- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování Strategického plánu města Jablonec nad Nisou 2021 – 2030 a Akčního plánu města Jablonec nad Nisou 2022 - 2024
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13491
Název zakázky: Zpracování Strategického plánu města Jablonec nad Nisou 2021 – 2030 a Akčního plánu města Jablonec nad Nisou 2022 - 2024
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014677 Zlepšení strategického řízení a plánování udržitelného rozvoje v Jablonci nad Nisou příjemce: Statutární město Jablonec nad Nisou
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Jablonec nad Nisou
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 3100/19, 466 01 Jablonec nad Nisou
- Jméno: RNDr. Jiří Čeřovský
- Telefon: +420483357184
- E-mail: cerovsky@mestojablonec.cz
IČ zadavatele: 00262340
DIČ zadavatele: CZ00262340
- Jméno: Soňa Černá
- Telefon: +420483357122
- E-mail: cerna@mestojablonec.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: podatelna Magistrátu nebo elektronicky přes NEN
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zpracování strategického a prováděcího dokumentu:
Strategický plán města Jablonec nad Nisou pro období 2021 – 2030
Akční plán města Jablonec nad Nisou pro období 2022 – 2024
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 16 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát města Jablonec nad Nisou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
- Další požadavky jsou uvedeny v textu Výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Požadavky jsou uvedeny v textu Výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Požadavky jsou uvedeny v textu Výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Dále mohou být nabídky podány v elektronické podobě prostřednictvím Národního elektronického nástroje NEN.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Požadavky jsou uvedeny v textu Výzvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_strategický_a_akční_plán_Jablonec_nad_Nisou.pdf (2. 7. 2020 11:29)
- Příloha_01_Krycí_list.xlsx (2. 7. 2020 11:29)
- Příloha_02_a_03.doc (2. 7. 2020 11:29)
- Příloha_04_návrh_smlouvy.docx (2. 7. 2020 11:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (17. 8. 2020 14:06)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (21. 10. 2020 10:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 343000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Konsorcium:Gatum Advisory s. r. o.Klimentská 1216/46Praha 1, Nové MěstoIČ: 04153499Opus consulting s.r.o.Lidická 700/19Brno-střed, VeveříIČ: 04647084
Datum podpisu smlouvy: 19. 10. 2020
Datum ukončení: 19. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.