Zpět

„ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ LIBERECKÉ IS, A.S. NA LÉTA 2013 – 2015 II., ICT A OPTICKÉ SÍTĚ“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10074

Název zakázky: „ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ LIBERECKÉ IS, A.S. NA LÉTA 2013 – 2015 II., ICT A OPTICKÉ SÍTĚ“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Liberecká IS, a.s.

Sídlo zadavatele: Mrštíkova 3, 461 71 Liberec 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Bureš, MBA bures.jaroslav@is.liberec.cz +420 604 380 446

IČ zadavatele: 25450131

DIČ zadavatele: CZ25450131

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Trkolová
  • Telefon: 734172806
  • E-mail: trkolova.veronika@is.liberec.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 9. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Liberecká IS, a.s., Mrštíkova 3, 461 71 Liberec 3

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích kurzů v oblasti ICT:

- Administrace SW Spisové služby

 - Základy jazyka SQL

- Monitoring sítí

 - Tvorba plánů business kontinuity a disaster recovery plánů

 

Podrobné informace jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 212600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění : 10/2014 Nejzazší termín ukončení plnění : 04/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
školící prostory, které budou dohodnuty s dodavatelem vzdělávacích služeb v městě Liberec

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Další informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Do výběrového řízení nepřišla žádná nabídka, výběrové řízení bylo zrušeno.

Datum ukončení: 25. 9. 2014


 
Uveřejněno: 8. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016