- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání technicko - hospodářských a vedoucích pracovníků firem, OHK Most
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12923
Název zakázky: Vzdělávání technicko - hospodářských a vedoucích pracovníků firem, OHK Most
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010954 Profesní vzdělávání zaměstnanců příjemce: Okresní hospodářská komora Most
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Most
Sídlo zadavatele: Višňová 666/28, 434 01 Most
- Jméno: Ing. Jiřina Pečnerová, ředitelka úřadu OHK
- Telefon: +420417637401
- E-mail: urad@ohk-most.cz
IČ zadavatele: 48290661
DIČ zadavatele: CZ48290661
- Jméno: Ing. Tomáš Kočí
- Telefon: +420721856134
- E-mail: koci@spinstitut.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 9. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Most, Višňová 666/28, 434 01 Most
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace odborných vzdělávacích aktivit technicko - hospodářských a vedoucích pracovníků firem z Ústeckého kraje (zejm. okres Most) prezenční formou vč. zajištění nepřetržitě přístupné on-line distanční formy.
Maximální celkový počet účastníků vzdělávacích aktivit je 108 při rozdělení do 9ti cyklů. Každý cyklus je přitom určen pro nejvýše 12 osob. Účast cílové skupiny zajistí zadavatel.
Předpokládaný plán vzdělávacích cyklů:
1. cyklus - IX. – XI. 2019
2. cyklus - I. – III. 2020
3. cyklus - IV. – VI. 2020
4. cyklus - IX. – XI. 2020
5. cyklus - I. – III. 2021
6. cyklus - IV. – VI. 2021
7. cyklus - IX. – XI. 2021
8. cyklus - I. – III. 2022
9. cyklus - IV. – VI. 2022
Každý cyklus bude obsahovat celkem 72 hodin (á 60 minut) rozdělených do 3 oblastí. Každá oblast bude přitom realizována formou 3 vzdělávacích kurzů (dle níže uvedeného tématu) realizovaných prezenční formou po 6ti hodinách (á 60 minut) s frekvencí 1x týdně po 4 týdny. V odůvodněných případech lze harmonogram vzdělávacích aktivit dočasně modifikovat.
oblast | zaměření vzdělávacího kurzu | časový rozsah |
ekonomika a financování | Ekonomické minimum | 12 hod |
Výnosy, náklady a hospodářský výsledek | 6 hod | |
Finanční řízení a plánování, řízení hodnoty společnosti | 6 hod | |
právo v praxi | Právní minimum | 12 hod |
Pracovní právo | 6 hod | |
Daně | 6 hod | |
informační technologie | Windows | 6 hod |
MS Word, Excel | 12 hod | |
MS Powerpoint, Outlook | 6 hod |
Požadavky zadavatele na prezenční část:
- dodavatel zajistí školící materiály, které budou zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ
- dodavatel zajistí občerstvení pro cílovou skupinu (max. 12 osob) odpovídající době trvání vzdělávacího dne a náročnosti daného tématu
- dodavatel zajistí veškeré potřebné didaktické pomůcky a techniku pro realizaci každého dílčího vzdělávacího dne (zejm. výpočetní techniku pro všechny účastníky, projektor, apod.)
Požadavky na distanční část:
- nonstop on-line přístup k databázi vzdělávacích materiálů (v provozu od 1. vzdělávacího dne)
- možnost on-line i off-line komunikace s dalšími účastníky vzdělávací aktivity a s lektory
- možnost editace multimediálních vzdělávacích materiálů
- možnost testování účastníků vzdělávacích aktivit
Dodavatel zajistí vhodným způsobem ověření získaných znalostí účastníky vzdělávacích aktivit.
Vzdělávání bude probíhat v zázemí konkrétních firem zapojených do projektu. Konkrétní místa konání jednotlivých kurzů budou dodavateli sdělena před každým dílčím cyklem. Zajištění prostoru pro realizaci vzdělávacích aktivit tedy není součástí předmětu plnění.
Z důvodu vzájemné provázanosti a logické vazby vzdělávacích aktivit neumožňuje zadavatel podání nabídky pouze na vybrané vzdělávací aktivity.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1998000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zahájení vzdělávání: září 2019, ukončení v zdělávání: červen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Zázemí do projektu zapojených firem na území Ústeckého kraje (zejm. okres Most). Konkrétní místa konání jednotlivých kurzů budou dodavateli sdělena před každým dílčím cyklem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší celkové nabídkové ceny vč. DPH.
Při hodnocení dle jediného hodnotícího kritéria „Celková nabídková cena vč. DPH“ bude nejlépe hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou vč. DPH.
Dle tohoto kritéria bude sestaveno pořadí nabídek, které určí nejvýhodnější nabídku (tzn. nabídku s nejnižší cenou), 2. nejvýhodnější nabídku, atd.
V případě dvou a více nabídek se shodnou nejnižší celkovou nabídkovou cenou rozhodne o výběru dodavatele los za účasti zástupců všech dodavatelů se shodnou nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- 1) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - ve formě čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až e) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Viz příloha č. 2 této výzvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si od účastníka VŘ doklady o prohlašovaných skutečnostech v souladu s § 74 odst. 1 písm. a) až f) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- 2) Technická způsobilost:
Seznam osob lektorského týmu, který se bude podílet na plnění zakázky. Požadavek na kvalifikaci: praxe min. 5 let na pozici lektora v příslušné dílčí oblasti. Oblastmi se přitom rozumí:
- ekonomika a financování
- právo v praxi
- informační technologie
Zadavatel přitom akceptuje zajištění výuky dvou a více dílčích oblastí jediným lektorem, avšak pouze v případě, že daný lektor disponuje požadovanou lektorskou praxí v příslušné oblasti. Zadavatel zároveň akceptuje zajištění výuky jedné oblasti dvěma a více lektory, opět však pouze v případě splnění požadované lektorské praxe každým z těchto lektorů.
Přílohu seznamu bude tvořit profesní životopis osob zajišťujících vzdělávání, z něhož bude vyplývat splnění požadavku na příslušnou kvalifikaci.
Pokud některá z uvedených osob přestane být členem lektorského týmu, zavazuje se dodavatel takovou osobu nahradit osobou, která bude splňovat požadavky na délku profesní praxe lektora.
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je prokázání kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria bude uchazeč vyloučen z výběrového řízení.
Uchazeč prokáže splnění způsobilosti ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku je účastník VŘ povinen podat písemně v jednom originále v souladu se zadávacími podmínkami, a to včetně požadovaného řazení nabídky. Nabídka musí být společně se všemi požadovanými doklady a přílohami svázány do jednoho svazku.
Každý svazek včetně veškerých příloh musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci s jednotlivými listy, a to opatřením každého svazku takovými bezpečnostními prvky, které vyloučí možnost jejich neoprávněného nahrazení.
Účastník VŘ sestaví svazek nabídky v níže vymezeném pořadí. Pro sestavení krycího listu nabídky účastník VŘ závazně použije přílohu č. 1 výzvy.
- krycí list nabídky a rekapitulace ceny
- doklady o splnění kvalifikačních předpokladů (čestné prohlášení + seznam osob lektorského týmu)
- účastníkem VŘ akceptovaný návrh smlouvy o dílo
- návrh osnovy vzdělávací aktivity (tzn. popis náplně jednotlivých vzdělávacích dnů, rozsah popisu přitom není stanoven)
Čestná prohlášení a návrh smlouvy budou podepsány osobou oprávněnou jednat za účastníka VŘ.
Formální náležitosti výzvy mají pouze doporučující charakter a jejich nedodržení nebude důvod k vyloučení účastníka VŘ z výběrového řízení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění ceny bez DPH, samostatně DPH a ceny vč. DPH.
Není-li účastník VŘ plátcem DPH, zřetelně tuto skutečnost ve své nabídce uvede.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy o dílo (viz příloha č. 3 této výzvy).
Zadavatel neumožňuje variantní řešení.
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce, popř. opatřena překladem do českého jazyka.
Zadavatel si vyhrazuje možnost ověřit veškeré skutečnosti uvedené v nabídce účastníka VŘ u třetích osob. Účastník VŘ je v tomto případě povinen umožnit nezbytnou součinnost.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vyzva k podani nabidek, OHK Most.pdf-1 (21. 8. 2019 14:06)
- priloha c.1_kryci list.docx-1 (21. 8. 2019 14:06)
- priloha c.2_CP dodavatele.docx-1 (21. 8. 2019 14:06)
- priloha c.3_navrh SoD.docx-1 (21. 8. 2019 14:06)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (13. 9. 2019 14:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (18. 9. 2019 10:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1104192.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): elFIN s.r.o.Husova 434, 431 11 JirkovIČ 25035894
Datum podpisu smlouvy: 16. 9. 2019
Datum ukončení: 16. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.