- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Generel dopadu velkých dopravních infrastrukturních staveb v Pardubickém kraji na silnice II. a III. třídy ve vlastnictví Pardubického kraje
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13756
Název zakázky: Generel dopadu velkých dopravních infrastrukturních staveb v Pardubickém kraji na silnice II. a III. třídy ve vlastnictví Pardubického kraje
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2021
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420605551501
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ80792822
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420466026282
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 3. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky na profilu zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování koncepčního dokumentu Generel dopadu velkých dopravních infrastrukturních staveb v Pardubickém kraji na silnice II. a III. třídy ve vlastnictví Pardubického kraje (dále jen Dokument).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1650000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 240 dnů ode dne účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Pardubický kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 90%
- Doba realizace díla 10%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz přiložená dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Bude předložena v elektronické podobě pomocí elektronického nástroje E-ZAK dostupného na https://zakazky.pardubickykraj.cz/, Bude zpracována včeském jazyce. Zadavatel připouští použití rovněž anglického jazyka včástech nabídky, kde bude účastník zadávacího řízení používat odborné termíny a názvosloví týkající se technické specifikace a popisu nabízeného předmětu plnění. Vpřípadě cizojazyčných dokumentů připojí účastník kdokumentům překlad do českého jazyka (bez úředního ověření). Nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl, bude obsahovat akceptaci smluvních a obchodních podmínek,bude obsahovat vyplněnoutabulku hodnotících kritérií, bude obsahovat doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění podmínek účasti (kvalifikace, prohlášení ke střetu zájmů).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Soubory ke stažení:
- P1_Zadavaci_podminky.pdf (4. 2. 2021 09:51)
- ZD.pdf (4. 2. 2021 10:57)
- Vysvetleni_1.pdf (12. 2. 2021 10:11)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (28. 7. 2021 11:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (28. 7. 2021 11:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 870000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Název: CityTraffic, s.r.o.Sídlo: Na Moráni 360/3, Nové Město, 128 00 Praha 2IČO: 46345761DIČ: CZ46345761
Datum podpisu smlouvy: 27. 7. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.