- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti EUROSPA, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13095
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti EUROSPA, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 1. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: EUROSPA,a.s.
Sídlo zadavatele: Sadová 815/8,360 01 Karlovy Vary
- Jméno: Martina Žídková
- Telefon: +420607626447
- E-mail: zidkova@hotelvenus.cz
IČ zadavatele: 25234561
DIČ zadavatele: CZ252345561
- Jméno: Jana Macháčková
- Telefon: +420601241334
- E-mail: janamachackova22@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 2. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Karlovy Vary
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Společnosti EUROSPA, a.s. zaměstnává v tuto chvíli 50 zaměstnanců, v oblasti lázeňských služeb v Karlovarském kraji. Společnost je zaměřena především na nabídku služeb pro ruskou,arabskou a židovskou klientelu. Hlavním cílem projektu je zvýšení adaptability zaměstnanců společnosti, což přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. V rámci vzdělávacího programu budou zaměstnanci proškoleni v oblasti měkkých dovedností, technických dovednosti, IT Obecných dovedností a Účetní, ekonomické a právní služby.
Předmětem plnění zakázky jsou služby spojené se zajištěním vzdělávání osob v oblasti měkkých a manažerských dovednosí, technických dovedností, účetních, ekonomických a právních kurzů a obecných kurzů IT pro společnost EUROSPA, a.s. se sídlem Sadová 815/8, 360 01 Karlovy Vary.
Realizace vzdělávacích kurzů bude probíhat v prostorách splečnosti EUROSPA, a.s., Sadová 815/8, Karlovy Vary.
- Součástí nabídkové ceny bude odměna lektora, materiály k výuce, ubytování a cestovné lektora.
- Nabídka bude zaslána v Kč bez DPH.
- Přestávka k uvedeným kurzům bude pouze na oběd (30 minut). A to mimo rozsah výukových hodin.
- Jednotlivé kurzy budo časově ohraničeny dle přiložené tabulky zadavatele. Tabulka jednotlivých kurzů je blíže specifikována v příloze - vzdělávací aktivity.
- Maximální počet ve školící skupině bude 12 osob.
- Nabídka musí obsahovat všechna školení v celém rozsahu. Není možné nabídnout pouze část proškolení.
- Dodavatel musí svědomitě plnit Pravidla OPZ výzvy 097, tj. kontrolovat a zapisovat do prezenčních listin a zajistit dokumentaci v rámci celého projektu až po jeho ukončení.
Specifikace jednotlivých kurzů:
viz. příloha č.1 této výzvy
Vzdělávací aktivity rozsah:
viz. příloha č. 2 této výzvy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Březen 2020 - říjen 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory ve společnosti EUROSPA, a.s, Sadová 815/8, 360 01 Karlovy Vary
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky posouzené jako úplné dle podmínek výzvy a přijaté v řádném termínu pro podání nabídek, budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti na základě nejnižší nabídkové ceny.
- Hodnota zakázky byla stanovena dle provedeného průzkumu trhu. Není přípustná vyšší cena nabídky.
- Nabídky budou hodnoceny čtyřčlennou komisí, přičemž nejvýhodnější nabídkou, bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
- Pro hodnocení budou využity následující metody.
Hodnota nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH).
100x--------------------------x100%
Hodnota (cena) z hodnocené nabídky.
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kriérií se použije budová stupnice 1 až 100.
Nejvýhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů. Ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku dle výše uvedeného a vypočítaného vzorce.
Celková nabídková cena bude uváděna bez DPH a bude rozhodující cena nejnižší.
V případě, že přijdou nabídky cenově stejné a budou splňovat veškerou kvalifikaci, pak rozhodující bude nabídka, která přišla v pořadí jako první.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
- Profesní kvalifikační přepoklady - Výpis z obchodního rejstříku, Doklad o oprávnění k podnikání
- Kvalita odbornosti lektorů. Bližší informace viz tabulka příloha č. 1 -Veřejná zakázka.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka účastníka plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.
- Nabídka musí být nabídnuta na celou zakázku, není přípustné aby byla nabídka pouze na část vzdělávání.
- Nabídka musí být nabídnuta na celou zakázku, není přípustné aby byla nabídka pouze na část vzdělávání.
- Nabídka musí být podána v Českém jazyce.
- Nabídka bude zaslána spolu s níže uvedenou tabulkou - vzdělávací aktivity příloha č.2.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka bude zaslána jako celková cena za kompletní poptávané vzdělávání. Tzn. celková cena bude zaslána v Kč bez DPH. Celková cena se rozumí - měkké dovednosti, ekonomické, účetní a právní služby, obecné IT a technické dovednosti celkem.
Součástí cenové nabídky je cestovné lektora, odměna lektora, ubytování lektora, stravné lektora, školící pomůcky související s výukou.
Cennová nabídka je neměnná po celou dobu trvání realizace projektu. Pouze v případě změny DPH rozhodnuté státní legislativou.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Obálka s nabídkou musí být zaslána poštou. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Veřejná zakázka příloha č. 1.pdf (20. 1. 2020 23:28)
- Vzdělávací aktivity příloha č. 2.doc (20. 1. 2020 23:28)
- Odpověď na dotaz k VZ.pdf (30. 1. 2020 15:30)
- Rozhodnutí o vyloučení.pdf (10. 2. 2020 09:13)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (10. 2. 2020 09:13)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (28. 2. 2020 15:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1162000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PaedDr. Ivana Srdínkováse sídlem Trnovanská 1288, Teplice, PSČ 415 01IČ:62239198
Datum podpisu smlouvy: 21. 2. 2020
Datum ukončení: 21. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.