Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování koncepce sociálního bydlení statutárního města Frýdku-Místku na období 2020-2025

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12768

Název zakázky: Zpracování koncepce sociálního bydlení statutárního města Frýdku-Místku na období 2020-2025

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 5. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Frýdek-Místek

Sídlo zadavatele: Radniční 1148, 738 01 Frýdek-Místek

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Roman Šebesta
  • Telefon: +420558609370
  • E-mail: sebesta.roman@frydekmistek.cz

IČ zadavatele: 00296643

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivo Sztwiertnia
  • Telefon: +420558609292
  • E-mail: sztwiertnia.ivo@frydekmistek.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky mohou být podány v písemné listinné nebo elektronické formě. a)Listinná forma: Listinné nabídky se podávají osobně nebo poštou prostřednictvím podatelny Magistrátu města Frýdku-Místku na adrese: Statutární město Frýdek-Místek Magistrát města Frýdku-Místku Radniční 1148 738 01 Frýdek-Místek b)Elektronická forma: Veškeré elektronické nabídky v rámci této veřejné zakázky je účastník povinen zaslat prostřednictvím elektronického nástroje EZAK: https://www.zakazkyfm.cz/profile_display_2.html Veškeré informace týkající se postupu odesílání nabídek jsou podrobně popsány v „uživatelské příručce“ volně dostupné v systému EZAK (viz https://www.zakazkyfm.cz/manual_2/ezak-manual-dodavatele-pdf).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zpracování koncepce sociálního bydlení statutárního města Frýdku-Místku na období 2020–2025. Jedná se o naplnění jednoho z cílů, který vyvstal prostřednictvím komunitního plánování na území města. Aktuálně město disponuje pouze omezeným počtem sociálních bytů a zároveň nemá dostatečné informace pro nastavení jednotlivých kroků, které by řešily problém nedostatku dostupného bydlení pro všechny obyvatele města. Hlavním cílem je tak prostřednictvím zpracované koncepce sociálního bydlení přispět ke zvýšení dostupnosti dlouhodobého, udržitelného a důstojného bydlení pro osoby a domácnosti, které jsou nyní bez domova nebo žijí v nejistých či nevyhovujících podmínkách nebo jejich přístupy k bydlení jsou ztížené.

Zadavatel předpokládá rozsah koncepce cca 60 normostran formátu A4 (přílohy nejsou do tohoto rozsahu započítány).

 

Bližší požadavky na obsah a strukturu koncepce:

 

I. Úvod (cca 10 % rozsahu)

- Základní informace o koncepci

- Kontext vzniku a existence koncepce

- Účel a cíl koncepce

- Uživatelé koncepce

- Základní používané pojmy, zkratky

- Ostatní relevantní strategické dokumenty

II. Analytická část (cca 60 % rozsahu)

- Definice řešeného problému

- Prostředí a očekávaný budoucí vývoj

o Charakteristika území (členění území a struktura obyvatelstva, demografický vývoj, predikce věkového složení; nezaměstnanost a její vývoj; další vývoj obyvatel vzhledem k nabídce práce – prognóza trhu práce)

o Popis sociálního vyloučení (sociálně vyloučené lokality na území města, ubytovací zařízení se schváleným provozním řádem; azylové domy, noclehárny (jejich identifikace, počty osob, kapacity apod.); analýza problémů – lokální situace lidí bez bydlení a lidí ohrožených ztrátou bydlení (identifikace cílových skupin, jejich velikost, příčiny bytové nouze), aktuální situace v obci z hlediska bytové situace osob ohrožených ztrátou bydlení, specifikace potřeb cílových skupin)

o Bytový fond (bytový fond města; bytový fond soukromých vlastníků; systém přidělování bytů a dokumenty, počty osob v pořadnících, naplněnost, kapacity – pro domy zvláštního určení, obecní byty, azylové domy, poskytovatelé nájemního bydlení apod.; zhodnocení současného stavu financování a nastavení rozvoje bytového fondu a z toho vyplývajících externalit pro cílové skupiny

o Sociální bydlení pro cílové skupiny a jejich požadavky na bydlení – velikost bytu, terénní práce apod., a to pro osoby bez přístřeší, seniory se sníženou soběstačností nebo s nízkými příjmy, osoby zdravotně postižené, ostatní osoby s nízkými příjmy (matky samoživitelky, lidé na ubytovnách apod.)

o Sociální dávky – analýza počtu osob, velikosti příspěvků, vývoj v letech, podmínky přidělení; a to v rozčlenění na dávky státní sociální podpory (především příspěvek na bydlení) a dávky pomoci v hmotné nouzi

o SWOT analýza

- Revize stávajících opatření a aktivit

- Vývoj při tzv. nulové variantě

- Souhrn výsledků klíčových analýz

III. Strategická část (cca 30 % rozsahu)

- Stanovení vize, globálního cíle a strategických cílů (dle zjištění potřebnosti sociálního bydlení vycházejícího z předchozí analýzy)

- Strategické cíle (nastavení potřebnosti sociálního bydlení ve vztahu k cílovým skupinám – počet bytů, velikost, struktura apod.; uvedení požadavků na město ve vztahu k realizaci obecního bytového fondu se zaměřením na sociální byty)

o Popis, dopady

o Přehled a popis jednotlivých opatření

o Výsledky a výstupy opatření/aktivit (realizace systému sociálního bydlení, zajištění bytového fondu pro sociální bydlení, informační aktivity apod.), stanovení indikátorů (hodnocení plnění cílů koncepce)

o Financování 

o Harmonogram realizace opatření/aktivit

IV. Přílohy (dle potřeby)

 

Bližší požadavky na průběh zpracování koncepce:

 

- V průběhu zpracování koncepce bude zhotovitel komunikovat se zástupcem objednatele. Součástí komunikace bude předávání relevantních informací ohledně postupu prací objednateli a zároveň zástupce objednatele bude předávat relevantní informace a dokumenty potřebné ke zpracování koncepce. 

- Po celou dobu zpracovávání koncepce bude vždy 1x měsíčně zasílána rozpracovaná koncepce zástupcům objednatele k připomínkám.

- Zhotovitel zapracuje relevantní písemné připomínky objednatele do dokumentu koncepce.

- Během doby zpracování bude realizováno minimálně 6 schůzek zhotovitele se zástupci objednatele po dobu zpracování koncepce.

- Zhotovitel zapracuje relevantní připomínky ze schůzek s objednatelem do zpracovávané koncepce sociálního bydlení. Podkladem mu bude zápis ze schůzek, který bude vyhotoven zástupcem objednatele a zaslán zhotoviteli emailem.

 

Dokument bude předán objednateli ve 4 tištěných paré a jednom digitálním vyhotovení na CD ve formátu doc./docx., tabulky ve formátu xls. a ve formátu pdf.

Dokument bude splňovat povinné prvky publicity dané Obecnou částí pravidel Operačního programu zaměstnanost, zároveň bude uveden název projektu „Zpracování koncepce sociálního bydlení statutárního města Frýdku-Místku na období 2020–2025 a její aplikace“ a registrační číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010005.

Koncepce bude v souladu s Metodikou přípravy veřejných strategií, viz https://www.mmr.cz/cs/Microsites/PORTAL-STRATEGICKE-PRACE-V-CESKE-REPUBLICE/Nastroje-a-metodicka-podpora/Vystupy-projektu

Výzva včetně příloh je uveřejněna na profilu zadavatele: elektronický nástroj E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz/profile_display_2.html)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem předání díla je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel stanoví jako hodnotící kritérium nejnižší nabídkovou cenu bez DPH. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:


Zadavatel požaduje prokázání kvalifikace v níže uvedeném rozsahu: 

Základní způsobilost
Splnění prokáže účastník, který předloží čestné prohlášení o tom, že:
• nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zakázky pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla účastníka; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;
• nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, nemá splatný nedoplatek na spotřební dani;
• nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
• nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
• není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Zadavatel poskytuje vzor Čestného prohlášení k základní způsobilosti, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Profesní způsobilost
Splnění prokáže účastník předložením:
• výpisu z obchodního rejstříku (je-li v něm zapsán)
• dokladu o oprávnění k podnikání, odpovídající předmětu veřejné zakázky, 
tj. zejména živnostenské oprávnění, 

Technická kvalifikace
Splnění prokáže účastník předložením:
• seznamu alespoň 3 významných služeb obdobného charakteru poskytnutých 
v posledních 8 letech (obdobnou službou je zakázka, jejímž předmětem bylo zpracování strategie/koncepce na úrovni města/obce/svazku obcí/kraje), jehož součástí bude nejméně 1 zakázka obdobného charakteru zaměřená na oblast sociálních služeb. Minimální hodnota každé služby uvedené na seznamu bude minimálně 200 tis. Kč bez DPH.
Na seznamu musí být specifikován předmět plnění, cena plnění, datum ukončení plnění, identifikace objednatele, včetně kontaktních údajů (telefon, e-mail) osoby, u které lze realizaci zakázky ověřit.
 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí obsahovat:
a) Doklady prokazující splnění kvalifikace dle této výzvy,
b) Písemný návrh smlouvy, podepsaný osobou/osobami oprávněnými jednat jménem či za uchazeče. Závazné požadavky na obsah smlouvy jsou přílohou této výzvy.
 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu bez DPH za celé plnění veřejné zakázky.  Nabídková cena bez DPH v Kč bude cenou nejvýše přípustnou. Nabídková cena bude uvedena v české měně, zpracována v členění:
 
- nabídková cena bez DPH,
- DPH,
- nabídková cena včetně DPH
 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky mohou být podány v písemné listinné nebo elektronické formě.a)Listinná forma: Nabídka musí být v plném rozsahu zpracována v písemné listinné formě v českém nebo slovenském jazyce. Dokumenty vyhotovené v jiném než českém nebo slovenském jazyce musí být opatřeny překladem do českého nebo slovenského jazyka. Zadavatel doporučuje, aby uchazeč nabídku předložil v jednom písemném listinném vyhotovení, jež bude mít platnost originálu.Nabídka v listinné formě musí být podána v řádně uzavřené obálce, obálka označena názvem veřejné zakázky, „Zpracování koncepce sociálního bydlení statutárního města Frýdku-Místku na období 2020-2025“NEOTEVÍRATdále obchodním jménem uchazeče a adresou, na niž je možno zaslat vyrozumění o tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.Listinné nabídky se podávají osobně nebo poštou prostřednictvím podatelnyb)Elektronická forma: Veškeré elektronické nabídky v rámci této veřejné zakázky je účastník povinen zaslat prostřednictvím elektronického nástroje EZAK. Zadavatel není provozovatelem tohoto elektronického nástroje, ale je pouze uživatelem. Veškeré informace týkající se postupu odesílání nabídek jsou podrobně popsány v „uživatelské příručce“ volně dostupné v systému EZAK (viz https://www.zakazkyfm.cz/manual_2/ezak-manual-dodavatele-pdf).Účastník vloží svou nabídku do prostředí systému EZAK před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Elektronická nabídka bude předložena v následujících formátech: *.pdf, *.doc, *.xls, *.jpg – do elektronického nástroje E-ZAK mohou být data zkomprimována = formát*.zip nebo *.rar.Elektronická nabídka musí být opatřena elektronickým podpisem.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

• Další podmínky plnění jsou uvedeny v návrhu smlouvy, která je přílohou výzvy
• Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
• Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit, a to v souladu s kap. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) – dostupné na www.esfcr.cz.
• Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny, s výjimkou změny ceny v závislosti na případné změně výše DPH.
 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 295000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO 27244784

    Datum podpisu smlouvy: 7. 8. 2019

Datum ukončení: 7. 8. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 5. 2019
 
Aktualizováno: 12. 8. 2019