- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Název zakázky Zajištění externího vzdělávání pro firmu BRANOPAC CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13550
Název zakázky: Název zakázkyZajištění externího vzdělávání pro firmu BRANOPAC CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: BRANOPAC CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Veselí nad Moravou, Kollárova 1694, PSČ 69801
- Jméno: Ing. Petr Martinek, MBA
- Telefon: +420724994391
- E-mail: petr.martinek@branopac-antalis.com
IČ zadavatele: 60740582
DIČ zadavatele: CZ60740582
- Jméno: Mgr. Veronika Pištěková
- Telefon: +420777553883
- E-mail: v.pistekova@sedova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 8. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: ŠEDOVÁ s.r.o., Budovatelská 872/51, Rohatec
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz. Výzva k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1995256,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.9.2020-31.7.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Veselí nad Moravou, Kollárova 1694, PSČ 69801
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz. Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz. výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz. výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 3 Krycí list Branopac.doc (5. 8. 2020 13:29)
- Příloha č. 4 Základní kvalifikační předpoklady Branopac.docx (5. 8. 2020 13:29)
- Příloha č. 5 Navrh smlouvy Branopac.docx (5. 8. 2020 13:29)
- Příloha č. 1 Specifikace vzdělávacích aktivit BRANOPAC CZ_Výzva 97.docx (5. 8. 2020 13:30)
- Příloha č. 2 Kalkulace předmětu zakázky Branopac.xlsx (5. 8. 2020 13:30)
- Výzva k podání nabídek.pdf (7. 8. 2020 08:20)
- Výzva k podání nabídek Branopac.docx-1 (7. 8. 2020 08:20)
- Oznámení o výsledku.pdf (28. 8. 2020 12:46)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatem.pdf (28. 8. 2020 12:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1916960.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRODUCA, s.r.o., Drnovice 739, 683 04 Drnovice, IČ: 29305357
Datum podpisu smlouvy: 27. 8. 2020
Datum ukončení: 27. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.