- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Generel dopravy města Žďáru nad Sázavou
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12978
Název zakázky: Generel dopravy města Žďáru nad Sázavou
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 9. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007367 Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Žďár nad Sázavou příjemce: Město Žďár nad Sázavou
Název/obchodní firma zadavatele: Město Žďár nad Sázavou
Sídlo zadavatele: Žižkova 227/1, 591 31 Žďár nad Sázavou
- Jméno: Ing. Martin Mrkos, ACCA
- Telefon: +420566688100
- E-mail: martin.mrkos@zdarns.cz
IČ zadavatele: 00295841
DIČ zadavatele: CZ00295841
- Jméno: Ing. Irena Škodová
- Telefon: +420736510472
- E-mail: irena.skodova@zdarns.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2019 17:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad, podatelna (v provozní dobu MÚ), Žižkova 227/1, 591 01 Žďár nad Sázavou, k rukám Ing. Dany Wurzelové, vedoucí OKS
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování generelu dopravy, jako základního dopravně technického dokumentu v oblasti koncepce dopravy, který identifikuje hlavní přínosy a problémy v dopravní síti, potřeby uživatelů a účastníků, a na základě analýzy navrhuje moderní a Smart opatření na řešení problémů a postup dalšího rozvoje.
Generel bude základním koncepčním a strategickým dokumentem, který vytvoří závazný rámec pro projekty a stavby na katastrálním území města a jeho místních částí. Generel má za úkol řešit koncepčně problémy v oblasti městské hromadné dopravy, dopravu v klidu, pohyb cyklistů a chodců, zklidnění dopravy, zvýšení bezpečnosti provozu na komunikační síti, apod.
Generel vytvoří základní podmínky pro rozvoj kvalitní dopravní sítě postavené na využití vlastností jednotlivých druhů dopravy, s ohledem na její ekonomické a sociální vlivy a dopady na životní prostředí a veřejné zdraví.
Generel bude časově rozlišovat řešení krátkodobá (etapa 2021), řešení střednědobá (etapa 2030) a řešení dlouhodobá (etapa 2040).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.3.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny – váha 100%.
Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude hodnocena jako nejvhodnější. Hodnocena bude cena zakázky bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání základní způsobilosti:
Uchazeč prokáže splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení. Z čestného prohlášení musí být zřejmé, že je uchazeč způsobilý k účasti v zadávacím řízení.
Předložený doklad musí prokazovat splnění základní způsobilosti v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Uchazeč předloží čestné prohlášení dle přílohy.
Požadavky na prokázání profesní způsobilosti
Uchazeč prokáže splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do také v evidence vyžaduje. Předložený doklad musí prokazovat splnění této profesní způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Požadavky na prokázání technické kvalifikace
Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením seznamu dokončených, předaných a převzatých zakázek v posledních pěti letech před zveřejněním této výzvy s tím, že zadavatel požaduje doložit minimálně:
- 1 realizace generelu dopravy nebo strategie udržitelné městské mobility města, z toho jedna realizace zakázky nad 500 000 Kč bez DPH,
- 1 realizaci zapojení veřejnosti do procesu zpracovávání strategie u města velikosti města min. 10 000 obyvatel.
Zadavatel má právo si sdělené skutečnosti ověřit.
Požadavky na realizační tým
Uchazeč ve své nabídce doloží seznam a složení realizačního týmu, který bude na předmětu veřejné zakázky pracovat. Seznam bude zahrnovat minimálně 3 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu – projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění veřejné zakázky a za komunikaci se zadavatelem. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby dodavatel níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky:
1. Vedoucí týmu musí mít ukončené vysokoškolské magisterské vzdělání. Praxi s poskytováním služeb obcím/městům, které jsou předmětem této veřejné zakázky. Zkušenost s vedením alespoň 1 projektu odpovídajícího předmětu této veřejné zakázky v pozici vedoucího týmu;
2. Členové realizačního týmu musí mít praxi s poskytováním služeb, které jsou předmětem této veřejné zakázky.
Společná ustanovení ke kvalifikaci
Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách, předkládají je v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením či jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky.
Doklady prokazující základní způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Kvalifikace v případě společné účasti dodavatelů
V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost každý dodavatel samostatně.
Společné prokazování kvalifikace
Pokud zadavatelé v těchto zadávacích podmínkách požadují profesní způsobilost, ekonomické kvalifikace nebo technické kvalifikace, prokazují tuto kvalifikaci dodavatelé společně.
Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob
Dodavatel může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti požadované zadavateli prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavatelům předložit doklady prokazující splnění profesní způsobilosti jinou osobou, doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby, doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou a písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele. Má se za to, že tento požadavek je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem. Prokazuje-li dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady vztahující se k takové osobě, musí písemný závazek obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat stavební práce či služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje. Pokud zadavatel v těchto zadávacích podmínkách požaduje ekonomickou kvalifikaci a dodavatel tuto kvalifikaci prokazuje prostřednictvím jiné osoby, je dodavatel povinen zadavatelům předložit závazek společné a nerozdílné odpovědnosti za plnění veřejné zakázky těchto osob.
Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Účastníci zadávacího řízení jsou oprávněni prokázat splnění kvalifikace předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Výpis nesmí být starší než 3 měsíce k poslednímu dni, ke kterému má být prokázána základní způsobilost nebo profesní způsobilost. Tento výpis nahrazuje doklad prokazující profesní způsobilost v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti a základní způsobilost. Zadavatelé jsou oprávněni nepřijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení o změně údajů nebo o vyřazení dodavatele ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Prokazování certifikátem
Účastníci zadávacího řízení jsou oprávněni prokázat kvalifikaci v zadávacím řízení platným certifikátem vydaným v rámci schváleného systému certifikovaných dodavatelů.
Dodavatel je kvalifikovaný v rozsahu uvedeném na certifikátu. Zadavatelé si vyhrazují právo požadovat před uzavřením smluv předložení dokladů po dodavateli, který prokázal kvalifikaci certifikátem. Stejně jako certifikátem může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Prokazování kvalifikace získané v zahraničí
V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavateli. K dokladům, které nejsou v českém jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka.
Změny kvalifikace účastníka zadávacího řízení
Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavatelům do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení o této změně předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci. Povinnost účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že podmínky kvalifikace jsou nadále splněny, nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek. Dozví-li se zadavatelé, že dodavatel nesplnil povinnost uvedenou výše, zadavatelé jej bezodkladně vyloučí ze zadávacího řízení.
Vybraný dodavatel je povinen před uzavřením smluv předložit zadavatelům originály nebo ověřené kopie dokladů o kvalifikaci, pokud již nebyly v zadávacím řízení předloženy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník zadávacího řízení předloží nabídku v českém jazyce, v požadovaném rozsahu a členění, v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.
Nabídka bude obsahovat údaje v tomto členění:
- Podepsaný a doplněný Krycí list nabídky dle vzoru;
- Čestné prohlášení, základní způsobilost dle vzoru;
- Doklady prokazující profesní způsobilost;
- Doklady prokazující technickou způsobilost;
- Realizační tým;
- Podepsaný a doplněný Návrh smlouvy o dílo.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Zpracování dle krycího listu a návrhu smlouvy o dílo.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to výlučně prostřednictvím podatelny v budově Městského úřadu, Žižkova 227/1, Žďár nad Sázavou.Uchazeči dále mohou poslat nabídku doporučeně poštou na uvedenou adresu tak, aby byla do konce stanovené lhůty pro podání nabídek doručena zadavateli. V případě doručení nabídky poštou je za okamžik předání považováno převzetí zásilky podatelnou MěÚ. Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Generel dopravy města Žďáru nad Sázavou“, na přelepení opatřené razítkem uchazeče. Na obálce musí být dále uvedena adresa uchazeče, kontaktní osoba uchazeče a nápis „NEOTEVÍRAT“.Nebo učinit podání nabídky elektronicky, přičemž jsou uchazeči povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele). V případě, kdy je nabídka zaslána v elektronické podobě, musí být opatřena elektronickým podpisem (Zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu)).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu dle krycího listu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Doplňující podmínky zadavatele:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Podáním nabídky v zadávacím řízení přijímá uchazeč plně a bez výhrad zadávací podmínky, včetně všech příloh a případných dodatků k těmto zadávacím podmínkám.
Předpokládá se, že uchazeč před podáním nabídky pečlivě prostuduje všechny pokyny, formuláře, termíny a specifikace obsažené v zadávacích podmínkách a bude se jimi řídit. Pokud uchazeč neposkytne včas všechny požadované informace a dokumentaci, může to mít za důsledek vyřazení nabídky a následné vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty pro zajištění povinností dodavatele vyplývajících z účasti v zadávacím řízení.
Žádná práva na náhradu nákladů spojená s účastí v zadávacím řízení nebudou uchazečům přiznána.
Zrušení zadávacího řízení je možné. Pokud zadavatel zruší zadávací řízení, nevzniká dodavatelům vůči zadavateli jakýkoliv nárok.
Zadavatel zruší výběrové řízení bez zbytečného odkladu, pokud:
- nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky,
- byly ve stanovené lhůtě podány pouze neúplné nabídky, nebo které jsou v rozporu s požadavky podle bodu 4 kap. 20.2 Obecných pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ – viz portál www.esfcr.cz,
- byly zjištěny závažné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě/zadávací dokumentaci,
- smlouvu se zadavatelem odmítli uzavřít všichni dodavatelé, s nimiž bylo možné smlouvu uzavřít, příp. neposkytli potřebou součinnost k uzavření smlouvy,
- došlo ke střetu zájmů a jiné opatření k nápravě není možné,
- v průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval.
Kompletní podmínky viz výzva, zadávací dokumentace a přílohy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- GD ZR - zadávací podmínky.pdf (11. 9. 2019 12:36)
- GD ZR - základní způsobilost čestné prohlášení.doc (11. 9. 2019 12:37)
- GD ZR Obchodní podmínky (SOD).doc (11. 9. 2019 12:37)
- GD ZR_kryci_list_nabidky.doc (11. 9. 2019 12:37)
- GD ZR_vyzva.pdf (11. 9. 2019 12:37)
- Odpovědi_doplnění 1.pdf (23. 9. 2019 16:30)
- Odpovědi_doplnění 2.pdf (26. 9. 2019 17:56)
- GD ZR_ rozhodnutí o zrušení.pdf (20. 11. 2019 06:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Na základě skutečnosti, že se v průběhu zadávacího řízení vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval, bez ohledu na to, zda tyto důvody zadavatel způsobil či nikoliv, rozhodl zadavatel, o zrušení řízení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky „Generelu dopravy města Žďáru nad Sázavou.Zadavatel, z důvodu nevhodného termínu navazujícího na klimatické podmínky ovlivňujících relevanci zjištěných analytických údajů, rozhodl o zrušení výše uvedeného zadávacího řízení, úpravě podmínek a opětovném vypsání nového zadávacího řízení.
Datum ukončení: 18. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.