- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro SCHENKER spol s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12715
Název zakázky: Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro SCHENKER spol s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009512 Age management - podpora a rozvoj našich zkušených kolegů příjemce: SCHENKER spol.s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: SCHENKER spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: K Vypichu 731, 252 16 Nučice
- Jméno: Ing. Tomáš Holomoucký
- Telefon: +420602439210
- E-mail: tomas.holomoucky@schenker.cz
IČ zadavatele: 61500780
DIČ zadavatele: CZ61500780
- Jméno: Markéta Vodičková
- Telefon: +420731636671
- E-mail: marketa.vodickova@schenker.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: SCHENKER spol. s r.o. K Vypichu 731, 252 16 Nučice (pracovní dny, tj. pondělí až pátek: 8:00 – 16:00 hodin)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zadávacího řízení je zakázka na zajištění rozvojových aktivit v oblasti Age managementu v rámci projektu SCHENKER spol. s r.o. „Age management – podpora a rozvoj našich zkušených kolegů“ reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009512 financovaný z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Školení proběhnou v místě dle požadavků zadavatele uvedených v jednotlivých typech školení.
Předmět zakázky bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky., tj. zejména:
-konzultace s SCHENKER spol. s r.o.; -zpracování dokumentace k obsahu kurzů; -cestovné školitelů; -školení/poradenství; -přípravu a tisk školících materiálů; -zpětnou vazbu; -vedení prezenčních listin; -vystavení osvědčení o absolvování kurzu.
Specifikace zakázky
Části zakázky A – Koučink, mentoring a další školení z oblasti HR se zaměřením na Age management B – Digitální gramotnost (Podrobná specifikace částí zadávacího řízení viz níže)
Část A: Koučink, mentoring a další školení z oblasti HR se zaměřením na Age management
Rozsah: minimálně 100 hodin (1 hodina = 60 minut) /1 osoba, realizace na území Středočeského kraje s výjimkou hl. m. Prahy Obsahová náplň: Posílení kompetencí interních koučů v oblasti systemického koučinku. Účastník je u tohoto kurzu povinen doložit platnou akreditaci. Je možné plnění prostřednictvím poddodavatele.
Rozsah: Jednodenní školení (8 hodin, 1 hodina = 60 minut), realizace na centrále Schenker Obsahová náplň školení: Posílení mentorských kompetencí
Rozsah: 2 dny á 6 hodin (1 hodina = 60 minut), realizace na centrále Schenker spol. s r.o. v Nučicích Obsahová náplň školení: Posílení kompetencí interních lektorů/mentorů v oblasti Age managementu
Rozsah: 2 dny á 6 hodin, realizace na území Středočeského kraje s výjimkou hl. m. Prahy Obsahová náplň kurzu: Osvojit si práci se supervizí interního lektorského týmu jako metodou pro analýzu a definici potřeb v oblasti Age managementu.
Rozsah: 2 dny á 8 hodin, realizace na centrále Schenker spol. s r.o. v Nučicích Obsahová náplň kurzu: Rozvoj komunikačních dovedností a posílení schopností v oblasti rétoriky.
Rozsah: 4 workshopy x 8 hodin x 4 skupiny (1 skupina: 10–15 osob) (1 workshop: 8 hodin) Realizace: 2 skupiny na centrále SCHENKER spol. s r.o. v Nučicích a 2 skupiny na pobočce SCHENKER spol. s.r.o. ve Strančicích Obsahová náplň workshopů: Připravit pracovníky na další aktivní zapojení na trhu práce včetně zajištění prevence (zdravotní problémy, úbytek pracovních schopností, syndrom vyhoření aj.)
Rozsah: 2 dny á 8 hodin/1 skupina, realizace na centrále SCHENKER spol. s r.o. v Nučicích Obsahová náplň kurzu:
Rozsah: 6 workshopů á 8 hodin 2 workshopy á 4 hodiny Realizace na centrále SCHENKER spol. s r.o. v Nučicích. Těchto 8 workshopů je určeno pro jednu skupinu, tj 10–15 osob, tzv. „talenti“.
Obsahová náplň workshopů:
Část B: Digitální gramotnost
Rozsah: 2 dny á 8 hodin/1 skupina, realizace na centrále SCHENKER spol. s r.o. v Nučicích Obsahová náplň kurzu:
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1047000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2019 - 30. 06. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Veškerá plnění předmětu zakázky musí být realizována mimo území hl. m. Prahy (místa realizace jednotlivých aktivit jsou detailně uvedena ve Výzvě viz příloha).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky pro část A a B budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: - Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky bez DPH (váha 50 %) - Kvalita nabízených služeb za plnění předmětu zakázky (váha 50 %)
Hodnotící kritérium Celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky bez DPH pro část A a B: Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech Hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb pro část A:
V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka bude hodnotit:
Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, která bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:
kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 1 až maximálně 40 pomocných bodů.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:
kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 1 až maximálně 40 pomocných bodů.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:
Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou. Hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 1 až maximálně 20 pomocných bodů.
Způsob hodnocení:
Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem, bude přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.
Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech.
Hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb pro část B:
V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka bude hodnotit:
Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, která bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) a b) tohoto hodnotícího kritéria.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:
kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 1 až maximálně 60 pomocných bodů.
Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:
Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou. Hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 1 až maximálně 40 pomocných bodů.
Způsob hodnocení:
Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem, bude přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.
Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech.
Sestavení celkového pořadí pro část A i B
Na základě součtu výsledných hodnot stanoví hodnotící komise výsledné pořadí. Vítěznou
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu – nabídková cena.
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Účastník podepíše Čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení je Přílohou č. 2. Výzvy. Prohlášení bude opatřeno podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele.
Účastník prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů doložením následujících dokladů: Kopie výpisu z Obchodního rejstříku (internetový výpis) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. V případě zahraničních účastníků výpisem z evidence, která toto nahrazuje v dané zemi (internetový výpis) Pro část A, bod 1. AKREDITOVANÝ TRÉNINK V OBLASTI SYSTEMICKÉHO KOUČINKU je nutné doložit kopii platné akreditace v minimálním rozsahu 100 hodin.
Prokázání dostatečné kvalifikace v oblasti vzdělávání dospělých a firemních zaměstnanců:
Společná ustanovení ke kvalifikaci
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník předloží tyto doklady: 1) Krycí list nabídky (viz Příloha č. 1 Výzvy) 2) Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů – podepsané Čestné prohlášení (viz Příloha č. 2 Výzvy) 3) Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů 4) Doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů 5) Doplněný a podepsaný Návrh smlouvy/smluv (viz Přílohy č. 3 a 4 Výzvy) 6) Ostatní dokumenty účastníka vztahující se k plnění hodnotících kritérií kvality a) – c)
Každý účastník zadávacího řízení ponese veškeré náklady související s účastí a podáním nabídky, bez ohledu na výsledek VŘ. Nabídky nebudou vráceny – zůstávají v majetku zadavatele jako dokumentaci projektu. Výše uvedené dokumenty 1) 2) 4) 5) musí být podepsány statutárním zástupcem nebo osobou k tomu statutárním zástupcem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování účastníka. |
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována na Krycím listu
(Příloha č. 1) ve struktuře:
- Cena celkem bez DPH
- DPH
- Cena celkem včetně DPH
Nabídková cena bude zpracována v CZK a bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky., tj. zejména:
- konzultace s SCHENKER spol. s r.o.
- zpracování dokumentace k obsahu kurzů
- cestovné školitelů
- školení/poradenství
- přípravu a tisk školících materiálů
- zpětnou vazbu
- vedení prezenčních listin
- vystavení osvědčení o absolvování kurzuPožadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v 2 vyhotoveních a 1x elektronická kopie (scan) originálu nabídky včetně podpisů na USB flash disku. Zadavatel nepřipouští variantní nabídky. Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky včetně uvedení označení nabízené části/částí zakázky, tj. A, B..Název zakázky: „Rozvojové aktivity v rámci Age managementu pro SCHENKER spol. s r.o.“ Na obálce bude uvedena adresa: SCHENKER spol. s r.o. K Vypichu 731, 252 16 Nučice. Dále bude na obálce označení NEOTVÍRAT.Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.Nabídková cena za poskytované služby dle části A, jakož i části B tohoto zadávacího řízení bude rozepsána do dní/hodin/osoby. Nabídka musí být na Krycím listě podepsána účastníkem či osobou oprávněnou účastníka zastupovat.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Účastník doplní do návrhu smlouvy Identifikační údaje dodavatele, dále bod 3.1 Cena
a bod 7.2 Kontaktní osoby za objednatele. - Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
- Otevírání obálek bude neveřejné, zadavatel nebude vracet přijaté nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx-1 (1. 4. 2019 14:03)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.docx-2 (1. 4. 2019 14:03)
- Příloha č. 3 - Smlouva o dilo_Schenker_část A.docx-2 (1. 4. 2019 14:03)
- Příloha č. 4 - Smlouva o dilo_Schenker_část B.docx-2 (1. 4. 2019 14:03)
- Výzva k podání nabídek_AM_Schenker.pdf (3. 4. 2019 13:04)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka (Ipsos s.r.o.).pdf (25. 4. 2019 15:05)
- Oznámení o výsledku hodnocení_část A_Schenker.pdf (3. 6. 2019 11:00)
- Oznámení o výsledku hodnocení_část B_Schenker.pdf (3. 6. 2019 11:00)
- Oznámení o podpisu smlouvy_část A_Schenker.pdf (19. 6. 2019 16:26)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část B.pdf (26. 7. 2019 09:39)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část A.pdf (26. 7. 2019 09:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 917500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. VOX a.s. Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1IČ: 27204978DIČ: CZ27204978
Datum podpisu smlouvy: 7. 6. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta s.r.o. Mimoňská 3223470 01 Česká LípaIČ:25014650DIČ:25014650
Datum podpisu smlouvy: 10. 7. 2019
Datum ukončení: 26. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.