- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13946
Název zakázky: Dodávka a instalace elektronických úředních desek pro městskou část Praha 14
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_120/0016837 Optimalizace procesů a profesionalizace ÚMČ Praha 14 IV příjemce: Městská část Praha 14
Název/obchodní firma zadavatele: městská část Praha 14
Sídlo zadavatele: Bratří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
- Jméno: Jiří Zajac, starosta
- E-mail: jiri.zajac@praha14.cz
IČ zadavatele: 00231312
DIČ zadavatele: CZ00231312
- Jméno: Ing. Martin Dušek
- Telefon: +420225295203
- E-mail: martin.dusek@praha14.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: podatelna ÚMČ Praha 14, Bří Venclíků 1070, 198 21 Praha 9
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks elektronických úředních desek včetně zajištění SLA služeb na dobu 36 měsíců, instalace (doprava, osazení na cílové místo, napojení na elektrické a datové rozvody), aplikačního vybavení, napojení na datový informační zdroj (spisová služba), oživení a nastavení dle specifikace popsané v zadávacích podmínkách veřejné zakázky (zadávacími podmínkami se rozumí Výzva k podání nabídky a její přílohy), a zaškolení způsobu obsluhy a správy obsahu elektronické úřední desky pro pracovníky, zařazené do Úřadu městské části Praha 14.
Elektronické úřední desky budou dodavatelem instalovány před budovou Úřadu městské části Praha 14Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 578000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: předpoklad leden - únor 2022
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele na adrese Bří Venclíků 1072, 1073, Praha 9, místem plnění je území městské části Praha 14
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- ekonomická výhodnost nabídky - jediné kriterium hodnocení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - blíže viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz část zadávací dokumentace "Podmínky a požadavky na zpracování nabídky"
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH, sazbu a výši DPH, vč. DPH. Pokud dodavatel není plátcem DPH, tuto skutečnost uvede v nabídce, ve které uvede pouze nabídkovou cenu. Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy a na krycím listu nabídky.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému plnění předmětu zakázky.
Nabídková cena musí být zpracována v souladu s podmínkami zadávací dokumentace.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel bude odesílat vysvětlení k zadávacím podmínkám včetně přesného znění žádosti pouze formou elektronického informačního systému na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 ZD - Technická specifikace.docx (14. 12. 2021 12:39)
- Příloha č. 2 k Výzvě - Krycí list nabídky.docx (14. 12. 2021 12:40)
- Příloha č. 3 k Výzvě - Návrh kupní smlouvy.docx (14. 12. 2021 12:40)
- Příloha č. 4 k Výzvě - Vzory čestných prohlášení.docx (14. 12. 2021 12:40)
- Výzva k podání nabídek _podepsaná_14.12.2022.pdf (14. 12. 2021 12:40)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.