- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13328
Název zakázky: Vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 2. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman
- Telefon: +420466026114
- E-mail: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420605551501
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/). Blíže viz výzva k podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je vývoj, nasazení a správa aplikace pro řízení a správu sociálních služeb v rámci projektu Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji, který je financován prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Obsahem plnění je:
1. Rozvoj informačního systému pro řízení a správu sítě sociálních služeb (dále jen “Aplikace”)
2. Proškolení uživatelů Aplikace (pracovníci kraje, poskytovatelé, obce) a dodávka uživatelské dokumentace
3. Provoz systému a servisní podpora
Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 1 návrhu smlouvy, která je přílohou výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1670000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 31. 12. 2021. Podrobný harmonogram plnění je uveden v příloze č. 1 návrhu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání a převzetí výstupů plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč včetně DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 4 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v elektronické podobě v jednom originále v českém jazyce. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf-1 (18. 2. 2020 17:46)
- Editovatelné přílohy.zip (18. 2. 2020 19:09)
- Oznameni_o_vyberu(8).pdf (11. 3. 2020 10:20)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (18. 5. 2020 16:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o, Klimentská 1216/46, 110 00, Praha, IČO 078 50 646
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020
Datum ukončení: 30. 4. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.