- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace vzdělávacích kurzů v oblasti Obecného IT a v oblasti Měkké a manažerské dovednosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13396
Název zakázky: Realizace vzdělávacích kurzů v oblasti Obecného IT a v oblasti Měkké a manažerské dovednosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 4. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: MELIDA, a.s.
Sídlo zadavatele: Špindlerův Mlýn 281, 543 51
- Jméno: Jiří Čeněk, předseda představenstva
IČ zadavatele: 24166511
DIČ zadavatele: CZ24166511
- Jméno: Mgr. Iveta Boháčová, specialista vzdělávání
- Telefon: +420601356779
- E-mail: bohacova@skiareal.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 4. 2020 15:00
Místo pro podání nabídek: SKIAreál Špindlerův Mlýn, Provvozovatel: MELIDA a.s., 54351 Špindlerův Mlýn 281
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění služby – realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti MELIDA, a.s. v období května 2020 až března 2022 v rámci realizace projektu registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_097/0011752. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost, jehož řídícím orgánem je Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (dále jen „MPSV“).
Nejedná se o výběrové řízení podle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. (dále jen „ZZVZ“); jedná se o výběrové řízení podle Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost vydaných MPSV a platných v den zveřejnění této výzvy na portálu www.esfcr.cz.
Jedná se o vzdělávací kurzy v oblasti „ Obecné IT“ a „Měkké, manažerské dovednosti“.- Dílčí plnění část č. 1 Vzdělávací kurzy v oblasti obecné IT
- Dílčí plnění část č.2 Vzdělávací kurzy v oblasti Měkké a manažerské dovednosti
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1223970,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do března 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Královehradecký kraj, mimo hl.m. Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti, a to podle následujících hodnotících kritérií:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 40%)
Kvalita nabízených služeb (váha 60%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilost:
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
- Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licencí;
Technická způsobilost: viz. soubor Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku pro danou část veřejné zakázky. Nabídka bude podána v českém jazyce. Jako součást nabídky dodavatelé předloží:
- Dokumenty rozhodné pro hodnocení nabídek
- Doklady, prokazující splnění požadované kvalifikace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu za kompletní realizaci dílčí části zakázky v souladu s touto výzvou.
Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, sazbou DPH a částkou s DPH a tyto údaje budou uvedeny v krycím listu nabídky (příloha č. 1) a bude doplněna o kalkulaci nabídkové ceny podle přílohy č. 4 (uvedení položkových cen jednotlivých kurzů).
Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (15. 4. 2020 11:10)
- Příloha 1_Krycí list.doc (15. 4. 2020 11:10)
- Příloha 2_ČP - základní způsobilost.docx (15. 4. 2020 11:10)
- Příloha 3_Návrh smlouvy.docx (15. 4. 2020 11:10)
- Příloha 4_Vymezení předmětu zakázky, včetně cen.docx (15. 4. 2020 11:11)
- Příloha 5_Prohlášení o poddodavatelích.doc (15. 4. 2020 11:11)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (21. 4. 2020 13:56)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 3_část 2.pdf (18. 5. 2020 12:08)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 4_část 2.pdf (18. 5. 2020 12:08)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 11_část 1.pdf (18. 5. 2020 12:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek- oznámení o výsledku hodnocení_část 1.pdf (19. 5. 2020 13:45)
- Výsledek výzvy k podání nabídek- oznámení o výsledku hodnocení_část 2.pdf (19. 5. 2020 13:45)
- část 1_IT_Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (7. 7. 2020 12:48)
- část 2_MMD_Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (7. 7. 2020 12:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698
Datum podpisu smlouvy: 15. 6. 2020
Datum ukončení: 15. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.