Zpět

„Vzdělávací aktivity – Podnikatelské minimum, Podnikatelská akademie“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9464

Název zakázky: „Vzdělávací aktivity – Podnikatelské minimum, Podnikatelská akademie“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek – Regionální klub Olomouc

Sídlo zadavatele: 8. května 498/35

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Ing. Lenka Cimbálníková, Ph.D., MBA tel: 602240302 email:lenka.cimbalnikova@seznam.cz

IČ zadavatele: 22749691

DIČ zadavatele: CZ22749691

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: RNDr. Ing. Lenka Cimbálníková, Ph.D., MBA
  • Telefon: 602240302
  • E-mail: lenka.cimbalnikova@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2014 16:00

Místo pro podání nabídek:
Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek – Regionální klub Olomouc 8. května 498/35 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je dodávka služby (vývoj a realizace) vzdělávacích aktivit pro začínající a stávající podnikatelky dle následující specifikace:

1.      Podnikatelské minimum. Rekvalifikační kurz „Základy podnikání“ pro začínající podnikatelky v rozsahu 120 hodin.

Cílem kurzu je motivovat a připravit účastnice vzdělávání na zahájení podnikání.

Kurz se skládá z pěti modulů vzdělávání, každý modul obsahuje tři samostatná témata v rozsahu 8 hodin. Obsah kurzu: Právo. Ekonomika. Management. Psychologie. Osobní management.


Vzdělávání je realizováno s podporou e-learningu.

 

2.      Podnikatelská akademie. Kurz pro stávající podnikatelky v rozsahu 120 hodin.

Cílem kurzu je připravit stávající podnikatelky na rozvoj podnikání vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti jejich firem. 

Kurz se skládá z pěti modulů vzdělávání, každý modul obsahuje tři samostatná témata v rozsahu 8 hodin. Obsah kurzu: Právo. Ekonomika. Management. Psychologie. Osobní management.

Vzdělávání je realizováno s podporou e-learningu.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 517355,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
I. Vývoj vzdělávacích aktivit, tj. zpracování kurikula kurzů, modulů a jednotlivých disciplín včetně studijních textů: Termín vývoje vzdělávacích aktivit: únor 2014 II. Realizace vzdělávání: Celkem budou realizovány tři kurzy: 2 x Podnikatelské minimum, 1 x Podnikatelská akademie. Podnikatelské minimum se uskuteční v dvou bězích pro celkem 32 osob (1 x realizováno intenzivní formou, 8h denně, 1x realizováno 2 – 3 x týdně, 4h denně) Podnikatelská akademie pro 20 účastníků (denní počet hodin bude upřesněn na základě požadavků cílové skupiny) Předpokládaný termín zahájení realizace vzdělávání: březen 2014 Předpokládaný termín ukončení realizace vzdělávání: červenec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a) Nabídková cena v Kč vč. DPH (60%) b) Metodologie vzdělávací aktivity - kvalita učebních osnov, forma a metody vzdělávání, kvalita učebních materiálů a výstupů pro zadavatele (40%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobně uvedeno ve Výzvě k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    POE EDUCO, spol. s.r.o.
    IČ:  640 89 398
    DIČ: CZ 640 89 398
    Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA


  • 2. uchazeč
    Název: Počítačová služba s.r.o. 
    IČ: 258 84 735
    DIČ: CZ 258 84 735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc

 

Datum ukončení: 1. 2. 2014


 
Uveřejněno: 7. 1. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016