- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Přívětivě komunikující město Řevnice - elektronická úřední deska
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14128
Název zakázky: Přívětivě komunikující město Řevnice - elektronická úřední deska
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 11. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016736 Přívětivě komunikující město Řevnice příjemce: Město Řevnice
Název/obchodní firma zadavatele: Město Řevnice
Sídlo zadavatele: Náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 74,252 30 Řevnice
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
IČ zadavatele: 00241636
DIČ zadavatele: CZ00241636
- Jméno: Mgr. Adéla Hlaváčová
- Telefon: +420731281579
- E-mail: hlavacova@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2022 17:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 2761298, 150 00 Praha 5 - Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka a implementace elektronické úřední desky, spolu se zajištěním
provozu 24hodin denně 7 dní v týdnu a servisu, Podrobný popis předmětu plnění je uveden v příloze
č. 2 - Specifikace předmětu plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 200855,05 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.12.2022
Místo dodání / převzetí plnění: v budově úřadu zadavatele na adrese náměstí krále Jiřího z poděbrad 74,252 30 Řevnice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena viz výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
A) Základní způsobilost
B) Profesní způsobilost - Další informace jsou uvedeny ve výzvě.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
lnformace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné
požadavky zadavatele na plnění zakázky.
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek,
a to v rozsahu zadávací dokumentace, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo
výseče plněnív rámci předmětu zakázky.
Dodavatel je povinen tyto požadavky plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a
ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a
v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy
s následkem vyloučeníú častníkaz další účastin a zadávacím řízení.
Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými
normami.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem
zakázky a nápisem ,,Neotevírat", s uvedením kontaktní adresy účastníka.
Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně
zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
Účastníkem podepsané návrhy smlouv budou přiloženv zv!ášt'(nebudou sešity s nabídkou)
a budou poskytnuty ve dvou vyhotoveních včetně všech příslušných příloh.
Další informace viz výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky, do níž nabídka dodavatele směřuje, v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou/celkovou cenou v českých korunách bez DPH, uvedením výše DPH a částkou včetně DPH.
Další informace viz výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřenéobálce označené názvem zakázky a nápisem ,,Neotevírat", na níž jeuvedena kontaktní adresa dodavatele.Další informace viz výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha c. 1 - Kryci list_c01.doc (15. 11. 2022 14:38)
- Priloha c. 2 - Specifikace plneni_c01.pdf (15. 11. 2022 14:38)
- Priloha c. 3 - Cestne prohlaseni_c01.doc (15. 11. 2022 14:38)
- Priloha c. 4 - Navrh smlouvy_c01.docx (15. 11. 2022 14:38)
- Vyzva k podani nabidek_signed.pdf (15. 11. 2022 14:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy_signed.pdf (16. 12. 2022 16:17)
- Oznámení o výsledku_signed.pdf (16. 12. 2022 16:17)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.