- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výuka českého jazyka pro cizince
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14132
Název zakázky: Výuka českého jazyka pro cizince
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: ZETES KT, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: K Letišti 532, 339 26 Klatovy 2
- Jméno: Ing.Ladislav Slota
- Telefon: +420734895315
- E-mail: slota@zeteskt.cz
IČ zadavatele: 25202162
DIČ zadavatele: CZ25202162
- Jméno: Mgr.Jan Medřický
- Telefon: +420727807770
- E-mail: medricky@zeteskt.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2023 23:59
Místo pro podání nabídek: ZETES KT spol.s.r.o. K Letišti 532, 339 26 Klatovy 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výuka českého jazyka filipínských zaměstnanců pro snadnější dorozumívání na stavbách v objemu 264 hodin výuky a 4 hodiny zkouška pro 12 filipínců. Hodina je 60 minut.
Podrobná specifikace předmětu VZ je uvedena v příloze č.1 ZD.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1257456,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.1.2023- 30.6.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Klatovy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Celková cena technického zajištění za školící den
Kritérium kvality
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek se bude hodnotit podle níže popsaných kritérií hodnocení.
Nabídkovou cenu je dodavatel povinen stanovit jako součet všech jednotlivých položek dle přílohy č. 1 této ZD. Rozhodující pro hodnocení bude cena bez DPH.
Dílčí kritéria hodnocení:
Kritérium hodnocení
Procentní váha
Celková cena realizace vzdělávacích kurzů
40 %
Celková výsledná hodnota nabídky bude stanovena jako součet výsledných hodnot nabídky dosažených ve všech dílčích kritériích. Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejvyšším počtem bodů.
Celková cena realizace vzdělávacích kurzů, váha 40%
Při hodnocení nabídek v rámci hodnotícího kritéria “Celková cena realizace vzdělávacích kurzů“ použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria – 40%.
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria celková cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x -------------------------------------------------------- x váha 40%
Nabídková cena hodnocené nabídky
Celková cena technického zajištění za školící den, váha 20%
Při hodnocení nabídek v rámci hodnotícího kritéria „Celková cena technického zajištění za školící den“ použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria – 20%.
Dodavatel použije přílohu č. 1, ve které specifikuje jednotlivé položkové náklady na školící den.
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria celková cena technického zajištění za školící den:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x -------------------------------------------------------- x váha 20%
Nabídková cena hodnocené nabídky
Kritérium kvality, váha 40%
Při hodnocení nabídek v rámci dílčího hodnotícího kritéria „Kritérium kvality“ použije hodnotící komise pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií stupnici 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria – 40 %.
Pro hodnocení dílčího hodnotícího kritéria „Kritérium kvality“ předloží dodavatel dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazbyJako nejlepší bude hodnocena ta nabídka, ve které bude představen pro zadavatele nejvhodnější způsob metodického postupu a uveden způsob zavedení nabytých znalostí do praxe - to znamená, že lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.
Dodavatel pro účely hodnocení tohoto kritéria v rámci své nabídky popíše obsah jednotlivých školení s důrazem na jejich vazbu pro potřeby cílových skupin projektu a způsob metodického přístupu s důrazem na zacílení a dopadu do praxe.
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria kvality:
Nabídka s nejvyšším bodovým ziskem v rámci kritéria
100 x --------------------------------------------------------------------------- x váha 40%
Hodnocená nabídka
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel disponoval k plnění veřejné zakázky pětičlenným týmem ve složení: vedoucí zakázky a současně koordinátor, 4 lektoři
Minimální úroveň realizačního týmu:
alespoň 1 lektor z navrhovaného lektorského tymu musí mít absolvované vysokoškolské vzdělání v oboru filologie;
všichni lektoři musí mít prokazatelnou praxi ve výuce cizích jazyků - min. 1 reference ke každému lektorovi;
Způsob prokázání: CV za každého lektora prokazujícího tento kvalifikační předpoklad včetně certifikátů a diplomů s tím spojených, nebo referenční dopis potvrzující praxi ve výuce cizích jazyků.
Jeden člen realizačního týmu může současně splňovat více kvalifikačních požadavků.
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a údaje v předepsaném pořadí:
Krycí list nabídky s uvedením identifikace zakázky a zadavatele, identifikaci a kontaktní údaje dodavatele, kontaktní osobu dodavatele (včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy) a celkovou nabídkovou cenu. Dodavatel použije vzor krycího listu, který je uveden v příloze č. 2 této ZD.
Plná moc - pokud jedná za dodavatele zmocněnec na základě plné moci. Plná moc musí být v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
Specifikace a popis předmětu zakázky včetně všech podkladů potřebných k hodnocení nabídky. Tímto se myslí dokument, který v rozsahu max. 4 stran popíše postup dodavatele k plnění
předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace výuky popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby
Specifikace plnění – dodavatel předloží specifikaci plnění obsahující návrh, obsah, strukturu a náplň nabízených výukových aktivit, způsob hodnocení výuky, způsob ověření znalosti účastníků, návrh zpětné vazby. Tento návrh specifikace plnění bude součástí návrhu smlouvy o dílo
Harmonogram plnění – dodavatel uvede návrh harmonogramu výuky, který bude součástí smlouvy o dílo. Harmonogram nesmí být v rozporu se zadávacími podmínkami.
Metody a formy výuky .
Ukázku studijních materiálů – dodavatel připraví ukázku výukových materiálů, kterými prokáže orientaci v oboru, stanovených zadavatelem ve Výzvě a schopnost připravit kvalitní podklady k výuce.
Návrh Smlouvy o poskytování služeb, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Ostatní údaje, které tvoří nabídku - zde může dodavatel uvést další materiály, jako např. referenční listy, dopisy, obrazovou dokumentaci, apod.
Dodavatel v nabídce předloží alespoň:
Specifikace plnění – dodavatel předloží specifikaci plnění obsahující návrh, obsah, strukturu a náplň , způsob hodnocení výuky, způsob ověření znalosti účastníků, návrh zpětné vazby. Tento návrh specifikace plnění bude součástí návrhu smlouvy o dílo.
Harmonogram plnění – dodavatel uvede návrh harmonogramu školení, který bude součástí smlouvy o dílo. Harmonogram nesmí být v rozporu se zadávacími podmínkami.
Metody a formy výuky.
Ukázku studijních materiálů – dodavatel připraví ukázku výukových materiálů, kterými prokáže orientaci v oborech, stanovených zadavatelem ve Výzvě a schopnost připravit kvalitní podklady k výuce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu v členění dle přílohy č. 1 ( list A a B)této zadávací dokumentace.Pro podání nabídky použije krycí list- příloha č.2 ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1ZD.xlsx-1 (7. 12. 2022 06:36)
- Příloha č. 2 - Krycí list.docx-1 (8. 12. 2022 14:00)
- Výzva k podání nabídky na službu.pdf (12. 12. 2022 12:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (6. 1. 2023 09:44)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (6. 1. 2023 09:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1257456.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Barbora Špádová,Plánická 795/IV, 339 01 Klatovy, IČO:08509727
Datum podpisu smlouvy: 5. 1. 2023
Datum ukončení: 5. 1. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.