- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v rámci výzvy 97 manažerské a ekonomické kurzy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14057
Název zakázky: Školení v rámci výzvy 97 manažerské a ekonomické kurzy
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013909 Vzdělávání zaměstnanců společnosti K-net Technical International Group, s.r.o. příjemce: K-net Technical International Group, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: K-net Technical International Group, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Antonínská 20, 602 00 Brno
- Jméno: Ing. Tomáš Knettig
- Telefon: +420548220150
- E-mail: info@k-net.cz
IČ zadavatele: 47916745
DIČ zadavatele: CZ699001418
- Jméno: Lenka Kopčová
- Telefon: +420734686051
- E-mail: Lenka.kopcova@k-net.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Olmoucká 170, 627 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jsou poptávány vzdělávací kurzy. Kurzy mohou probíhat on-line a po celé České republice mimo Prahu. 1 hodina kurzu = 60 minut
Přesná specifikace požadovaných služeb je vymezena v příloze č P3_a Specifikace předmětu zakázky
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_1_Komunikační a manažerské kurzy
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_2_Ekonomické kurzyJsou poptávány vzdělávací kurzy. Kurzy mohou probíhat on-line a po celé České republice mimo Prahu. 1 hodina kurzu = 60 minut
Přesná specifikace požadovaných služeb je vymezena v příloze č P3_a Specifikace předmětu zakázky
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_1_Komunikační a manažerské kurzy
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_2_Ekonomické kurzyPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 699000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Přesný harmonogram školících aktivit bude vytvářen průběžně po dobu realizace zakázky na základě dohody objednatele a dodavatele a bude zohledňovat aktuální potřeby objednatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika mimo Prahu nebo on-line
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
splnění základní způsobilosti v rozsahu stanoveném v příloze č. 2 ZD, a to formou čestného prohlášení (Originál čestného prohlášení, vystavený ve lhůtě pro podání nabídek, bude součástí nabídky uchazeče).
splnění profesní způsobilosti: tyto dokládají profesní a odbornou způsobilost dodavatele pro plnění veřejné zakázky.výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence.
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence prostřednictvím jiné osoby. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence jiné osoby
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby
doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou (čestné prohlášení) a
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.Způsob prokázání kvalifikace:
Dodavatel je povinen předložit všechny zadavatelem požadované doklady prokazující kvalifikaci v českém jazyce. V případě cizojazyčných dokladů je povinen přiložit kopii jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka. Povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Účastník doloží v nabídce prosté kopie dokumentů, přičemž doklad prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Účastníci mohou k prokázání základních a profesních způsobilostí využít výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.Účastníci mohou k prokázání způsobilosti využít certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v této předepsané formě:
v českém jazyce
nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl
v listinné podobě ve dvou identických vyhotoveních v originálech a jedenkrát elektronicky na datovém nosiči ve formě skenu v jediném dokumentu, který je kopií originálu nabídky
všechny listy musí být číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a musí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi
Pokud účastník podává nabídku na obě části, musí podat na každou část samostatnou nabídku v samostatné obálce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude členěna na položkové ceny dle jednotlivých položek zakázky a to v rozsahu a formě dle přílohy č. 4 ZD.
Celková nabídková cena bude uvedena v korunách českých v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH. Pokud uchazeč není plátcem DPH, tuto skutečnost výslovně uvede.
Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat (lze ji navyšovat pouze při zákonné změně sazby DPH)Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč je oprávněn podat nabídku na obě či jednu část veřejné zakázky. Zadavatel tak umožňuje, aby podali nabídky na obě části veřejné zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část veřejné zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku. Pokud tedy účastník hodlá podat nabídky na obě části veřejné zakázky, podá samostatně zabalené nabídky obsahující veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část veřejné zakázky.Požadavky zadavatele jsou pro všechny části veřejné zakázky stanoveny shodně, pokud není v dalších ustanoveních zadávací dokumentace uvedeno jinak.Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá část zakázky samostatně zadána.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, nebo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v ZD, a to buď na základě žádosti zájemců o vysvětlení zadávací dokumentace, nebo z vlastního podnětu.
Dále si zadavatel vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení před podpisem smlouvy v případě zamítnutí žádosti o podporu.
Uchazeči sami ponesou veškeré své náklady spojené s účastí v zadávacím řízení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Krycí list nabídky.doc (24. 5. 2022 13:58)
- P2_Čestné prohlášení o splnění kvalifikace.docx (24. 5. 2022 13:58)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_1_Komunikační a manažerské kurzy.docx (24. 5. 2022 13:58)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_2 - Ekonomické kurzy.docx (24. 5. 2022 13:58)
- P3_b_Další popis předmětu plnění.docx (24. 5. 2022 13:59)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 1.xlsx (24. 5. 2022 13:59)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 2.xlsx (24. 5. 2022 13:59)
- P5_Harmonogram realizace zakázky.docx (24. 5. 2022 13:59)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_1_Komunikační a manažerské kurzy.doc (24. 5. 2022 13:59)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_2_Ekonomické kurzy.doc (24. 5. 2022 13:59)
- P7_Obsah nabídky.docx (24. 5. 2022 13:59)
- Výzva k podání nabídek signedTK.pdf (24. 5. 2022 16:23)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (8. 6. 2022 09:10)
- Výzva k doplnění nabídeky OPZ signedTK.pdf (17. 6. 2022 15:45)
- Oznámení o hodnocení_výběru část 1.pdf (4. 7. 2022 14:05)
- Oznámení o výsledku hodnocení_část 2.pdf (4. 7. 2022 14:05)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče část 1.pdf (4. 7. 2022 16:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 694840.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Hubbard College of Administration s.r.o., Jižní náměstí 158/20a,619 00 Brno IČ:09773908
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Q-COM, spol. s r.o.Tkalcovská 799/14602 00 Brno, Zábrdovice
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.