- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v oblasti Účetních, ekonomických a právních kurzů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12578
Název zakázky: Vzdělávání v oblasti Účetních, ekonomických a právních kurzů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004644 Vzdělávání CORA PLUS příjemce: CORA PLUS s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: CORA PLUS s.r.o.
Sídlo zadavatele: Kroměříž, Kojetínská 3666/64, PSČ 767 01
- Jméno: Radka Láníková
- Telefon: +420734148787
- E-mail: lanikova@cora-plus.cz
IČ zadavatele: 29368081
DIČ zadavatele: CZ29368081
- Jméno: Radka Láníková
- Telefon: +420734148787
- E-mail: lanikova@cora-plus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2018 16:00
Místo pro podání nabídek: CORA PLUS s.r.o., Kojetínská 3666/64, Kroměříž, 767 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení účetních, ekonomických a právních znalostí zaměstnanců zadavatele na pozicích úředníků, administrativy (CZ ISCO 4)
Projekt předpokládá a zadavatel požaduje, aby v této části zakázky bylo realizováno 32 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek). Počet 32 osobo-hodin je maximální počet, který tato část zakázky zahrnuje, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj cíl a účel a je ukončena.
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 11520,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Kroměříž a blízké okolí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritéria Váha v %
Nabídková cena bez DPH 80,00 %
Kvalita lektorského týmu dodavatele 20,00 %
Podrobný popis způsobu hodnocení je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha c. 1 Seznam a pocet kurzu.xlsx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 2_Specifikace kurzu.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 3 _Povinna dokumentace.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 4 Cestne prohlaseni.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 5 Seznam vyznamnych sluzeb.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 6 Seznam lektoru a vzor CV.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 7_Struktura nabidkove ceny.xlsx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 8 - Seznam poddodavatelu.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 9 Kryci list nabidky.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Priloha c. 10 Smlouva o vzdelavacich sluzbach.docx-1 (22. 11. 2018 17:39)
- Výzva_k_podání_nabídek_CORA_2018.pdf-1 (24. 11. 2018 20:44)
- ZADÁVACÍ_DOKUMENTACE_CORA_2018.pdf-1 (24. 11. 2018 20:44)
- Oznámení_o_podpisu_smlouvy_s_dodavatelem.pdf (3. 1. 2019 11:35)
- Oznámení_o_výsledku_výběru.pdf (3. 1. 2019 11:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 11520.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Okresní hospodářská komora Kroměříž, Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž, IČ 60730960
Datum podpisu smlouvy: 31. 12. 2018
Datum ukončení: 31. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.