Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Monitorovací systém energií pro organizace Středočeského kraje

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13978

Název zakázky: Monitorovací systém energií pro organizace Středočeského kraje

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj

Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Veronika Kortanová
  • Telefon: +420721604550
  • E-mail: Kortanova@rdksc.cz

IČ zadavatele: 70891095

DIČ zadavatele: CZ70891095

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Kopecká DiS.,
  • Telefon: +420257280245
  • E-mail: kopecka@kr-s.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
zakázky.kr-stredocesky.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka monitorovacího systému energií v rámci zavádění systému centrálního energetického managementu Středočeského kraje v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 50001: 2019 (v rámci přípravy na certifikaci Systému managementu hospodaření s energií). 

Činnosti předmětu veřejné zakázky: 

Zavedení systému pro monitorování a vyhodnocování naměřených dat ze spotřeby elektrické energie a zemního plynu, návrh a dodávka vhodného SW nástroje pro správu naměřených dat včetně zajištění provozu v cloudu (provozní náklady nejsou předmětem nabídky, dodavatel nemusí být provozovatel cloudu) a dodávku včetně instalace měřidel u vybraných organizací Středočeského kraje. Systému musí umožňovat dále stahování dat z portálů distribučních společností a jiných webových aplikací. 

Poznámka: 

Dodávkou se rozumí investiční nákup technických zařízení pro snímání nebo měření spotřeb energií, a dále zařízení pro zajištění přenosu dat z místa spotřeby do místa datového uložiště, včetně datového uložiště

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1434360,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
T+8

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základní kritérium pro hodnocení nabídek je ekonomická výhodnost nabídky ve smyslu § 114 odst. 1 zákona. 

    Hodnocení nabídek bude provedeno podle hodnotícího kritéria nejnižší celková nabídková cena odpovídající nejvyššímu počtu bodů získaných jakožto součet jednotlivých bodů u jednotlivých kritérií stanovených vzorci, viz. níže (pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše včetně DPH, u neplátců DPH pak celková cena). 

    Jako ekonomicky nejvýhodnější bude vyhodnocena taková nabídková cena, která bude nižší oproti nabídkovým cenám ostatních účastníků.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel stanovil požadavky na kvalifikaci analogicky k požadavkům uvedeným v § 73 zákona. 

    Kvalifikovaným pro splnění Veřejné zakázky je účastník, který: 

    a) splní základní způsobilosti ve smyslu § 74 a násl. zákona, v rozsahu dle odst. 3.2 této zadávací dokumentace; 

    b) splní profesní způsobilosti ve smyslu § 77 zákona, v rozsahu dle odst. 3.3 této zadávací 

    dokumentace; 

    c) splní technickou kvalifikaci ve smyslu § 79 a násl. zákona, v rozsahu dle odst. 3.4 této zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Účastník stanoví nabídkovou cenu za řádné a včasné splnění předmětu Veřejné zakázky, na jejíž plnění podává nabídku. Nabídková cena bude zpracována podle požadavků této Výzvy a jejích příloh a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací veřejné zakázky (předmětu plnění). 

Nabídková cena za jednotlivé položky a roční provozní náklady budou uvedeny v závazném návrhu smlouvy a na krycím listu v následujícím členění: 

1. Cena za dodávku základu systému, tj. software zajišťující stahování dat z distribučních portálů a přenos dat z měřidel, zpracování dat, vyhodnocení a jejich vizualizace, dále za datové uložiště/server (aplikační, databázový) do 1000 odběrných míst 

2. Cena za systém stahování naměřených dat elektrické energie z portálu distribuční společnosti pro jedno odběrné místo u měření typu A, B včetně souvisejících komponent pro provoz stahování 

3. Cena za systém stahování naměřených dat zemního plynu z portálu distribuční společnosti pro jedno odběrné místo u měření typu A včetně souvisejících komponent pro provoz stahování 

4. Cena za instalaci jednoho měřidla elektrické energie v místě odběru u měření typu C včetně souvisejících komponent pro provoz měřidla 

5. Cena za instalaci jednoho měřidla zemního plynu v místě odběru u měření typu C včetně souvisejících komponent pro provoz měřidla 

6. Celkové náklady na roční provoz jednoho měřidla u odběrového místa a za roční stahování dat z distribučního portálu pro jedno odběrné místo, roční náklady na provoz externího cloudu (viz. parametry výše), popř. pronájem licencí, pokud budou. 

Nabídkové ceny budou uvedeny: 

• Cena v Kč bez DPH 

• Sazba DPH v % 

• Cena v Kč včetně DPH 

Nabídková cena a veškeré její položky musí být stanoveny jako nejvýše přípustné a neměnné. 

Nabídková cena bude stanovena jako cena konečná, tj. zahrnující jakékoliv případné dodatečné náklady účastníka, nepřekročitelná a ve smlouvě jako cena smluvní. 

Překročení nabídkové ceny je možné pouze v případě, že po podání nabídky na Veřejnou zakázku a před termínem jejího plnění dojde ke změně relevantních sazeb DPH, a to pouze o hodnotu odpovídající této změně.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkové ceny budou uvedeny: 

• Cena v Kč bez DPH 

• Sazba DPH v % 

• Cena v Kč včetně DPH 

Nabídková cena a veškeré její položky musí být stanoveny jako nejvýše přípustné a neměnné. 

Nabídková cena bude stanovena jako cena konečná, tj. zahrnující jakékoliv případné dodatečné náklady účastníka, nepřekročitelná a ve smlouvě jako cena smluvní. 

Překročení nabídkové ceny je možné pouze v případě, že po podání nabídky na Veřejnou zakázku a před termínem jejího plnění dojde ke změně relevantních sazeb DPH, a to pouze o hodnotu odpovídající této změně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nab dka bude zpracov na v souladu se z konem, podle pravidel OPZ verze 14 a dle form ln ch, technických a smluvn ch požadavků zadavatele uvedených v t to výzvě k pod n  nab dky a zad vac  dokumentace.Nab dky na Veřejnou zak zku se pod vaj  v elektronick  podobě, a to pomoc  elektronick ho n stroje E-ZAK dostupn ho na zakazky.kr-stredocesky.cz. Zadavatel doporučuje podat nab dku jako soubor dokumentů v komprimovan  (zabalen ) složce (metoda ZIP). Zadavatel upozorňuje, že v př padě, že chce  častn k předložit elektronický origin l dokumentu, nesm  být s t mto dokumentem nijak manipulov no (dokument nesm  být upraven, spojen s jiným PDF dokumentem apod.). Nab dka nemus  být podeps na uzn vaným elektronickým podpisem. Nab dka nemus  obsahovat elektronick  origin ly dokumentů, u vybran ho dodavatele si zadavatel může vyž dat předložen  origin lů o kvalifikaci, pokud již tyto nebyly v zad vac m ř zen  předloženy. V nab dce na kryc m listě dle vzoru, který tvoř  př lohu č. 1 zad vac  dokumentace, mus  být uvedeny identifikačn   daje  častn ka v rozsahu analogicky dle   28 ods. 1 p sm. g) z kona. Nab dka nebude obsahovat opravy a přepisy a jin  nesrovnalosti, kter  by Zadavatele mohly uv st v omyl.Zadavatel upozorňuje dodavatele, že pro pod n  nab dek je nezbytn  registrace v elektronick m n stroji E-ZAK, přičemž k registraci je vyžadov n zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovan m certifik tu. Podrobn  informace jsou uvedeny na str nk ch provozovatele elektronick ho n stroje zakazky.kr-stredocesky.cz. Nab dky mus   častn ci doručit výše uvedeným způsobem nejpozději do konce lhůty pro pod n  nab dek.Nab dka  častn ka podan  v elektronick  podobě mus  splňovat požadavky podle  5 odst. 3 vyhl šky č. 260/ 2016 Sb., o stanoven  podrobnějš ch podm nek týkaj c ch se elektronických n strojů, elektronických  konů při zad v n  veřejných zak zek a certifik tu shody.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: -Ve lhůtě pro podání nabídek byly doručeny 4 Žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace (celkem 17 dotazů), které se týkaly předmětu plnění veřejné zakázky. To ukazuje na nepřesný popis předmětu plnění. - Na základě vysvětlení a doložení nabídek od účastníků, ze kterého vyplývá nejasná a nepřesná specifikace předmětu plnění a požadavků na nacenění jednotlivých kritérií hodnocení, a tudíž značný cenový rozptyl jednotkových nabídkových cen. Nabídky jsou takto vzájemně neporovnatelné.

Datum ukončení: 4. 4. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 2. 2022
 
Aktualizováno: 5. 4. 2022