„Vzdělávací aktivity – Podnikatelské minimum, Podnikatelská akademie“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9464
Název zakázky: „Vzdělávací aktivity – Podnikatelské minimum, Podnikatelská akademie“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.4.04/88.00345 Asistenční centrum pro podporu podnikání žen příjemce: Moravská asociace manažerek a podnikatelek - Regionální klub Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek – Regionální klub Olomouc
Sídlo zadavatele: 8. května 498/35
- Jméno: RNDr. Ing. Lenka Cimbálníková, Ph.D., MBA tel: 602240302 email:lenka.cimbalnikova@seznam.cz
IČ zadavatele: 22749691
DIČ zadavatele: CZ22749691
- Jméno: RNDr. Ing. Lenka Cimbálníková, Ph.D., MBA
- Telefon: 602240302
- E-mail: lenka.cimbalnikova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2014 16:00
Místo pro podání nabídek: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek – Regionální klub Olomouc 8. května 498/35 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je dodávka služby (vývoj a realizace) vzdělávacích aktivit pro začínající a stávající podnikatelky dle následující specifikace:
1. Podnikatelské minimum. Rekvalifikační kurz „Základy podnikání“ pro začínající podnikatelky v rozsahu 120 hodin.
Cílem kurzu je motivovat a připravit účastnice vzdělávání na zahájení podnikání.
Kurz se skládá z pěti modulů vzdělávání, každý modul obsahuje tři samostatná témata v rozsahu 8 hodin. Obsah kurzu: Právo. Ekonomika. Management. Psychologie. Osobní management.
Vzdělávání je realizováno s podporou e-learningu.
2. Podnikatelská akademie. Kurz pro stávající podnikatelky v rozsahu 120 hodin.
Cílem kurzu je připravit stávající podnikatelky na rozvoj podnikání vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti jejich firem.
Kurz se skládá z pěti modulů vzdělávání, každý modul obsahuje tři samostatná témata v rozsahu 8 hodin. Obsah kurzu: Právo. Ekonomika. Management. Psychologie. Osobní management.
Vzdělávání je realizováno s podporou e-learningu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 517355,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: I. Vývoj vzdělávacích aktivit, tj. zpracování kurikula kurzů, modulů a jednotlivých disciplín včetně studijních textů: Termín vývoje vzdělávacích aktivit: únor 2014 II. Realizace vzdělávání: Celkem budou realizovány tři kurzy: 2 x Podnikatelské minimum, 1 x Podnikatelská akademie. Podnikatelské minimum se uskuteční v dvou bězích pro celkem 32 osob (1 x realizováno intenzivní formou, 8h denně, 1x realizováno 2 – 3 x týdně, 4h denně) Podnikatelská akademie pro 20 účastníků (denní počet hodin bude upřesněn na základě požadavků cílové skupiny) Předpokládaný termín zahájení realizace vzdělávání: březen 2014 Předpokládaný termín ukončení realizace vzdělávání: červenec 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Olomouc
Pravidla pro hodnocení nabídek: a) Nabídková cena v Kč vč. DPH (60%) b) Metodologie vzdělávací aktivity - kvalita učebních osnov, forma a metody vzdělávání, kvalita učebních materiálů a výstupů pro zadavatele (40%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobně uvedeno ve Výzvě k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1.-9.1.14.docx (2. 5. 2016 11:23)
- dodatecne-informace-2.-15.1.14.docx (2. 5. 2016 11:23)
- pr.c.-1-kryci-list.docx (2. 5. 2016 11:23)
- pr.c.-2-cestne-prohlaseni.docx (2. 5. 2016 11:23)
- pr.c.-3-navrh-smlouvy.docx (2. 5. 2016 11:23)
- vyzva-k-podani-nabidky_20.pdf (2. 5. 2016 11:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: POE EDUCO, spol. s.r.o.
IČ: 640 89 398
DIČ: CZ 640 89 398
Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 258 84 735
DIČ: CZ 258 84 735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Datum ukončení: 1. 2. 2014