- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Měkké a manažerské dovednosti - Vzdělávání zaměstnanců ESSAT CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14121
Název zakázky: Měkké a manažerské dovednosti - Vzdělávání zaměstnanců ESSAT CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 10. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013294 Vzdělávání zaměstnanců ESSAT příjemce: ESSAT CZ, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ESSAT CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Keramická 602/19, Ostrava - Hrušov, 711 00
- Jméno: Láníková Radka, MBA
- Telefon: +420734148787
- E-mail: radka.lanikova@cora-plus.cz
IČ zadavatele: 27858766
DIČ zadavatele: CZ27858766
- Jméno: Láníková Radka, MBA
- Telefon: +420734148787
- E-mail: radka.lanikova@cora-plus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2022 14:00
Místo pro podání nabídek: CORA PLUS s.r.o., Kojetínská 3666/64, Kroměříž,
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výběr dodavatele vzdělávacích aktivit k získání a zvýšení měkkých a manažerských znalostí manažerů a THP zaměstnanců společnosti ESSAT CZ s.r.o.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 473500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2022 – červenec 2023
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava, Kroměříž, Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritéria Váha v %
1.Nabídková cena bez DPH 40,00 %
2.Kvalita lektorského týmu dodavatele 30,00 %
3.Kvalita systému řízení organizace dodavatele 30,00 %
Viz výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Viz výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí :– obchodní jméno, adresa, IČO, DIČ (pokud má), statutární orgán, kontaktní osoba včetně telefonního čísla a e-mailu, cena celkem bez DPH, s DPH – Příloha č.3 – Krycí list
Čestné prohlášení podepsané oprávněnou osobou zastupovat uchazeče,
viz. Příloha č.2 – Čestné prohlášení dodavatele o splnění způsobilosti a kvalifikace.
Cena bez DPH, s DPH (není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není plátcem, vysloveně uvede v nabídce v části, ve které je vyčíslena nabídková cena), bude uvedena v Příloze č.1.
Požadavky na prokázání kvalifikace bude uvedena
v Příloze č.2 – Čestné prohlášení dodavatele o splnění způsobilosti a kvalifikace.
Písemný návrh smlouvy – Příloha č.4, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele.
Nabídka a doklady k prokázání splnění kvalifikace by měly být, včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh, svázány do jednoho svazku.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů musí být zpracována výhradně v českém jazyce
Veškeré doklady by měly být kvalitním způsobem vytištěny tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad by neměl (v zájmu dodavatele) obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Všechny listy svazku by měly být očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1.
Viz výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_Příloha č.2_Čestné prohlášení a kvalifikace.docx (19. 10. 2022 09:33)
- Výzva_Příloha č.3_Kryci list_2022.docx (19. 10. 2022 09:33)
- Příloha č.4 _Smlouva_o_vzdelavani_soft 2022.docx (19. 10. 2022 09:33)
- Výzva_Příloha č.1_Nabídková cena_2022.xlsx (19. 10. 2022 09:33)
- Vyzva k podani nabidek_20.10_2022.pdf-1 (19. 10. 2022 10:40)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_27_10_2022.pdf (27. 10. 2022 12:46)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_11_2022.pdf-1 (16. 11. 2022 10:44)
- Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_PS_11_2022.pdf-1 (16. 11. 2022 10:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 280800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Počítačová služba s.r.o., Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc. IČO:25884735
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2022
Datum ukončení: 14. 11. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.