- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení obsluhy manipulačních vozíků - opakovaný
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12872
Název zakázky: Školení obsluhy manipulačních vozíků - opakovaný
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 7. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dolní novosadská 516/84, Nové Sady, 779 00 Olomouc
- Jméno: Jindřich Neděla
- Telefon: +420777593535
- E-mail: nedela@sprosro.cz
IČ zadavatele: 26823411
DIČ zadavatele: CZ26823411
- Jméno: Jarmila Veverková
- Telefon: +420777324087
- E-mail: veverkova@subvens.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 8. 2019 14:00
Místo pro podání nabídek: Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o., Slatinická 191, 783 49 Lutín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Počet účastníků kurzu: 196, (účastníci budou rozděleni na dvě skupiny)
Rozsah školení: 2 školicí dny, každý den v rozsahu 8 hodin.
POČET HODIN výuky celkem: 8 z toho:
Teorie: 7
Zkouška: 1
Celkem: 8
Rozsah jedné hodiny: 60 min.
Forma kurzu: prezenční
Forma ukončení: závěrečná zkouška
Specifikace vzdělávací aktivity: podle zvláštních předpisů
Osnova školení a odborného výcviku obsluh (řidičů) manipulačních motorových vozíků
Zákoník práce č. 262/2006 Sb.
NV č. 495/2001Sb., kterou se stanoví rozsah a bližší podmínky poskytování OOPP, mycích, čistících a desinfekčních prostředků.
NV 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí.
NV 168/2002 Sb., kterým se stanoví způsob organizace práce a pracovních postupů, které je zaměstnavatel povinen zajistit při provozování dopravy dopravními prostředky.
NV č. 101/2005 Sb., o podrobnějších požadavcích na pracoviště
Zákon č. 12/1997 Sb., o bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 411/2005 Sb., o provozu na pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů
Vyhl. MDS 30/2001 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava řízení provozu na pozemních komunikacích
ČSN ISO 5053 (26 8801) Motorové manipulační vozíky - Terminologie
ČSN 26 8805 Manipulační vozíky s vlastním pohonem – Provoz, údržba, opravy a technické kontroly.
ČSN 26 8808 Motorové vozíky. Značení a symboly.
ČSN EN ISO 3691 + Amd 1 (26 8812) Motorové vozíky. Bezpečnostní předpisy.
ČSN 26 9030 Manipulační jednotky – Zásady pro tvorbu, bezpečnou manipulaci a skladování.
ČSN 26 9010 Šířky a výšky cest a uliček.
ČSN 65 0201 Hořlavé kapaliny. Provozovny a sklady.
ČSN 07 8616Kovové láhve na plyny. Uzavírací ventily pro láhve na propan-butan. Rozměry.
Pokyny pro poskytování první pomoci
Pracoviště zaměstnance
Návod pro údržbu a obsluhu MV
Dopravně provozní řád společnosti Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o.
Místní řád skladu Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o.
VIDEOPRODUKCE
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 196000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 6.1.2020 a 4.2.2020/16 hod. celkem
Místo dodání / převzetí plnění: Hostinec U Facků, Olomoucká 35, Vsisko, 783 72 Velký Týnec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Jediným hodnotícím kritériem je: Celková nabídková cena – hodnotí se celková nabídková cena v Kč bez DPH, váha kritéria je 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Dodavatel prokazuje splnění základních způsobilostí předložením čestného prohlášení, viz příloha č. 2. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.
Doklad o oprávnění k podnikání: předložením živnostenského oprávnění či výpisu ze živnostenského rejstříku v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele v rozsahu: zadavatel požaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci u všech osob, které budou zajišťovat realizaci školení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v následujícím členění:
Krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka, nabídkovou cenou a podpisem oprávněné osoby (osob) účastníka, viz příloha č. 1.
Plná moc (pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba).
Návrh smlouvy o dílo (Smlouva s dodavatelem je přílohou Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu).
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán.
Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč v členění cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH).
Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy.
Další požadavky
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií – 1, a to na elektronickém médiu).
Účastník je vázán svojí nabídkou po celou dobu plnění předmětu smlouvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_manipulacni_voziky.pdf (16. 7. 2019 19:39)
- Příloha č. 1 Krycí list nabídky (MV).docx (16. 7. 2019 19:39)
- Příloha č. 2 Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (PZŘ).doc (16. 7. 2019 19:39)
- Příloha č.3_Návrh_ Smlouva o dílo.doc (16. 7. 2019 19:39)
- Oznámení o výsledku hodnocení_MV_2019.pdf (9. 8. 2019 16:49)
- MV_Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (29. 8. 2019 12:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 67620.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vladimír Svoboda, Malé Hradisko č. 76, 798 49, IČ 49429957
Datum podpisu smlouvy: 29. 8. 2019
Datum ukončení: 29. 8. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.