Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování SEA a doplňujících studií

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13932

Název zakázky: Zpracování SEA a doplňujících studií

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2021

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Třebíč

Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 104/55, 674 01 Třebíč

IČ zadavatele: 00290629

DIČ zadavatele: CZ00290629

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jakub Špeta
  • Telefon: +420739081489
  • E-mail: j.speta@pmadvisory.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 12. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
http://zakazky.trebic.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem výběrového řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem je zhodnocení dopadů vlivů opatření ve strategickém dokumentu na životní prostředí, a to dle technické specifikace, a to včetně doplňujících studií, které jsou definovány v příloze č. 2.
Předmět prací je blíže specifikován v přílohách této zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 830000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4 měsíce

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovo nám. 104/55, 674 01 Třebíč

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnoticích kritérií:

Celková nabídková cena v Kč bez DPH                                                   váha 85 %

Zkušenosti vybraných členů týmu                                                              váha 15 %

1. kritérium: Celková cena v Kč bez DPH. Hodnotí se celková nabídková cena za realizaci předmětu veřejné zakázky v Kč bez DPH, a to tak, že nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou. Celkovou cenu dodavatel uvede v čl. 6.1. závazného návrhu smlouvy o dílo. Vyplněný závazný návrh smlouvy o dílo bude součástí nabídky.
2. kritérium: Zkušenosti vybraných členů týmu. V tomto dílčím hodnoticím kritériu se bude hodnotit počet let praxe nad rámec povinné kvalifikace u následujících pozic: Vedoucí týmu, Odborník v oblasti životního prostředí a Odborník v oblasti dopravní stavby. Délku praxe dodavatel uvede ve vyplněné příloze č. 3 této zadávací dokumentace – seznam členů týmu. Vyplněná příloha bude součástí nabídky. Pokud dodavatel do nabídky nevloží vyplněnou přílohu č. 3 této zadávací dokumentace, bude jeho nabídka vyřazena, neboť nepředloží žádné údaje k hodnocení.
Způsob hodnocení nabídek dodavatelů podle dílčích kritérií

1. kritérium: Zadavatel bude hodnotit celkovou cenu v Kč bez DPH bodovací metodou. Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH bude hodnocena podle její absolutní výše a přepočtena vahou dílčího hodnoticího kritéria. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce dle zadávací dokumentace.

2. kritérium: Počet let praxe nad rámec povinné kvalifikace.

Zadavatel bude hodnotit počet let praxe nad rámec povinné kvalifikace u následujících pozic: Vedoucí týmu, Odborník v oblasti životního prostředí, odborník v oblasti dopravní stavby. Zadavatel zároveň stanoví, že u každé z těchto pozic v hodnocení zohlední maximálně 5 let nad povinnou minimální praxi stanovenou u kritérií technické kvalifikace. Pokud uvedené osoby nebudou mít žádné roky praxe nad uvedený minimální kvalifikační požadavek (všichni hodnocení členové týmu budou mít právě 3 roky praxe), získá takový účastník 1 bod.

Zadavatel bude hodnotit počet let praxe nad rámec povinné kvalifikace tak, že sečte roky praxe nad rámec povinné kvalifikace u uvedených pozic. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce dle zadávací dokumentace.

Pro celkové zhodnocení příslušné nabídky budou sečteny počty bodů dosažené v rámci jednotlivých hodnoticích kritérií.
Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle počtu dosažených bodů celkem s tím, že nejvyšší počet dosažených bodů celkem určuje nejvhodnější nabídku.

V případě shody celkového počtu získaných bodů bude lépe hodnocena ta nabídka, která získá více bodů v rámci 1. dílčího hodnoticího kritéria. Pokud bude v takovém případě i počet bodů získaný v rámci 1. dílčího hodnoticího kritéria shodný, o pořadí nabídek se shodným počtem bodů bude rozhodnuto losem. Na losování budou pozváni zástupci dotčených dodavatelů alespoň 3 pracovní dny dopředu. K losování nemusí dojít v případě, kdy se nebude rozhodovat o pořadí nejlépe hodnocené nabídky (o výběru dodavatele).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Způsobilým analogicky podle § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele,

Způsob prokázání splnění podmínek základní způsobilosti je stanoven předložením čestného prohlášení (lze využít vzorového prohlášení uvedeného v příloze č. 3 zadávací dokumentace).

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 1 zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto zadávacího řízení, případně výpisu ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá, tedy: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 2 písm. c) zákona prokáže dodavatel předložením, že je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je-li pro plnění veřejné zakázky odborná způsobilost jinými právními předpisy vyžadována, a to v tomto rozsahu:

doklad o autorizaci zpracování vyhodnocení vlivů koncepce na životní prostředí podle § 19 zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí);
doklad o autorizaci dle § 32 zákona č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, ve znění pozdějších předpisů k činnostem:

Zpracování odborného posudku
Zpracování rozptylové studie

Osvědčení o autorizaci vydaného Státním zdravotním ústavem, pro odborné sety:

G01 – Měření slyšitelného hluku ve venkovním chráněném prostoru (ustálený hluk, proměnný hluk, vysoce impulsní hluk, vysokoenergetický impulsní hluk)
G02 – Měření slyšitelného hluku ve venkovním a ve vnitřním chráněném prostoru staveb (ustálený hluk, proměnný hluk)

Osvědčení o autorizaci dle § 45i odst. 3 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů a vyhláška č. 468/2004 Sb., o autorizovaných osobách podle zákona o ochraně přírody a krajiny
Zadavatel požaduje k prokázání tohoto požadavku na kvalifikaci, aby účastník doložil doklad o autorizaci udělené podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů („autorizační zákon“), případně potvrzení (osvědčení) o registraci podle § 30l nebo § 30r autorizačního zákona, a to pro obor Městské inženýrství.

Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace analogicky podle ustanovení § 79 odst. 2 písm. a), d) zákona.
Splnění technické kvalifikace analogicky dle § 79 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.

Požadovaná minimální:

Alespoň 3 zakázek, jejichž předmětem bylo zpracování posudku vlivu (dopadů návrhu) koncepce na životní prostředí (SEA) v minimální hodnotě 50 000 Kč bez DPH, přičemž každá z těchto zakázek byla realizována pro územní samosprávný celek s minimálním počtem obyvatel 10 000 a současně alespoň jedna z těchto zakázek byla pro územní samosprávný celek s minimálním počtem obyvatel 30 000. Alternativně zpracování alespoň 3 zakázek zpracování EIA v minimální hodnotě 50 000 Kč bez DPH.

Způsob prokázání:

Seznam služeb (lze využít vzorového prohlášení uvedeného v příloze č. 3 zadávací dokumentace) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení dle výše uvedené specifikace. Součástí seznamu služeb musí být popis a cena, ze kterých musí výslovně vyplývat splnění minimálních požadavků zadavatele, dále doba a místo provádění prací, kontakt na objednatele pro ověření reference (jméno, telefon, e-mail).

Splnění technické specifikace analogicky dle § 79 odst. 2 písm. d) zákona prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným pracím, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím zaměstnancům.

Požadovaná minimální:

Funkce Vedoucí týmu

Alespoň 3 roky zkušeností s vedením projektů, jejichž předmětem bylo zpracování posudku vlivu (dopadů návrhu) koncepce na životní prostředí (SEA).
Zkušenost s vedením alespoň 3 projektů, jehož součástí bylo zpracování SEA či EIA.

Funkce Odborník v oblasti životního prostředí

Alespoň 3 roky zkušeností s realizací projektů, jejichž předmětem bylo zpracování posudku vlivu (dopadů návrhu) koncepce na životní prostředí (SEA).
Zkušenost minimálně 3 zakázek, jejichž předmětem bylo zpracování posudku vlivu (dopadů návrhu) koncepce na životní prostředí (SEA) či zpracování EIA.

Funkce Odborník v oblasti měření hluku

Alespoň 3 roky zkušeností s realizací projektů, jejichž předmětem bylo zpracování měření hluku.
Zkušenost minimálně 3 zakázek, jejichž předmětem bylo měření hluku a následná analýza a interpretace měřených dat.

Funkce Odborník v oblasti dopravní stavby

Alespoň 3 roky zkušeností s vedením projektů, jejichž předmětem bylo zpracování projektů a konceptů v oblasti městského inženýrství.
Zkušenost se zpracováním alespoň 3 strategických dokumentů s dopravním zaměřením
Autorizace udělená podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů („autorizační zákon“), případně potvrzení (osvědčení) o registraci podle § 30l nebo § 30r autorizačního zákona, a to pro obor Dopravní stavby

Funkce Odborník v oblasti městského inženýrství

Alespoň 3 roky zkušeností s vedením projektů, jejichž předmětem bylo zpracování projektů a konceptů v oblasti městského inženýrství.
Zkušenost se zpracováním alespoň 3 strategických dokumentů s dopravním zaměřením
Autorizace udělená podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů („autorizační zákon“), případně potvrzení (osvědčení) o registraci podle § 30l nebo § 30r autorizačního zákona, a to pro obor Městské inženýrství

Způsob prokázání:

Doklad prokazující odborné vzdělání, strukturovaný životopis podepsaný dotyčnou osobou osvědčující délku praxe. Zpracovatel si vyhrazuje právo požadovat prokázání požadované praxe (účast na projektech) předložením dokončených projektů, kde bude uveden jmenný seznam zpracovatelů včetně dotčené osoby, a to v případě že nabude důvodného podezření o pravdivosti předložených referencí.

Pozn.: Zadavatel výslovně umožňuje, aby jedna osoba zastávala více výše uvedených funkcí, pakliže splní podmínky výše uvedené. Současně zadavatel stanovuje, že účastník předloží minimálně 3členný tým (tj. jedna osoba nemůže prokázat splnění kvalifikace u všech funkcí najednou).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Pod pojmem nabídka se rozumí údaje nebo doklady, které dodavatel podá písemně zadavateli na základě zadávacích podmínek (tj. zejména návrh smlouvy předložený účastníkem včetně dokumentů a dokladů požadovaných zákonem nebo zadavatelem v zadávacích podmínkách, doklady o kvalifikaci). Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce) v písemné formě v elektronické podobě.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související s výběrovým řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).
Zadavatel doporučuje zájemcům z důvodu předejití technickým problémům při otevírání nabídek vkládat do systému E-ZAK nabídky ve formátech pdf, jpg nebo doc (textové části nabídky).
Veškeré podmínky a informace týkající se elektronického nástroje E-ZAK jsou dostupné na:

https://zakazky.trebic.cz/(Uživatelská příručka, Manuál elektronického podpisu).

Podmínkou podání nabídky prostřednictvím systému E-ZAK je registrace dodavatele v systému, kterou lze provést na https://zakazky.trebic.cz/registrace.html. Podmínkou registrace je uznávaný elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu.
Test nastavení internetového prohlížeče a test podání nabídky je k dispozici na https://zakazky.trebic.cz/test_index.html.
Odeslat nabídku v elektronickém nástroji E-ZAK může např. zaměstnanec účastníka bez nutnosti doložení plné moci pro tuto osobu.
Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, se nepovažují za nabídky podané a v průběhu výběrového řízení se k nim nepřihlíží.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku absolutní částkou v Kč bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy o dílo, který bude součástí nabídky.
Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému provedení příslušné části zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz podmínky a požadavky na zpracování nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel, město Třebíč, rozhoduje o zrušení výběrového řízení „Zpracování SEA a doplňujících studií“, a to z důvodu, že byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby v zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 14. 1. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 11. 2021
 
Aktualizováno: 14. 1. 2022