Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Elektronické úřední desky

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13759

Název zakázky: Elektronické úřední desky

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2021

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Veselí nad Moravou

Sídlo zadavatele: tř. Masarykova 119, 698 01 Veselí nad Moravou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. PhDr. Petr Kolář, Ph.D., starosta
  • Telefon: +420518670100
  • E-mail: starosta@veseli-nad-moravou.cz

IČ zadavatele: 00285455

DIČ zadavatele: CZ00285455

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Magdaléna Čajková, DiS.
  • Telefon: +420518670105
  • E-mail: cajkova@veseli-nad-moravou.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
Veselí nad Moravou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a instalace dvou kusů venkovních elektronických úředních desek (2 kusy stojící na podstavci) vč. software, napojení na spisovou službu Městského úřadu Veselí nad Moravou (GINIS) vč. doplnění chybějících licencí pro napojení na DÚD. Podrobný popis požadovaného zařízení poskytuje uvedená technická specifikace (příloha 3 této Výzvy).

Předmět veřejné zakázky - technická specifikace požadovaného produktu je ekonomicky přijatelným řešením pro inovaci procesů, využití EÚD sníží množství odpadů vznikajících při tisku dokumentů, požadované technické řešení zajistí delší životnost produktu. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 732000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
•do 31.05.2021 - instalace 1 kusu EÚD před MěÚ, park Petra Bezruče 697, Veselí nad Moravou •do 31.08.2021 - instalace 1 kusu EÚD na nám. Míru, Veselí nad Moravou

Místo dodání / převzetí plnění:
park Petra Bezruče a nám. Míru ve Veselí nad Moravou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH.

Zadavatel seřadí nabídkové ceny podle jejich výše. Nejúspěšnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou při splnění všech podmínek zadavatele.

V případě rovnosti nabídkových cen dvou či více nabídek, rozhodne o pořadí nabídek los za účasti těch účastníků výběrového řízení, jejichž nabídkové ceny jsou shodné. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Obecná pravidla prokazování splnění kvalifikace

    Dodavatel prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě stanovené pro podání nabídek, doklady k prokázání kvalifikace budou součástí nabídky. Splnění způsobilosti prokáže účastník, který splní níže uvedené předpoklady. Pokud dodavatel ve své nabídce neprokáže základní, profesní a technickou způsobilost stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále hodnocena. Zadavatel však má právo požadovat vyjasnění nebo doplnění způsobilosti. Zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi své rozhodnutí o jeho vyloučení z účasti v zadávacím řízení s uvedením důvodu vyloučení.

    Základní způsobilost:

    Dodavatel doloží čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

    Profesní způsobilost:

    Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění požadují. Jedná se o příslušné živnostenské oprávnění pro daný obor činnosti. 

  • Doklady, kterými účastník zadávacího řízení prokazuje základní způsobilost podle ust. § 74 a profesní způsobilost podle ust. § 77 od st. 1 zákona (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

    Prokázání splnění způsobilosti a kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů: Předloží-li dodavatel zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů tento výpis nahrazuje doklad prokazující

    a) profesní způsobilost v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti,

    b) základní způsobilost.

    Zadavatel je povinen přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, pokud k poslednímu dni, ke kterému má být prokázána základní způsobilost nebo profesní způsobilost, není výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů starší než 3 měsíce. Zadavatel nemusí přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení o změně údajů.

    Stejně jako výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

    Prokazování splnění způsobilosti a kvalifikace výpisem ze seznamu certifikovaných dodavatelů:

    Platným certifikátem vydaným v rámci schváleného systému certifikovaných dodavatelů lze prokázat kvalifikaci v zadávacím řízení. Má se za to, že dodavatel je kvalifikovaný v rozsahu uvedeném na certifikátu. Zadavatel bez zvláštních důvodů nezpochybňuje údaje uvedené v certifikátu. Stejně jako certifikátem může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu,
    v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

     

    Technická kvalifikace:

    Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky. K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení: seznamu významných dodávek poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele pro 3 obdobné veřejné zakázky jako je předmět zadávacího řízení v min. hodnotě 300.tis. Kč s DPH pro jednotlivou zakázku. Za splněnou dobu se považuje dodávka uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena. Účastník zadávacího řízení může použít dodávky, které poskytl společně s jinými dodavateli nebo jako poddodavatel, za předpokladu, že účastník v rámci takovéto dodávky poskytl plnění v min. hodnotě 300. tis. Kč s DPH.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zhotovitel stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění veřejné zakázky včetně všech souvisejících činností. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění veřejné zakázky a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.

Nabídková cena zahrnuje:

dodávku a instalaci venkovních elektronických úředních desek vč. dopravy na místa plnění, proškolení obsluhy (2 osob zadavatele, v rozsahu dle Přílohy č.2 této výzvy)
SW - dodávka a instalace SW vč. zprovoznění,
SW sloužící k propojení systémů - napojení na spisovou službu MěÚ Veselí nad Moravou (GINIS) vč. doplnění chybějících licencí pro napojení na DÚD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena na krycím listu v Kč a to v členění:

  • cena jednotlivých položek předmětu plnění v Kč s DPH, bez DPH a Sazbu DPH
  • celková nabídková cena bez DPH
  • DPH z celkové nabídkové ceny bez DPH
  • celková nabídková cena včetně DPH

Nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky, jež je přílohou č.1 této Výzvy.

Za stanovení sazby DPH v souladu s příslušnými právními předpisy odpovídá účastník. Prokáže-li se v budoucnu, že účastník stanovil sazby v rozporu s příslušnými právními předpisy, nese veškeré dodatečně vzniklé náklady účastníka.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě, v českém jazyce, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Dodavatel použije pořadí dokumentů uvedené v následujících bodech tohoto článku výzvy k podání nabídky.•Krycí list nabídky. Pro sestavení krycího listu dodavatel použije formulář uvedený v příloze 1 této výzvy k podání nabídky.•Závazný návrh smlouvy o dílo (příloha 2) s doplněním vyznačených údajů a požadovanými přílohami –technická specifikace (příloha 3) této výzvy k podání nabídek. •Kvalifikační dokumenty - doklady, jimiž dodavatel prokazuje kvalifikaci.•CD nebo jiný obdobný nosič, který bude obsahovat textové (zejména návrh smlouvy vč. příloh) a tabulkové (zejména technickou specifikaci) části nabídky v editovatelné podobě ve formátech kompatibilních s programy MS Word, MS Excel.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce – do krycího listu nabídky, uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečných informací zveřejní zadavatel, včetně přesného znění požadavku, na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  2. Vybraný účastník je ve smyslu ustanovení zákona povinen poskytnout zadavateli součinnost potřebnou k uzavření smlouvy. Odmítne-li vybraný účastník uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li potřebnou součinnost, uzavře zadavatel smlouvu s účastníkem, který se umístil další (druhý) v pořadí.
  3. Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek. Zadavatel v souladu s § 107 ZZVZ vyloučí účastníka, který doloží více než 1 nabídku tak, jak je definována v tomto paragrafu.
  4. Zadavatel nebude účastníkům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení. Tyto náklady nesou účastníci sami.
  5. Zadavatel si, v souladu s pravidly OPZ kapitolou 20.10, vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení nebo nevybrat žádného dodavatele.
  6. Zadavatel si, v souladu s pravidly OPZ kapitolou 20.6, vyhrazuje právo měnit zadávací podmínky ve lhůtě pro podání nabídek.
  7. Zadavatel si vyhrazuje možnost oznámit vyloučení účastníka zadávacího řízení nebo oznámení o výběru dodatele uveřejněním na profilu zadavatele a na portálu www.esfcr.cz .
  8. Zadavatel stanovil předmět plnění, zadávací podmínky – technické podmínky zakázky rovněžv souladu se zásadami § 6 ZZVZ. Zadavatel v souladu s ustanovení § 6 odst. 4 ZZVZ od dodavatele vyžaduje, aby při plnění předmětu veřejné zakázky zajistil legální zaměstnávání, férové a důstojné pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu veřejné zakázky podílet (viz příloha 5).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.013), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 2. 2021
 
Aktualizováno: 13. 4. 2021