- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Efektivní Městský úřad v Českém Krumlově
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14056
Název zakázky: Efektivní Městský úřad v Českém Krumlově
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 5. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014665 Efektivní Městský úřad v Českém Krumlově příjemce: Město Český Krumlov
Název/obchodní firma zadavatele: Město Český Krumlov
Sídlo zadavatele: náměstí Svornosti 1, 381 01 Český Krumlov
- Jméno: Mgr. Štěpánka Kučerová
- Telefon: +420380766707
- E-mail: stepanka.kucerova@ckrumlov.cz
IČ zadavatele: 00245836
DIČ zadavatele: CZ00245836
- Jméno: Ing. Tomáš Rýc
- Telefon: +420774939400
- E-mail: tomas.ryc@osigeno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: https://zakazky.ckrumlov.cz/vz00000631
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této Veřejné zakázky je poskytnutí služeb pro Zadavatele, a to provedení základní analýzy, dekompozice a katalogizace procesů městského úřadu, jeho služeb a dalších prvků jeho architektury a optimalizace vybraných procesů, se zaměřením na proces Řízení portfolií, programů a projektů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 28.2.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Český Krumlov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Zadavatel provede hodnocení Nabídek podle jejich ekonomické výhodnosti. V souladu s § 114 odst. 2 ZZVZ bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit dle nejnižší nabídkové ceny s váhou 100%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Požadavky na kvalifikaci jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v odstavci č. 6.4,č. 6.5 a č. 6.6 zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Doporučené požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně specifikovány v článku 8 zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou specifikovány v článku 12 zadávací dokumentace , v podrobnostech v příloze č.4 zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele na adrese: https://zakazky.ckrumlov.cz/profile_display_2.html Konkrétní adresa veřejné zakázky: https://zakazky.ckrumlov.cz/vz00000631
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena v souladu s ust.§98 odst.3 ZZVZ, tedy nejpozději 8 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek v platném znění.
Soubory ke stažení:
- Zadavaci dokumentace-podepsaná.pdf (24. 5. 2022 08:41)
- P01_Technická specifikace.pdf (24. 5. 2022 08:41)
- P01_ZP01_xls.XLSM (24. 5. 2022 08:41)
- P01_ZP02_sablona MV CR text.docx (24. 5. 2022 08:41)
- P02_Zavazny_navrh_smlouvy_o_dilo.docx (24. 5. 2022 08:41)
- P03_Vzor_cestneho_prohlaseni.docx (24. 5. 2022 08:42)
- P04_Cenova_kalkulace.xlsx (24. 5. 2022 08:42)
- P05_Souhlas se zpracovanim osobnich udaju.doc (24. 5. 2022 08:42)
- P06_CP o verejnych funkcionarich.doc (24. 5. 2022 08:42)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č.1-podepsané.pdf (2. 6. 2022 14:58)
- Opatření k nápravě k vysvětlení zadávací dokumentace č.1-podepsané.pdf (2. 6. 2022 14:58)
- Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele-podepsané.pdf (18. 8. 2022 13:50)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - podepsané.pdf (9. 9. 2022 12:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (19. 9. 2022 14:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3120400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ernst & Young, s.r.o.Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1IČ: 26705338
Datum podpisu smlouvy: 7. 9. 2022
Datum ukončení: 9. 9. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.