- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Eplan Experience
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13370
Název zakázky: Eplan Experience
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Schaltag CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Moravská 1571, Ústí nad Orlicí, 56201
- Jméno: Ing. Lucie Horská
- Telefon: +420465552640
- E-mail: Lucie.Horska@schaltag.cz
IČ zadavatele: 04188349
DIČ zadavatele: CZ04188349
- Jméno: Matěj Sklenář
- Telefon: +420731173329
- E-mail: Matej.Sklenar@schaltag.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 4. 2020 14:00
Místo pro podání nabídek: Moravská 1571, Ústí nad Orlicí, 56201
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je proškolení vybraných 4 zaměstnanců společnosti Schaltag CZ s.r.o. v prjektování elektrických rozvodných skříní a přípravy výrobní dokumentace za pomoci Softwaru Eplan
Školení bude probíhat v českém jazyce.
Rozsah: 4 účastnící v jedné skupině, výuka celkem 276 hod. / 45min a závěrečná zkouška 6hod
Konkrétními cíli kurzu je naučit zařazené zaměstnance efektivně využívat základní i pokročilé nástroje a funkce softwaru Eplan
Obsah kurzu:
a) EPLAN Basic
Správa systému
Tvorba schémat
Export a zálohování dat
Vyhodnocení projektu
b) EPLAN Pro Panel
Návrhový prostor 3D
Zobrazení modelu
Umístění žlabů, montážních lišt a přístrojů
Import 3D dat
c) Využití EPLAN platformy v praxi výroby rozvaděčů
Analýza a standardizace dat
Struktura dokumentace
Šablona projektu
Kmenová data
Databáze artiklů
Import dat - konfigurace šablony
Koncepce maker
Databáze 3D maker
Vrtací šablony
Schémata napojení přístrojů
Drátování rozvaděče
Frézování a obrábění rozvaděče
Nastavení rozhraní pro výrobu
Struktura výrobní dokumentace
Exporty dat a výstupy
Konfigurace dat pro popisovače
Individuální konzultace
d) Závěrečný test a přezkoušení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 423000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2020 - květen 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky doručené v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria.
Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.
Hodnotící kritérium:
nabídková cena v Kč bez DPH - váha 100%
V rámci tohoto kritéria bude hodnocena celková nabídková cena v Kč bez DPH, kterou se rozumí celková nabídková cena bez DPH za celý předmět dané zakázky.
hodnotit se bude na základě následujícího vzorce:
počet bodů=100* (nejnižší nabídková cena v Kč bez DOH/nabídková cena v Kč bez DPH posuzované nabídky)
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek, v pořadí v jakém byly doučeny
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1 Základní kvalifikační předpoklady
Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení o následujících skutečnostech:
-Subjekt nemá nedoplatky na pojistném
-Subjekt nemá daňové nedoplatky
-Subjekt nemá penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení
-Subjekt nemá penále na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Dodavatel může využít vzor čestného prohlášení, který je přílohou č.3 základní kvalifikační předpoklady, této výzvy. Čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem dodavatele nebo osoby oprávněné jednat za dodavatele.
2 Profesní kvalifikační předpoklady
Dodavatel prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením následujících dokumentů:
-Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (výpis musí být úředně ověřen)
-Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu.
3 Technické kvalifikační předpoklady
Dodavatel prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením následujících dokumentů:
-Potvrzení od společnosti Eplan o tom, že dodavatel je autorizován organizovat školení na software Eplan
-Seznam lektorů, kde minimálně u jednoho lektora dodavatel prokáže odbornou kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám a to magisterské vysokoškolské vzdělání lektorů (Ing.) technického směru-doloží se diplomem.
-Certifikáty školitelů opravňující provádět školení na software Eplan (s certifikací od Eplan)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v listinné podobě a v českém jazyce
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Nabídka musí obsahovat:
-Titulní list obsahující identifikační údaje o dodavateli
-Vyčíslení celkové nabídkové ceny v CZK bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH.
-Dokumenty prokazující splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů
-Vzdělávací aktivitu nelze realizovat prostřednictvím subdodavatele.
-Další dokumenty dle uvážení dodavatele
Nabídku podá dodavatel v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ-NEOTEVÍRAT“. Na obálce bude uvedena celá adresa dodavatele
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní předmět zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek.
Cena bude uváděna v Kč, v členění cena bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Pro hodnocení bude relevantní celková cena bez DPH.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění
Cena musí být platná a závazná během doby celého plnění zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku podá dodavatel v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ-NEOTEVÍRAT“. Na obálce bude uvedena celé adresa dodavatele.Nabídka musí být podána doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu sídla zadavatele.Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele oprávněným jednat za dodavatele dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Pokud bude dodavatel zastupován zmocněncem na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Vítěz výběrového řízení bere na vědomí, že zadavatel plánuje projekt spolufinancovat z veřejných prostředků formou dotace. Vítěz výběrového řízení se stane osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle paragrafu 2, písm. E, zákona č, 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, zejména při poskytování informací a dokladů týkajících se realizace díla relevantním kontrolním orgánům.
Dodavatel bude o výsledku resp. zrušení výběrového řízení a o případných vyloučení z nabídky vyrozuměn prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz
Vítěznému dodavateli bude vystavena písemná objednávka
Provedené platby budou provedeny na základě doručených faktur, které budou splňovat podmínky daňového dokladu. Daňový doklad bude vystaven uchazečem do 15 dnů ode dne dodání předmětu zakázky se splatností 30 dnů. Na daňovém dokladu bude cena bez DPH, samostatně sazba DPH a cena celkem s DPH.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Čestné prohlášení.docx (17. 3. 2020 14:59)
- Krycí list nabídky.docx (17. 3. 2020 14:59)
- Protokol o osobním doručení nabídky.docx (17. 3. 2020 14:59)
- Vzorový štítek.doc (17. 3. 2020 14:59)
- Specifikace předmětu zakázky.pdf (18. 3. 2020 12:54)
- výzva k podání nabídky.pdf (24. 3. 2020 11:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (27. 5. 2020 14:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 423000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EPLAN ENGINEERING CZ s.r.o.Dukelských hrdinů 34, 170 00 Praha 7IČO: 28886381
Datum podpisu smlouvy: 19. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.