Zpět

„GOOD GOVERNANCE A FINANČNÍ ŘÍZENÍ“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9281

Název zakázky: „GOOD GOVERNANCE A FINANČNÍ ŘÍZENÍ“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Boskovice

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 4/2, 680 18 Boskovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Dohnálek, starosta +420 516 488 601, mu@boskovice.cz

IČ zadavatele: 00279978

DIČ zadavatele: CZ00279978

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Kolářová
  • Telefon: 602642419
  • E-mail: kolarova.mu@boskovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2013 11:00

Místo pro podání nabídek:
Místem plnění veřejné zakázky je MěÚ Boskovice, budova 1 – Masarykovo nám. 4/2, a budova 2 – nám. 9. května.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel rozhodl o rozdělení veřejné zakázky na části. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny části či jen na některé části. Nabídky budou podávány vždy ke každé jednotlivé části samostatně, tzn. samostatnou nabídkou v uzavřené obálce dle podmínek uvedených v zadávací dokumentaci.

Jednotlivé části této veřejné zakázky jsou označeny a vedeny pod názvy:

Část I. - Good Governance –zvýšení transparentnosti a otevřenosti

Část II. - Finanční řízení

 

Předmětem veřejné zakázky je realizace dodávek a služeb v rámci dvou částí:

•          Část I. - Good Governance –zvýšení transparentnosti a otevřenosti

•          Část II. - Finanční řízení

Zadavatel požaduje uzavřít Smlouvy na jednotlivé části samostatně, nepřipouští možnost uzavřít jednu smlouvu na více částí, přestože by byla uzavřena s jedním stejným dodavatelem.

Dodávaný software, v rámci obou částí, musí splňovat charakter neinvestičního majetku.

Nabízené řešení musí být plně kompatibilní se stávajícím informačním systémem nebo musí být podobného charakteru při zachování ekonomické výhodnosti a principu hospodárnosti pro zadavatele.

 

Část I – Good Governance – zvýšení transparentnosti a otevřenosti

Předmětem této oblasti je poskytnutí odborných poradenských služeb včetně dodávky podpůrného software a jeho implementace. Součástí předmětu plnění je i spolupráce s interním týmem Zadavatele včetně řízení diskusních workshopů a brainstormingů.

Předmětem plnění bude:

- návrh optimalizace komunikace s klientem 

- implementace dodávaného SW, customizace a nutná úprava webu

- dodání požadovaného SW

Podrobněji je předmět plnění vymezen v zadávací dokumentaci

Zadavatel stanovil maximální hodnou za realizaci této části zakázky ve výši 325.000,00 Kč bez DPH.

 

Část II - Finanční řízení

Předmětem druhé oblasti je poskytnutí odborných poradenských služeb včetně dodávky podpůrného software a jeho implementace v oblasti finančního řízení pro zajištění požadavků popsaných níže. Součástí předmětu plnění je i spolupráce s interním týmem Zadavatele včetně řízení diskusních workshopů a brainstormingů.

Tato oblast zahrnuje:

- Finanční analýzu

- SW pro podporu finančního řízení

- Customizaci (přizpůsobení místním podmínkám) SW pro podporu finančního řízení v souladu s finanční analýzou

- Školení finanční řízení

Podrobněji je předmět plnění vymezen v zadávací dokumentaci

Zadavatel stanovil maximální hodnou za realizaci této části zakázky ve výši 670.000,00 Kč bez DPH.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 995000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: prosinec 2013 Termín ukončení plnění veřejné zakázky: 30. duben 2015 Vzhledem k možnostem kapacit realizačního týmu příjemce dotace, který bude spolupracovat s externím dodavatelem, bude realizace projektu primárně rozložena do celé plánované doby realizace projektu. Harmonogram plnění bude následně upravován podle možností realizačního týmu. Zkrácení harmonogramu není přípustné.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je MěÚ Boskovice, budova 1 – Masarykovo nám. 4/2, a budova 2 – nám. 9. května.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro Část I – Good Governance – zvýšení transparentnosti a otevřenosti- Nabídková cena Pro Část II - Finanční řízení - ekonomická výhodnost nabídek Název hodnotícího kritéria Váha v % Celková nabídková cena 75 Konzultační hodiny 25 Způsob hodnocení jednotlivých dílčích kritérií je podrobněji uveden v textové části zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel splňoval základní kvalifikační předpoklady, profesní kvalifikační předpoklady, technické kvalifikační předpoklady a byl ekonomicky a finančně způsobilý plnit veřejnou zakázku Požadavky na prokázání splnění kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v textové části zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče v souladu se způsobem podepisování uvedeným na výpisu z Obchodního rejstříku či jiné evidence nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů. Bude-li nabídka podepsána jinou osobou, musí být plná moc nebo jiné zmocnění součástí nabídky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Kontaktní údaje budou uvedeny v krycím listu nabídky (příloha č. 3 zadávací dokumentace).

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a organizační směrnicí Pravidla pro zadávání veřejných zakázek města Boskovice č. 4/2012

Další podmínky:
Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část I - Good Governance

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    GORDIC spol. s r.o.
    IČ: 47903783
    DIČ: CZ47903783
    Sídlo: Erbenova 4, 586 01 Jihlava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaromír Řezáč, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

Část II - Finanční řízení

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    GORDIC spol. s r.o.
    IČ: 47903783
    DIČ: CZ47903783
    Sídlo: Erbenova 4, 586 01 Jihlava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaromír Řezáč, jednatel
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 18. 12. 2013


 
Uveřejněno: 5. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016