14.

Elektronické úřední desky budou dodavatelem instalovány před budovou Úřadu městské části Praha 14

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
předpoklad leden - únor 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele na adrese Bří Venclíků 1072, 1073, Praha 9, místem plnění je území městské části Praha 14

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • ekonomická výhodnost nabídky - jediné kriterium hodnocení 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - blíže viz zadávací dokumentace 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz část zadávací dokumentace "Podmínky a požadavky na zpracování nabídky"

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH, sazbu a výši DPH, vč. DPH. Pokud dodavatel není plátcem DPH, tuto skutečnost uvede v nabídce, ve které uvede pouze nabídkovou cenu. Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy a na krycím listu nabídky.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému plnění předmětu zakázky.

Nabídková cena musí být zpracována v souladu s podmínkami zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel bude odesílat vysvětlení k zadávacím podmínkám včetně přesného znění žádosti pouze formou elektronického informačního systému na portálu www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 12. 2021
 
Aktualizováno: 14. 12. 2021