Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Městský úřad Králíky – Přívětivý úřad – Elektronická úřední deska

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14137

Název zakázky: Městský úřad Králíky – Přívětivý úřad – Elektronická úřední deska

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Králíky

Sídlo zadavatele: Velké náměstí 5, 561 69 Králíky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Václav Kubín, starosta města
  • Telefon: +420465670702
  • E-mail: kraliky@kraliky.eu

IČ zadavatele: 00279072

DIČ zadavatele: CZ00279072

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Deregio Tender, s.r.o., JUDr. Josef Kudrna
  • Telefon: +420511113244
  • E-mail: zakazky@deregio.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2023 10:00

Místo pro podání nabídek:
Deregio Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je zejména: 
- dodávka elektronické úřední desky včetně instalace implementace a testování
- integrace dodaného předmětu plnění se stávajícím aplikačním (SW, IS – spisová služba ELISA, webové stránky, sekce úřední deska a sekce portál občana) vybavením Zadavatele
- zaškolení 28 zaměstnanců Městského úřadu Králíky v rozsahu 6 hodin
Podrobně je předmět plnění specifikován ve Specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 2 „Příloha č. 2 Specifikace předmětu plnění“ zadávací dokumentace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 380000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení doby plnění veřejné zakázky se předpokládá ihned po podpisu smlouvy. Zadavatel předpokládá, že k podpisu smlouvy s vybraným dodavatelem dojde v lednu - únoru 2023. Termín dodání je do 12 týdnů od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Králíky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek dle § 114 zákona na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší celkové nabídkové ceny bez DPH.

    Toto kritérium tak bude mít v hodnocení váhu 100%.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady nesplňuje dodavatel, který
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení o jejich splnění.
 

Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:
- výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
- doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“.
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti předložením dokladů o kvalifikaci v kopiích.

Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje splnění technické kvalifikace. Technickou kvalifikaci splňuje dodavatel, který předloží:
Seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
Minimálně 3 zakázky spočívající v dodávce a instalaci elektronické úřední desky (nebo více elektronických úředních desek) v hodnotě alespoň 170.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé zakázky.
Zadavatel jako přílohu č. 5 zadávací dokumentace poskytuje možný vzor seznamu významných dodávek. Účastníci mohou tento dokument využít při zpracování svých nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1(krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno: 

krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 3Krycí list nabídky dodavatele„

čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti. Vzor tohoto dokumentu tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti„. Účastník do uvedeného vzoru doplní požadované údaje.

doklady prokazující splnění profesní způsobilosti, dodavatel předloží prostou kopii originálů požadovaných dokumentů. 

Doklady prokazující splnění technické kvalifikace, dodavatel předloží prostou kopii originálů požadovaných dokumentů,

Doplněnou Specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace „Příloha č. 2 Specifikace předmětu plnění,

doplněné Obchodní podmínky zadavatele ve formě kupní smlouvy respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu kupní smlouvy„

Případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemnou žádost může dodavatel doručit i elektronickými prostředky na e-mailovou adresu zástupce zadavatele zakazky@deregio.cz nebo v listinné podobě na kontaktní adresu zástupce zadavatele. Žádost musí obsahovat název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a identifikační údaje dodavatele. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh uveřejněna na www.esfcr.cz

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 12. 2022
 
Aktualizováno: 24. 1. 2023