Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12486

Název zakázky: Nákup vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 9. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum Kašpar, z. s.

Sídlo zadavatele: Kašparova 73, 463 12 Liberec 25

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ivona Valnohová
  • Telefon: +420605465776
  • E-mail: ivona.valnohova@centrum-kaspar.cz

IČ zadavatele: 26994445

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Simona Zemanová
  • Telefon: +420605233961
  • E-mail: simona.zemanova@centrum-kaspar.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 9. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Centrum Kašpar, z. s., Kašparova 73, 463 12 Liberec 25

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů, kurzů vedoucích k profesní kvalifikaci a rekvalifikačních kurzů bez vazby na profesní kvalifikaci. Rekvalifikační kurzy a kurzy vedoucí k profesní kvalifikaci budou realizovány v souladu s příslušnou akreditací dle vyhlášky č. 176/2009 Sb. (část 1, 4, 5, 6, 10).

Plnění zakázky bude uskutečněno na základě uzavřených rámcových smluv s dodavatelem na každou část nebo několik částí zakázky specifikované v příloze č. 1. zadávací dokumentace: Specifikace a technické podmínky kurzů.

Zakázka je rozdělena do 10 níže uvedených částí. Dodavatel může podat nabídku pouze do jedné části, nebo může podat několik nabídek do různých částí, nebo může podat nabídky do všech částí zakázky.

Rozdělení na části:

 

Část 1

Chůva pro děti do zahájení          povinné školní docházky

Část 2

Asistent pedagoga s ukončeným středoškolským vzděláním

Část 3

Asistent pedagoga se základním vzděláním

Část 4

Pracovník v sociálních službách

Část 5

Personalista

Část 6

Strážný

Část 7

SAP – finanční účetní

Část 8

SAP – mzdová účetní

Část 9

Řízení a obsluha elektrických a spalovacích manipulačních vozíku do 5 tun (třída I. a II., druh A, C, D, W1)

Část 10

Asistentka/sekretářka

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 746459,50 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od data uzavření smlouvy (předpoklad 4. čtvrtletí 2018) do 31. 7. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky jsou školicí prostory zajištěné dodavatelem na území měst Liberce a/nebo Jablonce nad Nisou v dojezdové vzdálenosti max. 15 minut městskou hromadnou dopravou z centra příslušného města.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny s DPH za jednotku. (Zadavatel není plátce DPH.)

    Zadavatel sestaví pořadí nabídek dle výše nabídkových cen. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou se stane nabídkou vítěznou.

    V případě shodných nejnižších nabídkových cen bude proveden transparentní los za účasti zástupců dodavatelů – účastníků výběrového řízení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz příloha č. 3)
    Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
    Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacímu programu (mimo části zakázky 7, 8, 9)
    Rozhodnutí o udělení autorizace pro profesní kvalifikaci (pro části zakázky 1, 5, 6, 10)

    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě prosté kopie, pouze čestné prohlášení v originále, které bude podepsané osobou oprávněnou zastupovat obchodní firmu dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále, v listinné formě a v českém jazyce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré dokumenty týkající se výběrového řízení budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů.

Nabídku podá dodavatel doporučeně poštou nebo kurýrní službou nebo osobně na podatelně, v pracovních dnech od 10:00 do 14.00 hodin, na adresu zadavatele Centrum Kašpar, z. s., Kašparova 73, 463 12 Liberec 25.

 

Uzavřená obálka obsahující nabídku musí být označena kontaktní adresou dodavatele a nápisem:
NEOTVÍRAT – VŘ „Nákup vzdělávacích kurzů“.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí jednotková cena za zajištění realizace kurzu pro 1 osobu, a to v rámci té části, na kterou dodavatel podává nabídku. Nabídková cena každé části bude předložena jako jednotková cena nejvýše přípustná a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady spojené s kompletní realizací předmětu té části zakázky, na kterou dodavatel podává nabídku (pronájem prostor, výukové materiály, zkouška atd.). Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez DPH a včetně DPH. Nabídková cena bude uvedena také na krycím listu nabídky – vždy samostatně pro každou část, viz příloha č. 2 – Krycí list nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem NEOTVÍRAT – VŘ „Nákup vzdělávacích kurzů“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě, že dodavatel předloží nabídku podepsanou jinou než osobou uvedenou v platném výpisu z obchodního rejstříku, doloží do své nabídky také oprávnění této osoby k podpisu v originále nebo v úředně ověřené kopii (např. plnou moc).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat na každou jednu část zakázky pouze jednu nabídku.Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel zveřejní dotaz a vysvětlení zadávacích podmínek na webovém portálu www.esfcr.cz, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Lhůta, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, trvá 12 týdnů od skončení lhůty pro podání nabídek.

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny.

Náklady spojené s účastí v zadávacím řízení nese každý dodavatel sám.

Platební podmínky: Zálohy nejsou přípustné. Doba splatnosti daňových dokladů bude stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli.

Nabídka se skládá z následujících dokumentů, které je dodavatel povinen doložit zadavateli ve lhůtě pro podání nabídek:

Identifikační údaje dodavatele (obchodní firma dodavatele, sídlo dodavatele, kontaktní adresa pro písemný styk, liší-li se od adresy sídla, jméno osoby pověřeného věcným jednáním ohledně této zakázky za dodavatele IČ, DIČ, telefon, e-mail) – viz příloha č. 2: Krycí list nabídky;
Nabídkovou cenu vyplněnou podle pokynů uvedených v části „Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny“ a podepsanou osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele – viz příloha č. 2: Krycí list nabídky.
Doklady a informace prokazující splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v části „Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“ této výzvy.
Případné další nepovinné přílohy (např. certifikáty, katalogové listy apod.).

 

Skutečnosti a vztahy výslovně neuvedené, případně neupravené v této zadávací dokumentaci, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění a právními předpisy a normami vztahujícími se k předmětu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 715340.48

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Národní institut pro další vzdělávání, Senovážné náměstí 872/25, 110 00 Praha 1 - Nové Město, IČ 45768455, část zakázky 2

    Datum podpisu smlouvy: 28. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Národní institut pro další vzdělávání, Senovážné náměstí 872/25, 110 00 Praha 1 - Nové Město, IČ 45768455, část zakázky 3

    Datum podpisu smlouvy: 28. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): S&T CZ s.r.o., Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4, IČ 44846029, část zakázky 7, 8

    Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): bfz o.p.s., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb, IČ 27966119, část zakázky 5, 10

    Datum podpisu smlouvy: 12. 4. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MAVO s.r.o., Černošická 20, 252 28 Vonoklasy, IČ 62579461, část zakázky 1, 4

    Datum podpisu smlouvy: 18. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Martin Komárek, Prosečská 1661, 463 11 Liberec 30, IČ 66664098, část zakázky 9

    Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KUSTOD s.r.o., Pobřežní 249/46, 186 00 Praha 8, IČ 27330052, část zakázky 6

    Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2018

Datum ukončení: 12. 4. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 9. 2018
 
Aktualizováno: 29. 4. 2019