Zpět

„ Optimalizace řídicích a kontrolních systémů v oblasti výkonu zřizovatelských funkcí"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9910

Název zakázky: „ Optimalizace řídicích a kontrolních systémů v oblasti výkonu zřizovatelských funkcí"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Milan Šebesta LL.M. +420 542 210 351 msk@mt-legal.cz

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Dominika Šustková
  • Telefon: +420 596 629 503
  • E-mail: msk@mt-legal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
MT Legal s.r.o., advokátní kancelář, Bukovanského 30, Ostrava – Slezská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) je vytvoření systémového přístupu k řízení příspěvkových organizací ze strany zadavatele, který přesným vymezením pravomocí, kompetencí a odpovědnosti přispěje k efektivnímu nastavení řídicích a kontrolních procesů v jednotlivých příspěvkových organizacích a prováže je s jednotlivými činnostmi realizovanými zadavatelem. Tím bude zkvalitněn výkon zřizovatelských funkcí a bude kladen větší důraz na preventivní (průběžnou) formu řízení. Současně bude sníženo riziko nehospodárného, neúčelného či neefektivního nakládání s veřejnými prostředky příspěvkovými organizacemi, čímž dojde ke zlepšení kvality řízení veřejných služeb poskytovaných krajem. Součástí plnění je:

 

  • analýza stávajícího systému nastavení vnitřního řídicího a kontrolního systému u příspěvkových organizací zadavatele,

  • optimalizace nastavení vnitřního řídicího a kontrolního systému v příspěvkových organizacích zadavatele,

  • seznámení s výsledky optimalizace – workshopy.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2940002,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění: vybraný uchazeč započne s plněním dne 1. 10. 2014 (bez ohledu na okamžik uzavření smlouvy) a celý předmět plnění dokončí do 30. 6. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky, tj. místem předání výstupů a jednání, je budova Krajského úřadu, 28. října 117, 702 18 Ostrava, odbor kontroly a sdílených služeb; sídla příspěvkových organizací, jejich zřizovatelem je zadavatel a sídlo vybraného uchazeče. Místo plnění dílčí části veřejné zakázky „seznámení s výsledky optimalizace – workshopy“ bude zadavatelem určeno až po uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritérium Váha A. Nabídková cena 60 % B. Návrh metodologie postupu 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a d) splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56. Blíže ve výzvě k podání nabídky a prokázání kvalifikace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny - identifikační údaje uchazeče v rozsahu uvedeném v ust. § 17 písm. d) ZVZ, - kontaktní adresa pro písemný styk (včetně e-mailové adresy) mezi uchazečem a zadavatelem, resp. osobou pověřenou zadavatelskými činnostmi, - nabídková cena v členění celková nabídková cena bez DPH, sazba DPH, DPH, celková nabídková cena vč. DPH, - příp. další údaje. Uchazeč předloží nabídku v originále a případně (nepovinně) i v dalším 1 výtisku (kopii), přičemž originál nabídky bude výslovně jako originál označen, ostatní případné výtisky budou označeny jako „Kopie“. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Krycí list musí obsahovat, vedle čísla výtisku a označení, zda jde o Originál či Kopii, též údaje dle ustanovení odst. 8.3. zadávací dokumentace. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou řadou. Uchazeč předloží nabídku též případně na technickém nosiči dat (CD či DVD). Informace na technickém nosiči dat mají pouze informativní povahu. Na technickém nosiči dat uchazeč předloží zejména návrh smlouvy na realizaci veřejné zakázky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DYNATECH s.r.o.

    IČ: 25501003
    DIČ:
    CZ25501003                                                                                           Sídlo: Mlýnská 13, 602 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Miloslav Kvapil

  • 2. uchazeč
    Název: BDO Advisory s.r.o.
    IČ: 27244784
    DIČ: CZ27244784
    Sídlo: Karolínská 661/4, 186 00 Praha 8

  • 3. uchazeč
    Název: SOFO Group a.s.
    IČ: 272243389
    DIČ: CZ27243389
    Sídlo: Ovocný trh 572/11, 110 00 Praha/Samaritánská 16, 301 00 Plzeň

Datum ukončení: 2. 10. 2014


 
Uveřejněno: 14. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016