- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti KOVONA SYSTEM, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13268
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti KOVONA SYSTEM, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013793 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti KOVONA SYSTEM, a.s. příjemce: KOVONA SYSTEM, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: KOVONA SYSTEM, a.s.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 2007, 737 01 Český Těšín
- Jméno: Ing. David Molin
- Telefon: +420558764111
- E-mail: david.molin@kovona.cz
IČ zadavatele: 25855646
DIČ zadavatele: CZ25855646
- Jméno: Katarína Heczková
- Telefon: +420607058084
- E-mail: karina.heczkova@kovona-system.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 2. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Průmyslová 2007, 737 01 Český Těšín
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Únor 2020 - Leden 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Průmyslová 2007, 737 01 Český Těšín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Úhrada bude prováděna na měsíční bázi, podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (23. 1. 2020 22:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 5. 2020 16:13)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (25. 5. 2020 15:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 4158100.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Čalounická 477, 739 34 Šenov, IČO 02164469
Datum podpisu smlouvy: 21. 5. 2020
Datum ukončení: 21. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.