- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Kurz Microsoft 365 admin
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13399
Název zakázky: Kurz Microsoft 365 admin
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: eABM s.r.o.
Sídlo zadavatele: Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1
- Jméno: Tomáš Musil
- Telefon: +420777027505
- E-mail: musil.tomas@eabm.cz
IČ zadavatele: 24276944
DIČ zadavatele: CZ24276944
- Jméno: Tomáš Musil
- Telefon: +420777027505
- E-mail: musil.tomas@eabm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 5. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: U staré pošty 45, 738 01 Frýdek-Místek
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je odborné školení zaměstnanců v oblasti Microsoft administrace 365 sestávající se ze tří bloků:
- blok Office 365 - nasazení a správa v rozsahu 21 hodin
- blok Microtik certified v rozsahu 56 hodin
- blok SQL Server - nasazení, správa a optimalizace v rozsahu 48 hodin
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 375740,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 18.5. – 30.9.2020
Místo dodání / převzetí plnění: eABM, Dvořákova 730, 738 01 Frýdek-Místek, případně školící centrum v okolí maximálně 30 km
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Praxe v odborných IT školeních nejméně 5 let
Dodavatel musí mít AEP certifikaci
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídky požadujeme zpracovat do přílohy č. 1 „Krycí list k podání nabídky“
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč vyplní krycí list nabídky, která musí obsahovat jednotlivé ceny jednotlivých bloků a celkovou cenu za pět osob. Ceny budou uvedeny bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Platební podmínky: požadujeme 30 dnů splatnost faktury po ukončení kurzu
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_ microsoft_365_admin.docx (16. 4. 2020 10:03)
- VZ_kryci_list__Microsoft_365_admin.xls (16. 4. 2020 10:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_kurz_M365.pdf (19. 5. 2020 15:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem kurz Microsoft 365 admin.pdf (19. 5. 2020 15:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 375740.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Amenit s.r.o.Žerotínova 2083/11, 741 01 Nový Jičín IČ: 25816888
Datum podpisu smlouvy: 5. 5. 2020
Datum ukončení: 5. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.