Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Město Staré Město – Elektronická úřední deska

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13869

Název zakázky: Město Staré Město – Elektronická úřední deska

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Město Staré Město

Sídlo zadavatele: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamil Psotka
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

IČ zadavatele: 00567884

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Budiš
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2021 11:00

Místo pro podání nabídek:
Město Staré Město, se sídlem: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky pro město Staré Město.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 373600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 120 dnů od předání místa realizace

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je město Staré Město, náměstí Hrdinů 100.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídek na základě nejnižší nabídkové ceny. Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH stanovená účastníkem. Zadavatel, příp. jím ustanovená komise podle výše nabídkové ceny určí pořadí nabídek. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s celkovou nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. V případě rovnosti cen rozhodne los.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje prokázání:

    základní způsobilosti podle § 74,
    profesní způsobilosti podle § 77,
    technická kvalifikace podle § 79.

    Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky se podávají v uzavřené obálce opatřené na uzavřeních razítkem či podpisem účastníka zadávacího řízení, je-li fyzickou osobou, či statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení, je-li právnickou osobou, označené Neotvírat -  „Úřední deska“, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné dle § 110 odst. 1 zákona vyrozumět účastníka zadávacího řízení o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty.  K nabídce, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz. Účastník zadávacího řízení může podat pouze jednu nabídku. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.

Účastník zadávacího řízení předloží rozdělení ceny jednotlivých položek v cenovém rozpadu

Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.

Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - „Úřední deska““, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další požadavky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Další požadavky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 8. 2021
 
Aktualizováno: 17. 9. 2021