Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Modernizace webových stránek obci

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13989

Název zakázky: Modernizace webových stránek obci

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení obcí Rýmařovska

Sídlo zadavatele: Náměstí Míru 1, 795 01 Rýmařov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Eva Lašáková
  • Telefon: +420724179172
  • E-mail: lasakova.eva@rymarovsko.cz

IČ zadavatele: 63024276

DIČ zadavatele: CZ63024276

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Budiš
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Rýmařov nám. Míru 1, 795 01 Rýmařov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka, implementace a následná podpora systému webových stránek pro obec Dolní Moravice doméně https://obecdolnimoravice.estranky.cz (dále jen „SWS“) včetně dodávky kompletních webhostingových služeb pro dodaný redakční systém na dobu 5 let. Tento systém je určen pro potřeby obcí. SWS bude sloužit k předávání informací veřejnosti pomocí internetu. Součástí zakázky je i návrh vizuálního vzhledu stránek, napojení úřední desky na spisovou službu úřadu a technická podpora na dobu 5 let. Žádný HW není požadován a ani není součástí veřejné zakázky. Součástí zakázky není ani zajištění doménových jmen.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 45200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 120 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Obec Dolní Moravice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Ekonomická výhodnost nabídek

Hodnotící kritérium:

Nabídková cena v Kč bez DPH – váha kritéria 100%

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude jejich ekonomickou výhodnost hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude vybraná nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Váha kritéria činí 100 %. Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty. V případě rovnosti nabídek bude rozhodnuto transparentním výběrem (losem).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání:

  • základní způsobilosti podle § 74,
  • profesní způsobilosti podle § 77,
  • technická kvalifikace podle § 79.

Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka, veškeré přílohy a prohlášení budou podepsány osobou oprávněnou tyto úkony činit podle právních předpisů nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu, plná moc pak musí být součástí nabídky v prosté kopii.

Účastník zadávacího řízení předloží nabídku též v elektronické podobě na CD nebo DVD. Každý účastník zadávacího řízení předloží návrh smlouvy v elektronické podobě ve formátu Word (.doc).

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.

Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky Modernizace webových stránek a nápisem „Neotvírat - „Město Staré Město - Koncepce komunikace Městského úřadu Staré Město s veřejností“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2022
 
Aktualizováno: 31. 3. 2022