- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti JLV, a. s. – management a THP
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13288
Název zakázky: Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti JLV, a. s. – management a THP
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: JLV, a.s.
Sídlo zadavatele: Chodovská 228/3, Michle, 141 00 Praha 4
- Jméno: Ing. Jaromír Bogiš
- Telefon: +420724133048
- E-mail: jaromir.bogis@jlv.cz
IČ zadavatele: 45272298
DIČ zadavatele: CZ45272298
- Jméno: Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb školení měkkých a manažerských dovedností pro zaměstnance zadavatele, přičemž cílovou skupinou jsou manažeři v první linii řízení, THP, střední management a TOP management.
Účelem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody na provedení kurzů s jedním vítězným dodavatelem.
Zadávací dokumentace včetně příloh je uveřejněna neomezeným a přímým dálkovým přístupem na profilu zadavatele na internetové adrese:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/jlv-a-s
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.1.2022
Místo dodání / převzetí plnění: okolí Prahy viz ZD
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 50%
- Praxe lektorů 50%
blíže viz ZD
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- blíže viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky mohou být podávány pouze písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje X - EN ver. 4 (dále jen „elektronický nástroj X-EN“) https://www.vhodne-uverejneni.cz/blíže viz ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.blíže viz ZD
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.blíže viz ZD
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). blíže viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) a Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost č. vydání 11
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 2_Čestné prohlášení.docx (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 3_Rámcová dohoda_final.docx (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 4_Specifikace kurzů_management.docx (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 7_Seznam členů odborného týmu.docx (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny.xlsx (4. 2. 2020 18:31)
- ZD_management_final.pdf (4. 2. 2020 18:31)
- Příloha č. 5 _Seznam poddodavatelu.docx (4. 2. 2020 18:42)
- Příloha č. 6_Seznam významných zakázek.docx (4. 2. 2020 18:42)
- Oznámení o zahájení VŘ_management.pdf (6. 2. 2020 08:00)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (18. 2. 2020 08:58)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (18. 2. 2020 08:58)
- Příloha č. 1 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.docx (20. 2. 2020 17:49)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf-1 (21. 2. 2020 09:43)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Altego.pdf (25. 3. 2020 15:02)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Altus.pdf (25. 3. 2020 15:02)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Paul Advisory.pdf (25. 3. 2020 15:02)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Počítačová služba.pdf (25. 3. 2020 15:02)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Vox.pdf (25. 3. 2020 15:02)
- Oznámení rozhodnutí o výběru vč. příloha management.pdf (20. 4. 2020 17:03)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 5. 2020 06:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 540000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum Informační Společnosti, s.r.o.Blažkova 186, Hájek, 104 00 Praha 10IČ: 01876139
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2020
Datum ukončení: 20. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.