- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování auditu provedené implementace GDPR
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13761
Název zakázky: Zpracování auditu provedené implementace GDPR
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 2. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0009940 Moderní úřad III - vzdělávání zaměstnanců a tvorba strategických dokumentů příjemce: Statutární město Kladno
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Kladno
Sídlo zadavatele: náměstí Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno
- Jméno: JUSTITIA EXECUTIVE PARTNERS, s.r.o.
- Telefon: +420778088818
- E-mail: executive@justitia.cz
IČ zadavatele: 00234516
- Jméno: Lukáš Křesálek
- Telefon: +420778088818
- E-mail: executive@justitia.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: JUSTITIA EXECUTIVE PARTNERS, s.r.o., Půtova 1219/3, 110 00 Praha 1 – Nové Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby zpracování průběžného hodnocení úrovně současného zpracování osobních údajů v prostředí zadavatele, a to zejména ve vztahu k nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), ve znění pozdějších předpisů.
Podrobně jsou technické podmínky vymezující předmět veřejné zakázky dále vymezeny ve výzvě k podání nabídek a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 865000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejpozději do 30. 6. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
2. Ekonomická výhodnost se hodnotí podle nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kritéria kvality.
3. Zadavatel stanovuje tato dílčí kritéria hodnocení:
a) Nabídková cena s vahou 60 %
b) Kvalifikace a zkušenosti osob, které se budou přímo podílet na plnění veřejné zakázky s vahou 40 %
Pravidla pro hodnocení nabídek jsou podrobněji uvedena ve výzvě k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
a) základní způsobilosti dodavatele,
b) profesní způsobilosti dodavatele, a
c) technické kvalifikace dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou podrobněji uvedena ve výzvě k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
1. Dodavatel je oprávněn podat pouze jednu nabídku, a to na celý předmět veřejné zakázky (zakázka není rozdělena na části).
2. Nabídka bude předložena písemně v listinné podobě.
3. Zadavatel variantní nabídku nepřipouští.
4. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou dále podrobněji vymezeny ve výzvě k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel uvede nabídkovou cenu v Kč do návrhu smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Audit GDPR výzva k podání nabídek.pdf (9. 2. 2021 17:59)
- Audit GDPR výzva k podání nabídek přílohy 01-08.docx (9. 2. 2021 18:00)
- Audit GDPR výzva k podání nabídek příloha 09.docx (9. 2. 2021 18:00)
- Audit GDPR oznámení o vyloučení PricewaterhouseCoopers.pdf (12. 3. 2021 05:17)
- Audit GDPR oznámení o vyloučení Moore Advisory CZ.pdf (12. 3. 2021 05:17)
- Audit GDPR oznámení o vyloučení BDO Audit.pdf (12. 3. 2021 05:17)
- Audit GDPR oznámení o vyloučení T Cert.pdf (12. 3. 2021 05:17)
- Audit GDPR oznámení o výběru.pdf-1 (12. 3. 2021 11:13)
- Audit GDPR oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (23. 3. 2021 09:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 592000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): I3 Consultants s.r.o.K trninám 945/34, 163 00 Praha 6IČO 27921344
Datum podpisu smlouvy: 22. 3. 2021
Datum ukončení: 22. 3. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.