„ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ LIBERECKÉ IS, A.S. NA LÉTA 2013 – 2015 II., ICT A OPTICKÉ SÍTĚ“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10074
Název zakázky: „ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ LIBERECKÉ IS, A.S. NA LÉTA 2013 – 2015 II., ICT A OPTICKÉ SÍTĚ“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Liberecká IS, a.s.
Sídlo zadavatele: Mrštíkova 3, 461 71 Liberec 3
- Jméno: Ing. Jaroslav Bureš, MBA bures.jaroslav@is.liberec.cz +420 604 380 446
IČ zadavatele: 25450131
DIČ zadavatele: CZ25450131
- Jméno: Veronika Trkolová
- Telefon: 734172806
- E-mail: trkolova.veronika@is.liberec.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 9. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Liberecká IS, a.s., Mrštíkova 3, 461 71 Liberec 3
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích kurzů v oblasti ICT:
- Administrace SW Spisové služby
- Základy jazyka SQL
- Monitoring sítí
- Tvorba plánů business kontinuity a disaster recovery plánů
Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 212600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění : 10/2014 Nejzazší termín ukončení plnění : 04/2015
Místo dodání / převzetí plnění: školící prostory, které budou dohodnuty s dodavatelem vzdělávacích služeb v městě Liberec
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Další informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- p01-kryci-list-nabidky_3.doc (2. 5. 2016 15:27)
- p02-cestne-prohlaseni-zpr.docx (2. 5. 2016 15:27)
- p03-zavazny-navrh-smlouvy.docx (2. 5. 2016 15:27)
- zadavaci-dokumentace_100.pdf (2. 5. 2016 15:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Do výběrového řízení nepřišla žádná nabídka, výběrové řízení bylo zrušeno.
Datum ukončení: 25. 9. 2014