- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Programátor VAL-3 (2. vypsání)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13028
Název zakázky: Programátor VAL-3 (2. vypsání)
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Siemens, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00
- Jméno: Mgr. Zuzana Hottmarová
- Telefon: +420602192170
- E-mail: zuzana.hottmarova@siemens.com
IČ zadavatele: 00268577
DIČ zadavatele: CZ00268577
- Jméno: Mgr. Zuzana Hottmarová
- Telefon: +420602192170
- E-mail: zuzana.hottmarova@siemens.com
Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2019 14:00
Místo pro podání nabídek: Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Zajištění vzdělávací aktivity – odborného školení: Programátor VAL – 3.
Školení je požadováno pro společnost Siemens, s.r.o., odštěpný závod Nízkonapěťová spínací technika Trutnov, provoz Volanovská
Trutnov.
Zakázka bude mít jednoho vybraného dodavatele.
Účastníci výuky: Školení je požadováno pro 12 zaměstnanců zadavatele na pozicích technolog.
Termín plnění předmětu zakázky: 1.10.2019 – 31.12.2019
Délka a četnost výuky: Vzdělávací aktivita se skládá ze do dvou kurzů po 6 lidech. Každá skupina bude absolvovat vzdělávání v rozsahu
40 h. (19 h. teorie, 19 h. praxe a 2 h. závěrečného pohovoru), 1 vyučovací hodina = 60 min.
Celkem tedy 2 skupiny po 40 výukových hodinách, tj. celkem 80 výukových hodin.
Požadovaný obsah vzdělávací aktivy:
PO
Spuštění robota; celkové seznámení se systémem; všeobecná spolehlivost robota; používání Teach Pendantu (MCP); prezentace
kontrolního panelu
ÚT
Řídicí aplikace; editace dat a jejich uložení; instrukce a programování
ST
Ovládání digitálních vstupů/výstupů; struktura programování; odladění programu
ČT
Paletizace; systém instrukcí a multitasking; uživatelské programovací rozhraní
PÁ
Úvod do VAL3 knihoven; struktura souboru; závěrečný pohovor
V rámci posledního výukového dne jednotlivých seminářů budou získané znalosti a dovednosti účastníků prověřeny závěrečným pohovorem.
V případě jeho úspěšného splnění obdrží účastník certifikát o absolvování kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 591676,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.10.2019 -31.12.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí středisko vybraného dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle níže uvedeného kritéria:
Nabídková cena bez DPH s váhou 100 % - číselné kritérium
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH. V případě zahraničního uchazeče v EUR v tomtéž členění. Hodnocena bude
tedy celková nabídková cena, tj. nabídková cena za vzdělávací aktivitu bez DPH.
Vítěznou nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH za vzdělávací aktivitu v CZK nebo v EUR. (Nabídky v EUR budou pro účely hodnocení přepočítávané kurzem Evropské centrální banky, ECB platným k poslednímu dni lhůty
pro podávání nabídek. Tzn. Pokud je cena nabídky vyčíslena v EUR není třeba do české verze nabídku přepočítávat do Kč.)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu, např. výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky. (prostá kopie)
V případě zahraničního uchazeče bude zadavatel akceptovat doklad prokazující rovnocennou kvalifikaci, jako např. výše uvedený výpis z živnostenského rejstříku apod.
2) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice,
tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz. níže
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členěnína s DPH a bez DPH, v případě zahraničního uchazeče v EUR s DPH a bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce, přičemž zadavatel doporučuje podání nabídky vždy ve dvou vyhotoveních (1x originál a 1x kopie), v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče a kontaktní osoba uchazeče pro převzetí nabídky. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli (kontaktní osobě zadavatele ve věci zakázky) doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: 1) Platební podmínky
Platba za poskytnuté služby bude realizovaná bezhotovostním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem po ukončení vzdělávací aktivity. Faktura bude uhrazena do 30 dní od doručení zadavateli. Přílohou faktury musí
být řádně vyplněná prezenční listina (evidence docházky) a ostatní dokumenty sloužící k řádné administraci projektu financovaného z ESF, a to zejména závěrečný protokol a evidence výuky. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti
řádného daňového dokladu dle § 26-35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět
dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.
2) Publicita
Faktura vystavená vzdělávacím zařízením bude opatřena textem: Vzdělávací aktivita byla spolufinancována z prostředků POVEZ II, reg.č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 z OPZ a stejně tak osvědčení o absolvování kurzu.
Dodavatel vzdělávací aktivity je povinen zajistit označení školicí místnosti v souladu s pravidly OPZ. (Podklad sloužící k výše uvedenému označení školicí místnosti dodavatel vzdělávací aktivity obdrží od zadavatele před zahájením vzdělávací
aktivity. Dodavatel pouze zajistí vyvěšení příslušného dokumentu/podkladu.)
3) Smlouva
Objednatel zašle vítěznému dodavateli smlouvu, kterou dodavatel písemně potvrdí viz. příloha č. 2. Spolu s podpisem výše uvedenésmlouvy bude zadavatel také požadovat předložit doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací
aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom popř. jiné) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 2 - Smlouva o realizaci vzdělávací aktivity.doc (4. 10. 2019 12:55)
- Priloha c. 2 smlouvy - SANKCNI RAD EHS_sluzby_01072019.pdf (4. 10. 2019 12:55)
- Výzva.pdf-1 (4. 10. 2019 13:17)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (7. 10. 2019 16:36)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (30. 10. 2019 10:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o zrušení VŘ.doc (5. 11. 2019 11:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Dle pravidel OPZ, bodu 20.10.2 za a) a c); detail viz příloha
Datum ukončení: 4. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.