- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení v rámci výzvy 97
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13931
Název zakázky: Školení v rámci výzvy 97
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013909 Vzdělávání zaměstnanců společnosti K-net Technical International Group, s.r.o. příjemce: K-net Technical International Group, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: K-net Technical International Group, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Antonínská 20, 602 00 Brno
- Jméno: Ing. Tomáš Knettig
- Telefon: +420548220150
- E-mail: info@k-net.cz
IČ zadavatele: 47916745
DIČ zadavatele: CZ699001418
- Jméno: Lenka Kopčová
- Telefon: +420734686051
- E-mail: Lenka.kopcova@k-net.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 1. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Olmoucká 170, 627 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jsou poptávány vzdělávací kurzy. Kurzy mohou po celé České republice mimo Prahu. 1 hodina kurzu = 60 minut
Přesná specifikace požadovaných služeb je vymezena v příloze č P3_a Specifikace předmětu zakázky
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_1_OS a aplikace
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_2_Sítě
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_3_Virtualizace
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_4_Komunikační a manažerské kurzy
P3_a Specifikace předmětu zakázky část_5_Ekonomické kurzyPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1228000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Přesný harmonogram školících aktivit bude vytvářen průběžně po dobu realizace zakázky na základě dohody objednatele a dodavatele a bude zohledňovat aktuální potřeby objednatele.
Místo dodání / převzetí plnění: celá ČR mimo Prahu
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
splnění základní způsobilosti v rozsahu stanoveném v příloze č. 2 ZD, a to formou čestného prohlášení (Originál čestného prohlášení, vystavený ve lhůtě pro podání nabídek, bude součástí nabídky uchazeče).
splnění profesní způsobilosti: tyto dokládají profesní a odbornou způsobilost dodavatele pro plnění veřejné zakázky.výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence.
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence prostřednictvím jiné osoby. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence jiné osoby
doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby
doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou (čestné prohlášení) a
písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.Způsob prokázání kvalifikace:
Dodavatel je povinen předložit všechny zadavatelem požadované doklady prokazující kvalifikaci v českém jazyce. V případě cizojazyčných dokladů je povinen přiložit kopii jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka. Povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Účastník doloží v nabídce prosté kopie dokumentů, přičemž doklad prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Účastníci mohou k prokázání základních a profesních způsobilostí využít výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.Účastníci mohou k prokázání způsobilosti využít certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
v českém jazyce nebo anglickém jazyce
nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl
v listinné podobě ve dvou identických vyhotoveních v originálech a jedenkrát elektronicky na datovém nosiči ve formě skenu v jediném dokumentu, který je kopií originálu nabídky
všechny listy musí být číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a musí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi
Pokud účastník podává nabídku na všechny části, musí podat na každou část samostatnou nabídku v samostatné obálce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude členěna na položkové ceny dle jednotlivých položek zakázky a to v rozsahu a formě dle přílohy č. 4 ZD.
Celková nabídková cena bude uvedena v korunách českých v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH. Pokud uchazeč není plátcem DPH, tuto skutečnost výslovně uvede.
Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat (lze ji navyšovat pouze při zákonné změně sazby DPH)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny či jednu část veřejné zakázky. Zadavatel tak umožňuje, aby podali nabídky na všechny části veřejné zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část veřejné zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku. Pokud tedy účastník hodlá podat nabídky na všechny části veřejné zakázky, podá samostatně zabalené nabídky obsahující veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část veřejné zakázky.Požadavky zadavatele jsou pro všechny části veřejné zakázky stanoveny shodně, pokud není v dalších ustanoveních zadávací dokumentace uvedeno jinak.Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá část zakázky samostatně zadána.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, nebo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v ZD, a to buď na základě žádosti zájemců o vysvětlení zadávací dokumentace, nebo z vlastního podnětu.
Dále si zadavatel vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení před podpisem smlouvy v případě zamítnutí žádosti o podporu.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Krycí list nabídky.doc (5. 1. 2022 11:34)
- P2_Čestné prohlášení o splnění kvalifikace.docx (5. 1. 2022 11:34)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část _1_OS a aplikace.docx (5. 1. 2022 11:35)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_2_sítě.docx (5. 1. 2022 11:35)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_3_Virtualizace.docx (5. 1. 2022 11:35)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_4_Komunikační a manažerské kurzy.docx (5. 1. 2022 11:35)
- P3_a Specifikace předmětu zakázky část_5 - Ekonomické kurzy.docx (5. 1. 2022 11:36)
- P3_b_Další popis předmětu plnění.docx (5. 1. 2022 11:36)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 1.xlsx (5. 1. 2022 11:36)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 2.xlsx (5. 1. 2022 11:36)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 3.xlsx (5. 1. 2022 11:36)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 4.xlsx (5. 1. 2022 11:36)
- P4_Nabídková cena-položkový rozpočet pro část 5.xlsx (5. 1. 2022 11:36)
- P5_Harmonogram realizace zakázky.docx (5. 1. 2022 11:36)
- P6_Smlouva s dodavatelem část_1_OS a aplikace.doc (5. 1. 2022 11:36)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_2_sítě.doc (5. 1. 2022 11:36)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_3_Virtualizace.doc (5. 1. 2022 11:36)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_4_Komunikační a manažerské kurzy.doc (5. 1. 2022 11:36)
- P6_Smlouva s dodavatelem_část_5_Ekonomické kurzy.doc (5. 1. 2022 11:36)
- P7_Obsah nabídky.docx (5. 1. 2022 11:36)
- Výzva k podání nabídek OPZ signedTK.pdf (5. 1. 2022 14:26)
- Oznámení o výsledku část 1.pdf (21. 1. 2022 09:29)
- Oznámení o výsledku část 2.pdf (21. 1. 2022 09:29)
- Oznámení o výsledku část 3.pdf (21. 1. 2022 09:29)
- Oznámení o výsledku část 4.pdf (21. 1. 2022 09:29)
- Oznámení o zrušení ZŘ část 5.pdf (21. 1. 2022 09:29)
- Oznámení o zrušení část 4 signedTK.pdf (3. 3. 2022 08:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 163300.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 60707968
Datum podpisu smlouvy: 8. 2. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 63911035
Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 25870424
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2022
Datum ukončení: 8. 2. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.