Zpět

Odborné vzdělávání pracovníků provozu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9914

Název zakázky: Odborné vzdělávání pracovníků provozu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: MÝVAL ZLÍN spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Nábřeží 5261, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Eva Kosecová, +420 774 181 570, email: eva@kosecova.cz

IČ zadavatele: 46967338

DIČ zadavatele: CZ46967338

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Kosecová
  • Telefon: 774181570
  • E-mail: eva@kosecova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 7. 2014 16:00

Místo pro podání nabídek:
Administrativní centrum HRAD Jarní 50 614 00 Brno - Maloměřice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele. Zakázka se týká realizace odborného vzdělávání pracovníků provozu a pracovníku managementu.

Oblasti kurzů jsou pro pracovníky provozu:

-       Prádelenská technologie

-       Prádelenská chemie

-       Čistírenská technologie

-       Čistírenská chemie

-       Zbožíznalství v prádelenské a čistírenské praxi

-       Legislativa a technická normalizace pro průmyslovou údržbu prádla

-       Značení výrobků pro potřeby průmyslové údržby

-       Reklamace v prádelenské a čistírenské praxi

-       Pronájem prádla a ochranných oděvů

Oblast kurzů pro pracovníky managementu jsou:

-       Prádelenská technologie

-       Prádelenská chemie

-       Čistírenská technologie

-       Čistírenská chemie

-       Zbožíznalství v prádelenské a čistírenské praxi

-       Legislativa a technická normalizace pro průmyslovou údržbu prádla

-       Značení výrobků pro potřeby průmyslové údržby

-       Reklamace v prádelenské a čistírenské praxi

-       Pronájem prádla a ochranných oděvů

-       Systém kontroly biokontaminace v prádelnách

 

Kurzy budou probíhat ve čtyřech skupinách po 6 osobách (pracovníci provozu) a 2 osobách (pracovníci managementu). Každá skupina bude mít výuku 4 hodiny týdně. Výuka bude probíhat 2 dny v týdnu. V jeden den bude mít jedna skupina výuku dopoledne a druhá odpoledne a v další den zbylé dvě skupiny také tak. Každý modul kurzu bude trvat jeden měsíc.

 

Přesnější informace o realizaci kurzů jsou v zadávací dokumentaci.

Požadavky zadavatele:

-       uchazeč poskytne účastníkům kurzu dostatečné vzdělání k případnému získání profesní kvalifikace.

-       uchazeč poskytne účastníkům kurzu vzdělávací materiály ke každému kurzu (cca 50 stran A4/kurz a cca 30 stran A4/kurz)

-       součástí každého kurzu je vydání osvědčení o absolvování kurzu na základě absolvování závěrečného testu

 

 

Plnění této zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci vykonávala vždy fyzická osoba, která danou kvalifikaci či specializaci má. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit, uchazeč je povinen v takovém případě poskytnout zadavateli potřebnou součinnost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 552000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2014 – 2015. Konkrétní termíny budou upřesněny.

Místo dodání / převzetí plnění:
Nábřeží 5261, 760 01 Zlín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána písemně. Nabídka je podepsána oprávněnou osobou jednat jménem za uchazeče. Nabídka bude podána písemně v originále a jedné prosté kopii s tím, že kopie nabídky je doslovnou prostou kopií originálu nabídky. Každé jedno vyhotovení nabídky bude, včetně veškerých požadovaných dokladů svázáno do jednoho svazku. Nabídka bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky předložené v písemné formě musí být číslovány vzestupnou řadou a spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. Nabídka je podána v neprůhledném balíku/obálce, bude řádně zabalena a zapečetěna proti neoprávněné manipulaci přelepením, v místě přelepky bude opatřena razítkem, případně podpisem uchazeče (je-li fyzickou osobou) či jeho statutárního zástupce (je-li uchazeč právnickou osobou). Na přední straně obálky musí být uvedeno: název a adresa uchazeče, výrazné upozornění NEOTEVÍRAT, CZ.1.04/1.1.02/94.01425 (číslo projektu) a „Odborné vzdělávání pracovníků provozu“ (název zakázky). Nabídku je nutno podávat osobně nebo doporučeně poštou v uzavřeném balíku/obálce . Přední strana balíku/obálky bude označena v pravé spodní části označením a adresou zadavatele, v levé horní části bude obsahovat identifikaci uchazeče a adresu, na kterou lze nabídku zaslat zpět, byla-li doručena po zadávací lhůtě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
V nabídce musí být uvedená kontaktní osoba uchazeče spolu s telefonním a emailovým spojením.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součástí nabídku bude podepsaný písemný návrh smlouvy uchazečem.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Textilni zkušební ústav
    IČ: 00013251
    DIČ: CZ00013251
    Sídlo: Václavská 6, 65841 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Nasadil
    Poznámka k dodavateli: 

  • 2. uchazeč
    Název: SOTEX GINETEX CZ
    IČ: 65348966
    DIČ: CZ65348966
    Sídlo: Václavská 6, 65841 Brno

  • 3. uchazeč
    Název: 
    IČ: 
    DIČ: 
    Sídlo: 

Datum ukončení: 7. 7. 2014


 
Uveřejněno: 25. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016