Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Kurz Microsoft 365 admin

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13399

Název zakázky: Kurz Microsoft 365 admin

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: eABM s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Musil
  • Telefon: +420777027505
  • E-mail: musil.tomas@eabm.cz

IČ zadavatele: 24276944

DIČ zadavatele: CZ24276944

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Musil
  • Telefon: +420777027505
  • E-mail: musil.tomas@eabm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 5. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
U staré pošty 45, 738 01 Frýdek-Místek

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je odborné školení zaměstnanců v oblasti Microsoft administrace 365 sestávající se ze tří bloků:

  • blok Office 365 - nasazení a správa v rozsahu 21 hodin
  • blok Microtik certified  v rozsahu 56 hodin
  • blok SQL Server - nasazení, správa a optimalizace v rozsahu 48 hodin

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 375740,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
18.5. – 30.9.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
eABM, Dvořákova 730, 738 01 Frýdek-Místek, případně školící centrum v okolí maximálně 30 km

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Praxe v odborných IT školeních nejméně 5 let

  • Dodavatel musí mít AEP certifikaci

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky požadujeme zpracovat do přílohy č. 1 „Krycí list k podání nabídky“

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč vyplní krycí list nabídky, která musí obsahovat jednotlivé ceny jednotlivých bloků a celkovou cenu za pět osob. Ceny budou uvedeny bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky: požadujeme 30 dnů splatnost faktury po ukončení kurzu

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 375740.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Amenit s.r.o.Žerotínova 2083/11, 741 01 Nový Jičín IČ: 25816888

    Datum podpisu smlouvy: 5. 5. 2020

Datum ukončení: 5. 5. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 4. 2020
 
Aktualizováno: 19. 5. 2020