Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců města Roudnice nad Labem

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13255

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců města Roudnice nad Labem

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 1. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Město Roudnice nad Labem

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Padělek, starosta města
  • Telefon: +420416850102
  • E-mail: starosta@roudnicenl.cz

IČ zadavatele: 00264334

DIČ zadavatele: CZ00264334

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Zdena Tlapáková, projektový manažer OSPŘ
  • Telefon: +420416850257
  • E-mail: ztlapakova@roudnicenl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možné podávat osobně či poštou na adresu sídla zadavatele. V případě osobního podání se nabídky podávají na podatelnu městského úřadu Roudnice nad Labem, Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem. Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, nebudou otevírány.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Nabídky budou zadavatelem hodnoceny pro každou část zakázky samostatně dle jejich ekonomické výhodnosti. Hodnotícím kritériem je „nejnižší nabídková cena“

Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny za 1 kurz v 1 termínu (viz požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny) bez DPH, kdy nejvýhodnější nabídka bude s nejnižší nabídkovou cenou.

V případě, že jsou podány dvě nebo více stejných cenových nabídek s nejnižší nabídkovou cenou, bude o nejvýhodnější nabídce rozhodnuto losem. V případě losu se budou moci účastnit zástupci dodavatelů, o jejichž umístění se bude losovat.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 650000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31. 01. 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Roudnice nad Labem, prostory MěÚ Roudnice nad Labem, Karlovo náměstí 21, 413 01 Roudnice nad Labem

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou zadavatelem hodnoceny pro každou část zakázky samostatně dle jejich ekonomické výhodnosti. Hodnotícím kritériem je „nejnižší nabídková cena“

Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny za 1 kurz v 1 termínu (viz požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny) bez DPH, kdy nejvýhodnější nabídka bude s nejnižší nabídkovou cenou.

V případě, že jsou podány dvě nebo více stejných cenových nabídek s nejnižší nabídkovou cenou, bude o nejvýhodnější nabídce rozhodnuto losem. V případě losu se budou moci účastnit zástupci dodavatelů, o jejichž umístění se bude losovat.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prokázání kvalifikace při podání nabídky

Uchazeč spolu s nabídkou předkládá dokumenty dle výzvy k podání nabídek, z jejichž obsahu bude zřejmé, že splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. Originály či úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace se předkládají před uzavřením smlouvy, pokud již nebyly obsaženy v nabídce.

Pravidla pro prokázání kvalifikace

Při prokazování kvalifikace je vybraný uchazeč povinen se řídit následujícími pravidly:

a) Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím poddodavatele. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit

1. doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle této výzvy k podání nabídek (viz níže) a profesního kvalifikačního předpokladu dle této výzvy k podání nabídek (viz níže) poddodavatelem,

2. smlouvu uzavřenou s poddodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace za dodavatele.

b) Má-li být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají či hodlají podat společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat v plném rozsahu splnění základních kvalifikačních předpokladů dle této výzvy k podání nabídek (viz níže) a profesního kvalifikačního předpokladu spočívajícího v předložení čestného prohlášení a kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud jsou v něm zapsáni, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (tyto dokumenty nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky). Splnění ostatních kvalifikačních předpokladů musí prokázat všichni dodavatelé společně. Dále jsou takoví dodavatelé povinni předložit současně s doklady prokazujícími splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které bude obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé podávající společnou nabídku budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.

c) Pokud není uchazeč z objektivních důvodů schopen prokázat splnění ekonomických, finančních, technických a kvalifikačních předpokladů způsoby stanovenými v jednotlivých bodech, je oprávněn je prokázat i jinými rovnocennými doklady, pokud je zadavatel z objektivních důvodů neodmítne.

d) Doklady prokazující splnění kvalifikace předkládají uchazeči v původním jazyce s připojením překladu do českého jazyka, pokud v této zadávací dokumentaci není výslovně stanoveno jinak. V případě pochybností o správnosti překladu si zadavatel může vyžádat předložení úředně ověřeného překladu do českého jazyka.

e) Dojde-li do doby konečného rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky k jakékoliv změně v kvalifikaci uchazeče, která by znamenala nesplnění kvalifikace dle této zadávací dokumentace, je uchazeč povinen nejpozději do 7 dnů tuto skutečnost zadavateli písemně oznámit a zároveň předložit potřebné dokumenty prokazující splnění kvalifikace v plném rozsahu.

f) Zadavatel může požadovat po uchazeči, aby písemně objasnil předložené informace či doklady nebo předložil další dodatečné informace. Uchazeč je povinen tuto povinnost splnit v přiměřené lhůtě stanovené zadavatelem a uvést na jednotlivé požadavky zadavatele jednoznačné odpovědi.

g) Zadavatel v zadávací dokumentaci vymezuje parametry v české měně CZK (Kč). V případě, že uchazeč počítá údaje v jiných měnách než v CZK, použije pro přepočet na CZK poslední čtvrtletní průměrný kurz devizového trhu příslušné měny k CZK stanovený a zveřejněný ČNB ke dni zahájení zadávacího řízení.

h) Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů se předkládají v prosté kopii, nestanoví-li zadavatel v konkrétním případě jinak. Čestná prohlášení však předkládá uchazeč vždy v originále.

i) V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání kvalifikace požaduje předložení prohlášení uchazeče, musí takové prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

j) Pokud za uchazeče jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

k) Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.

Základní kvalifikační předpoklady

Zadavatel požaduje, aby uchazeč při podání nabídky doložil splnění základních kvalifikačních předpokladů.

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který:

nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat:

tato právnická osoba
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku dle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku dle písm. a) splňovat i vedoucí pobočky závodu.

Dodavatel prokazuje splnění výše uvedených základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, ze kterého bude vyplývat (uchazeč čestně prohlásí) naplnění výše uvedených podmínek (viz příloha č. 2 této výzvy k podání nabídek).

Profesní kvalifikační předpoklady

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel při podání nabídky předložením čestného prohlášení a kopiemi následujících dokladů:

1)    výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Tyto dokumenty nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.

2)    doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky.

Technické kvalifikační předpoklady

Část 1

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před koncem lhůty pro podání nabídek včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktních údajů; účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru jako předmět zakázky, přičemž celková souhrnná hodnota všech těchto významných služeb činila minimálně 175.000,- Kč bez DPH. Za obdobné služby je považována realizace vzdělávacích kurzů v oblasti správního práva. Účastník údaje uvede do Přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek.

 

Seznam osob realizačního týmu – lektorů, kteří splňují následující požadavky:

minimálně vysokoškolské vzdělání všech osob realizačního týmu
minimálně jedna osoba, která realizovala v posledních 3 letech před koncem lhůty pro podání nabídek minimálně 100 lektorských hodin v oblasti vzdělávání na téma správní řád

      Kvalifikační požadavky může splnit jedna osoba. Účastník uvede seznam osob do Přílohy č. 4.

Zadavatel si vyhrazuje právo kontaktovat objednatele referenční zakázky a ověřit řádné splnění zakázky dodavatelem.

Část 2

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před koncem lhůty pro podání nabídek včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktních údajů; účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru jako předmět zakázky, přičemž celková souhrnná hodnota všech těchto významných služeb činila minimálně 45.000,- Kč bez DPH. Za obdobné služby je považována realizace vzdělávacích kurzů v oblasti přestupkového řízení. Účastník údaje uvede do Přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek.

 

Seznam osob realizačního týmu – lektorů, kteří splňují následující požadavky:

minimálně vysokoškolské vzdělání všech osob realizačního týmu
minimálně jedna osoba, která realizovala v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 100 lektorských hodin v oblasti vzdělávání na téma přestupkové řízení      Kvalifikační požadavky může splnit jedna osoba. Účastník uvede seznam osob do Přílohy č. 4.

Zadavatel si vyhrazuje právo kontaktovat objednatele referenční zakázky a ověřit řádné splnění zakázky dodavatelem.

Část 3

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před koncem lhůty pro podání nabídek včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktních údajů; účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru jako předmět zakázky, přičemž celková souhrnná hodnota všech těchto významných služeb činila minimálně20.000,- Kč bez DPH. Za obdobné služby je považována realizace vzdělávacích kurzů v oblasti stavebního zákona. Účastník údaje uvede do Přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek.
Seznam osob realizačního týmu – lektorů, kteří splňují následující požadavky:

minimálně vysokoškolské vzdělání všech osob realizačního týmu
minimálně jedna osoba, která realizovala v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 100 lektorských hodin v oblasti vzdělávání na téma stavební zákon.

      Kvalifikační požadavky může splnit jedna osoba. Účastník uvede seznam osob do Přílohy č. 4.

Zadavatel si vyhrazuje právo kontaktovat objednatele referenční zakázky a ověřit řádné splnění zakázky dodavatelem.

Část 4

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před koncem lhůty pro podání nabídek včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktních údajů; účastník splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že poskytl v posledních 3 letech alespoň 3 služby obdobného charakteru jako předmět zakázky, přičemž celková souhrnná hodnota všech těchto významných služeb činila minimálně 88.000,- Kč bez DPH. Za obdobné služby je považována realizace vzdělávacích kurzů v oblasti eGovernmentu. Účastník údaje uvede do Přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek.
Seznam osob realizačního týmu – lektorů, kteří splňují následující požadavky:

minimálně vysokoškolské vzdělání všech osob realizačního týmu
minimálně jedna osoba, která realizovala v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 100 lektorských hodin v oblasti vzdělávání na téma eGovernment.

      Kvalifikační požadavky může splnit jedna osoba. Účastník uvede seznam osob do Přílohy č. 4.

Zadavatel si vyhrazuje právo kontaktovat objednatele referenční zakázky a ověřit řádné splnění zakázky dodavatelem.

Společné pro všechny části zakázky

Přílohu seznamu realizačního týmu budou tvořit

profesní životopisy všech členů realizačního týmu a kopie dokladu o nejvyšším vzdělání. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

jméno a příjmení;

nejvyšší dosažené vzdělání;

přehled profesní praxe;

relevantní zakázky (realizace vzdělávacích programů na požadovaná témata, na kterých se člen týmu podílel);

Čestné prohlášení člena realizačního týmu (Příloha č. 5)

 

Změny na pozici lektora budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem a nový lektor musí splňovat kvalifikační požadavky jako původní lektor, který byl v rámci výběrového řízení posuzován z hlediska splnění kvalifikačních předpokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána v listinné podobě v 1 originále a současně v elektronické podobě na  

       CD či DVD, které musí obsahovat elektronickou formu kompletní nabídky ve formátu  

       pdf, xls nebo doc.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu uchazeče, a to včetně kontaktní adresy a  

        emailové adresy.

Nabídka bude podána na adrese pro podání nabídek uvedené zadavatelem.
Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a  

       nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci.

Součástí výzvy jako příloha č. 6 je návrh smlouvy, tento návrh smlouvy obsahuje závazné  

        obchodní podmínky pro uchazeče. Návrh smlouvy bude podepsán osobou    

        oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a v této podobě předložen jako součást nabídky   

        uchazeče.

7)    Pokud návrh smlouvy nebude odpovídat zadávacím podmínkám a ostatním částem nabídky  

        uchazeče, bude tato skutečnost důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče.

8)   Účastník předkládá spolu s nabídkou též řádně vyplněný krycí list, jež je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace.

9)    V případě, že krycí list nabídky nebo návrh smlouvy, který má být podepsán účastníkem, bude podepisovat osoba k tomuto úkonu speciálně zmocněná, musí být do nabídky vložena plná moc/pověření v originálu nebo v úředně ověřené kopii. Plná moc/pověření bude podepsána osobou, která je oprávněna zastupovat účastníka a budou v ní výslovně uvedeny veškeré úkony, k níž je zmocněná osoba oprávněna v rámci nabídky. Pokud podepisuje nabídku prokurista zapsaný v obchodním rejstříku účastníka, nemusí vkládat do nabídky plnou moc.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako jednotkovou cenu za kurz realizovaný v jednom termínu v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v českých korunách. Celková nabídková cena bude uvedena v členění:

•          nabídková cena za 1 kurz v 1 termínu bez DPH,

•          samostatně vyčíslené DPH platné ke dni podání   

            nabídky

•          nabídková cena za 1 kurz v 1 termínu včetně DPH.

 

Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky. Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).

Vybranému dodavateli, se kterým bude uzavřena smlouva, bude uhrazena cena rovnající se jednotkové ceně za kurz v jednom termínu vynásobené počtem termínů, ve kterých byl kurz realizován.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené obálce (obálkách), či jiném obalu označeném na přední straně následovně: v levém horním rohu obálky (obalu) bude poštovní adresa uchazeče, uprostřed bude nápis „Vzdělávání zaměstnanců města Roudnice nad Labem “, označení části veřejné zakázky, na kterou je nabídka podávána a nápis „NEOTEVÍRAT“ a v pravém dolním rohu bude adresa zadavatele. Nabídky lze zaslat poštou nebo doručit osobně na podatelnu městského úřadu Karlovo náměstí 21 Roudnice nad Labem, přízemí č. dv. 4. A to v úředních hodinách zveřejněných na internetových stránkách města Roudnice nad Labem: www.roudnicenl.cz.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat na příslušnou část zakázky pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Za účelem zajištění transparentnosti zadávacího řízení stanoví zadavatel následující pravidla pro podávání dotazů týkajících se zadávacího řízení a veřejné zakázky a odpovídání na tyto dotazy.Dotazy mohou být zadavateli zasílány poštou nebo elektronickou poštou, a to kontaktní osobě pro účely zadávacího řízení, a to nejpozději 4 pracovní dny před vypršením lhůty pro podávání nabídek, tj. do 13. 02. 2020. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Odpovědi, včetně znění dotazu bez identifikace tazatele, zašle zadavatel všem dodavatelům, kteří si vyžádali vysvětlení podmínek výzvy nebo kterým byla výzva poskytnuta a současně uveřejní odpověď na portálech, kde byla uveřejněna výzva.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky jsou uvedeny v závazném textu návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 6 této výzvy.

Práva zadavatele

  1. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, právo změnit nebo zrušit výběrové řízení a právo neuzavřít smlouvu s žádným z uchazečů, dále si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky výzvy a konzultovat předložené nabídky s odborníkem. Tyto činnosti bude zadavatel činit vždy v souladu se závaznými předpisy.
  2. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění podmínek zadávací dokumentace do konce lhůty pro podání nabídek.
  3.  Zruší-li zadavatel výběrové řízení, je povinen o tom uchazeče bezodkladně informovat. Bude-li výzva zrušena ještě před otevřením nabídek, budou neotevřené nabídky vráceny uchazečům.
  4. Zadavatel je oprávněn si ponechat všechny nabídky, které byly řádně podány a byly otevřeny.
  5. Zadavatel není odpovědný za jakékoli škody, ani za případný ušlý zisk, které souvisí se zrušením zadávacího řízení, ani v případě, že zadavatel byl uchazečem informován o možnosti vzniku škody.
  6. Zadavatel požaduje po vybraném uchazeči při realizaci zakázky splnění povinností vyplývajících ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění.
  7. Zadavatel si vyhrazuje právo v případě vyloučení uchazeče pro nesplnění kvalifikace nebo pro podání neúplné nebo nepřijatelné nabídky a v případě rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky doručovat uchazečům prostřednictvím uveřejnění na profilu zadavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o, Šmeralova 170/31, 170 00, Praha, 27208371

    Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o, Šmeralova 170/31, 170 00, Praha, 27208371

    Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o, Šmeralova 170/31, 170 00, Praha, 27208371

    Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o, Šmeralova 170/31, 170 00, Praha, 27208371

    Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 1. 2020
 
Aktualizováno: 15. 5. 2020