„GOOD GOVERNANCE A FINANČNÍ ŘÍZENÍ“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9281
Název zakázky: „GOOD GOVERNANCE A FINANČNÍ ŘÍZENÍ“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Boskovice
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 4/2, 680 18 Boskovice
- Jméno: Ing. Jaroslav Dohnálek, starosta +420 516 488 601, mu@boskovice.cz
IČ zadavatele: 00279978
DIČ zadavatele: CZ00279978
- Jméno: Lucie Kolářová
- Telefon: 602642419
- E-mail: kolarova.mu@boskovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: Místem plnění veřejné zakázky je MěÚ Boskovice, budova 1 – Masarykovo nám. 4/2, a budova 2 – nám. 9. května.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel rozhodl o rozdělení veřejné zakázky na části. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny části či jen na některé části. Nabídky budou podávány vždy ke každé jednotlivé části samostatně, tzn. samostatnou nabídkou v uzavřené obálce dle podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.
Jednotlivé části této veřejné zakázky jsou označeny a vedeny pod názvy:
Část I. - Good Governance –zvýšení transparentnosti a otevřenosti
Část II. - Finanční řízení
Předmětem veřejné zakázky je realizace dodávek a služeb v rámci dvou částí:
• Část I. - Good Governance –zvýšení transparentnosti a otevřenosti
• Část II. - Finanční řízení
Zadavatel požaduje uzavřít Smlouvy na jednotlivé části samostatně, nepřipouští možnost uzavřít jednu smlouvu na více částí, přestože by byla uzavřena s jedním stejným dodavatelem.
Dodávaný software, v rámci obou částí, musí splňovat charakter neinvestičního majetku.
Nabízené řešení musí být plně kompatibilní se stávajícím informačním systémem nebo musí být podobného charakteru při zachování ekonomické výhodnosti a principu hospodárnosti pro zadavatele.
Část I – Good Governance – zvýšení transparentnosti a otevřenosti
Předmětem této oblasti je poskytnutí odborných poradenských služeb včetně dodávky podpůrného software a jeho implementace. Součástí předmětu plnění je i spolupráce s interním týmem Zadavatele včetně řízení diskusních workshopů a brainstormingů.
Předmětem plnění bude:
- návrh optimalizace komunikace s klientem
- implementace dodávaného SW, customizace a nutná úprava webu
- dodání požadovaného SW
Podrobněji je předmět plnění vymezen v zadávací dokumentaci
Zadavatel stanovil maximální hodnou za realizaci této části zakázky ve výši 325.000,00 Kč bez DPH.
Část II - Finanční řízení
Předmětem druhé oblasti je poskytnutí odborných poradenských služeb včetně dodávky podpůrného software a jeho implementace v oblasti finančního řízení pro zajištění požadavků popsaných níže. Součástí předmětu plnění je i spolupráce s interním týmem Zadavatele včetně řízení diskusních workshopů a brainstormingů.
Tato oblast zahrnuje:
- Finanční analýzu
- SW pro podporu finančního řízení
- Customizaci (přizpůsobení místním podmínkám) SW pro podporu finančního řízení v souladu s finanční analýzou
- Školení finanční řízení
Podrobněji je předmět plnění vymezen v zadávací dokumentaci
Zadavatel stanovil maximální hodnou za realizaci této části zakázky ve výši 670.000,00 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 995000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: prosinec 2013 Termín ukončení plnění veřejné zakázky: 30. duben 2015 Vzhledem k možnostem kapacit realizačního týmu příjemce dotace, který bude spolupracovat s externím dodavatelem, bude realizace projektu primárně rozložena do celé plánované doby realizace projektu. Harmonogram plnění bude následně upravován podle možností realizačního týmu. Zkrácení harmonogramu není přípustné.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je MěÚ Boskovice, budova 1 – Masarykovo nám. 4/2, a budova 2 – nám. 9. května.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Pro Část I – Good Governance – zvýšení transparentnosti a otevřenosti- Nabídková cena Pro Část II - Finanční řízení - ekonomická výhodnost nabídek Název hodnotícího kritéria Váha v % Celková nabídková cena 75 Konzultační hodiny 25 Způsob hodnocení jednotlivých dílčích kritérií je podrobněji uveden v textové části zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje, aby dodavatel splňoval základní kvalifikační předpoklady, profesní kvalifikační předpoklady, technické kvalifikační předpoklady a byl ekonomicky a finančně způsobilý plnit veřejnou zakázku Požadavky na prokázání splnění kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v textové části zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče v souladu se způsobem podepisování uvedeným na výpisu z Obchodního rejstříku či jiné evidence nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů. Bude-li nabídka podepsána jinou osobou, musí být plná moc nebo jiné zmocnění součástí nabídky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Kontaktní údaje budou uvedeny v krycím listu nabídky (příloha č. 3 zadávací dokumentace).
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a organizační směrnicí Pravidla pro zadávání veřejných zakázek města Boskovice č. 4/2012
Další podmínky: Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_5.pdf (1. 5. 2016 04:55)
- dodatecne-informace-2_7.pdf (1. 5. 2016 04:55)
- priloha-c.-1-smlouva-cast-financni-rizeni-1.docx (1. 5. 2016 04:55)
- priloha-c.-1-smlouva-cast-good-governmant-1.docx (1. 5. 2016 04:56)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-zakladni-kp-1.doc (1. 5. 2016 04:56)
- priloha-c.-3-kryci-list-2.docx (1. 5. 2016 04:56)
- priloha-c.-4-seznam-subdodavatelu.doc (1. 5. 2016 04:56)
- textova-cast-zadavaci-dokumentace-1.pdf (1. 5. 2016 04:56)
- vyzva-1_1.pdf (1. 5. 2016 04:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část I - Good Governance
- Vítězný dodavatel
Název: GORDIC spol. s r.o.
IČ: 47903783
DIČ: CZ47903783
Sídlo: Erbenova 4, 586 01 Jihlava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaromír Řezáč, jednatel
Poznámka k dodavateli:
Část II - Finanční řízení
- Vítězný dodavatel
Název: GORDIC spol. s r.o.
IČ: 47903783
DIČ: CZ47903783
Sídlo: Erbenova 4, 586 01 Jihlava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaromír Řezáč, jednatel
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 18. 12. 2013