Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13328

Název zakázky: Vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 2. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj

Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman
  • Telefon: +420466026114
  • E-mail: martin.netolicky@pardubickykraj.cz

IČ zadavatele: 70892822

DIČ zadavatele: CZ70892822

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Pavel Menšl
  • Telefon: +420605551501
  • E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/). Blíže viz výzva k podání nabídek.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb v rámci projektu Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji, který je financován prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Obsahem plnění je:

1.     Rozvoj informačního systému pro řízení a správu sítě sociálních služeb (dále jen “Aplikace”)

2.     Proškolení uživatelů Aplikace (pracovníci kraje, poskytovatelé, obce) a dodávka uživatelské dokumentace

3.     Provoz systému a servisní podpora

Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 1 návrhu smlouvy, která je přílohou výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1670000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 31. 12. 2021. Podrobný harmonogram plnění je uveden v příloze č. 1 návrhu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání a převzetí výstupů plnění je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč včetně DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 4 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné.  Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz přiložená výzva.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz přiložená výzva.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz přiložená výzva.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v elektronické podobě v jednom originále v českém jazyce. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma § 6.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o, Klimentská 1216/46, 110 00, Praha, IČO 078 50 646

    Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020

Datum ukončení: 30. 4. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 2. 2020
 
Aktualizováno: 18. 5. 2020