- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Sociální podnik Chleba se solí
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12981
Název zakázky: Sociální podnik Chleba se solí
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 9. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Chleba se solí s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lesní kolonie 245, 373 82 Včelná
- Jméno: Zuzana Fuková
- Telefon: +420736748211
- E-mail: info@chlebasesoli.cz
IČ zadavatele: 28101693
DIČ zadavatele: CZ28101693
- Jméno: Martina Dušková Bremová
- Telefon: +420608863154
- E-mail: bremova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: - osobně do sídla společnosti pověřené výkonem zadavatelských činností: Česká vodohospodářská s.r.o., Hlinská 456/2, 370 01 České Budějovice v termínech dle telefonické dohody (kontaktní tel. 602 485 277) nebo zasláním na adresu sídla společnosti pověřené výkonem zadavatelských činností: Česká vodohospodářská s.r.o., Hlinská 456/2, 370 01 České Budějovice tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka sestavy 2 ks etážových elektrických pecí s příslušenstvím, kopisťového hnětače s kapacitou 50 kg těsta, kopisťového hnětače s kapacitou 30 kg těsta, 2 ks odkládacích vozíků pro pekařské produkty se 2 ks vaků a kynutí, plošinové pekařské váhy a 2 ks dvoudvéřových lednic pro uchování pekařských produktů a zrání těst dle technické specifikace, která tvoří samostatnou přílohu zadávací dokumentace.
Veškeré pořizované zboží bude nové a nepoužité. Součástí předmětu plnění je také dodání požadovaného vybavení do místa plnění, jeho instalace, uvedení do provozu, zaškolení obsluhy a veškeré další činnosti spojené s jeho užíváním.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1250000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: v co nejkratším termínu, dle nabídky dodavatele (termín dodání je předmětem hodnocení podaných nabídek)
Místo dodání / převzetí plnění: - provoz Včelná, třída 5. května 5, 373 82 Včelná, ZUJ 545228 Včelná, NUTS CZ0311545228, okres České Budějovice aprovoz Česká 154/36, 370 01 České Budějovice, ZUJ 544256 České Budějovice, NUTS CZ0311544256, okres České Budějovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost na základě následujících kritérií:
výše celkové nabídkové ceny bez DPH – váha 50%
záruka za dodávku – váha 30%
termín dodání – váha 20%Kritérium č. 1: Předmětem hodnocení bude výše celkové nabídkové ceny za celý rozsah předmětu plnění bez DPH
Kritérium č. 2: Předmětem hodnocení bude délka záruční lhůty za jednotlivé části předmětu plnění.
Kritérium č. 3: Předmětem hodnocení bude termín dodání kompletního předmětu plnění v týdnech od podpisu smlouvy.
Podrobnosti o způsobu hodnocení nabídek včetně vzorců pro výpočet bodů v jednotlivých kritériích hodnocení jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která tvoří přílohu této výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
základní způsobilost – čestné prohlášení dle vzoru, který tvoří příloh zadávací dokumentace
profesní způsobilost – výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je zápis do takovéto evidence vyžadován jiným právním předpisem
technická kvalifikace – seznam min. 3 realizovaných dodávek obdobného charakteru, tj. dodávek zařízení pro pekařské provozy (jako např. pece, stroje a zařízení pro výrobu a zrání těst, zařízení pro uchování pekařských produktů apod.), poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která tvoří přílohu této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v jednom vyhotovení v listinné podobě. Součástí nabídky budou minimálně tyto doklady:
vyplněný krycí list nabídky,
doklady, jimiž dodavatel prokazuje způsobilost a splnění kvalifikace,
doplněný návrh kupní smlouvy (jednostranně podepsaný osobou oprávněnou jedna jménem či za účastníka),
potvrzená technická specifikace (podepsaná osobou oprávněnou jedna jménem či za účastníka),
ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník výběrového řízení je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění bez DPH, částka DPH, s DPH, která bude uvedena na krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení předmětu smlouvy včetně všech rizik a dalších výdajů spojených s plněním veřejné zakázky (jako např. náklady na dopravu, balné, clo, kursové rozdíly, sestavení a instalace v místě dodání, zaškolení obsluhy, případné náklady na schvalovací řízení, převod práv, pojištění, správní poplatky, zabezpečení prohlášení o shodě, elektrických zařízení a jakékoliv další výdaje spojené s realizací předmětu zakázky).
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána v jednom vyhotovení v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce, označené nápisem: „Sociální podnik Chleba se solí“ NABÍDKA – NEOTEVÍRAT.Na obálce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele (název – obchodní jméno, identifikační číslo, bylo-li přiděleno a korespondenční adresa).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (viz krycí list nabídky).
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky zadavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která tvoří přílohu této výzvy. Obchodní podmínky včetně platebních podmínek jsou uvedeny v závazném návrhu kupní smlouvy, který tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Nabídka bude předložena v 1 vyhotovení v listinné podobě, dodavatel může podat pouze 1 nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 16_3_Kupni_smlouva.docx (12. 9. 2019 14:33)
- 16_4_Technicka_specifikace.docx (12. 9. 2019 14:33)
- Vyzva k podani nabidek (verze 4).docx (12. 9. 2019 14:33)
- ZD_vyzva_Chleba_se_soli.pdf (12. 9. 2019 14:33)
- 16_1_Kryci_list_nabidky.docx (12. 9. 2019 14:33)
- 16_2_Prohlaseni_kvalifikace.docx (12. 9. 2019 14:33)
- Výsledek+výzvy+k+podání+nabídek+-+oznámení+o+výsledku+hodnocení_výběru.doc (2. 10. 2019 14:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEN ART STROJE s.r.o. sídlo: Husova 389, Příbram IV, 261 01 Příbram IČ: 07763646
Datum podpisu smlouvy: 8. 10. 2019
Datum ukončení: 8. 10. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.