Zpět

Pilotní realizace specializovaných vzdělávacích a rozvojových aktivit a adaptačního a stabilizačního programu v ČTÚ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10577

Název zakázky: Pilotní realizace specializovaných vzdělávacích a rozvojových aktivit a adaptačního a stabilizačního programu v ČTÚ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Český telekomunikační úřad

Sídlo zadavatele: Sokolovská 58/219, 190 00 Praha 9 - Vysočany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jaromír Novák, předseda Rady ČTÚ 224 004 837 Novakj3@ctu.cz

IČ zadavatele: 70106975

DIČ zadavatele: CZ70106975

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Kroj
  • Telefon: 224 004 711
  • E-mail: krojj@ctu.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 6. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET (www.tendermarket.cz). Není-li stanoveno jinak, probíhá veškerá komunikace mezi Zadavatelem a dodavateli elektronicky prostřednictvím tohoto elektronického tržiště.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je realizace specializovaných vzdělávacích a rozvojových aktivit a adaptačního a stabilizačního programu, včetně zajištění přípravy, vlastní realizace těchto aktivit, vyhodnocení výsledků a návrhu optimalizace dalšího cyklu.

S ohledem na charakter a zaměření jednotlivých vzdělávacích aktivit se rozhodl Zadavatel rozdělit veřejnou zakázku na části.

Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu nebo více částí veřejné zakázky.

Veřejná zakázka je rozdělena na tyto části:

 

  • Část 1         Školicí blok na téma: Technologie elektronických komunikací,

 

  • Část 2         Školicí blok na téma: Modelování nákladů a cen,

 

  • Část 3         Školicí blok na téma: Nové přístupy v regulatorním účetnictví,

 

  • Část 4          Školicí blok na téma: Ekonomické chování podniku v tržním prostředí,

 

  • Část 5          Školicí blok na téma: Soutěžní právo a jeho aplikace v analýze relevantních trhů,

 

  • Část 6          Školicí blok na téma: Ekonometrické analýzy využitelné v oblasti analýz relevantních trhů,

 

  • Část 7         Školicí blok na téma: Zpracování a analýza (databáze, data mining, SQL,                             predikce),

 

  • Část 8          Školicí blok na téma: Nové formy podnikání na trhu poštovních služeb a sledování kvality základních služeb,

 

  • Část 9          Školicí blok na téma: Správní řád v aplikační praxi a správní trestání,

 

  • Část 10       Pilotní realizace mentoringu a adaptačního a  stabilizačního programu.

     

Zadavatel očekává, že realizací jednotlivých částí veřejné zakázky dojde k proškolení vytipovaných zaměstnanců ČTÚ v oblasti analýz, regulace, nových trendů a technologií v elektronických komunikacích, apod., což zajistí vysokou kvalitu výkonu regulace elektronických komunikací a poštovních služeb, a k ověření navrženého systému mentoringu, adaptace a stabilizace zaměstnanců ČTÚ.


 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1310000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín podpisu smlouvy o dílo je konec července 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn řádným ukončením zadávacího řízení a podepsáním příslušné smlouvy o dílo. Plnění ze smluv o dílo bude dodavatelem splněno nejpozději do konce listopadu 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Český telekomunikační úřad Sokolovská 58/219 190 00 Praha 9 - Vysočany

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklady k prokázání splnění kvalifikace dokládají dodavatelé v elektronické podobě prostřednictvím e-tržiště jako součást nabídky v prosté kopii. Dodavatel, se kterým má být uzavřena smlouva, je před jejím uzavřením povinen předložit Zadavateli k prokázání splnění kvalifikace v souladu s čl. VI.6 Pravidel systému používání elektronických tržišť subjekty veřejné správy originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady ve smyslu § 53 odst. 1 písm. a) až h), j) a k)ZVZ, b) splní profesní kvalifikační předpoklady ve smyslu § 54 písm. a) a b) ZVZ, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku ve smyslu § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ (dodavatel může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 5 této zadávací dokumentace) a d) splní technické kvalifikační předpoklady ve smyslu § 56 odst. 2 písm. a) a e) ZVZ - viz bod 8.4 zadávací dokumentace. Předloží-li dodavatel veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento výpis prokázání splnění: a) základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 odst. 1 ZVZ, b) profesních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 54 písm. a) a b) ZVZ v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních předpokladů pokrývají požadavky stanovené na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro splnění veřejné zakázky. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 3 měsíce. Zadavatel přijme za podmínek uvedených v § 143 ZVZ výpis ze zahraničního seznamu kvalifikovaných dodavatelů, popřípadě příslušný zahraniční certifikát, které jsou vydávány ve státě, který je součástí Evropského hospodářského prostoru, nebo jiném státě, stanoví-li tak mezinárodní smlouva uzavřená Evropskou unií nebo Českou republikou. Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 ZVZ (v případě, že nevyužije možnost jejich prokázání dle bodu 8.1 zadávací dokumentace) předložením čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů, podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele(dodavatel může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 4 zadávací dokumentace). Dodavatel prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 54 ZVZ (v případě, že nevyužije možnost jejich prokázání dle bodu 8.1 zadávací dokumentace) předložením: a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci). Dodavatel prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 56 ZVZ předložením: a) seznamu významných služeb (včetně příloh, tj. osvědčení o poskytnuté službě)poskytnutých dodavatelem v posledních pěti letech, b) seznamu členů realizačního týmu (včetně příloh, tj. strukturovaných životopisů, kopií dokladů o vzdělání, čestného prohlášení).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede tyto údaje Název: Sídlo/místo podnikání: Tel./fax: E-mail: IČO: DIČ: Osoba oprávněná jednat za dodavatele: Kontaktní osoba: Tel./fax: E-mail:

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Pravidly systému používání elektronických tržišť subjekty veřejné správy při pořizování a obměně určených komodit ve znění usnesení vlády ČR ze dne 18. 12. 2013 č. 981 a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v Operačním programu Lidské zdroje a zaměstnanost ve verzi 2.0 platné od 2. 3. 2015.

Další podmínky:
Dodavatel je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě ve znění pozdějších předpisů osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Veškeré výstupy a jednání budou v českém jazyce. Případné náklady na překlady a tlumočníka hradí dodavatel a musí být součástí nabídkové ceny (tlumočení ze slovenštiny nepožadujeme). Dodavatel se zavazuje dodržovat povinnosti vyplývající ze skutečnosti, že tato veřejná zakázka je spolufinancována ze strukturálních fondů Evropské unie. Zadavatel nepřipouští subdodavatelské řešení. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty. Zadavatel požaduje, aby měl dodavatel po celou dobu trvání smlouvy uzavřenou a účinnou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v souvislosti s výkonem jeho činnosti, ve výši nejméně 200 000,- Kč. Zadavatel si vyhrazuje právo: - před uplynutím lhůty pro podání nabídek dodatečně upravit, doplnit nebo změnit zadávací podmínky, - oznámit rozhodnutí o vyloučení dodavatele z účasti ve výběrovém řízení prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET, - oznámit rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET, - ověřit si informace poskytnuté dodavatelem u třetích osob a dodavatel je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost, - nehradit náklady dodavatele vyplývající z účasti ve výběrovém řízení, - vyloučit dodavatele z účasti ve výběrovém řízení v případě překročení nejvýše přípustné nabídkové ceny, - zrušit výběrové řízení.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 - zrušena

část 2 - zrušena

část 3 - zrušena

část 4 - zrušena

část 5 - zrušena

část 6- zrušena

část 7 - Vítězný dodavatel 
 Název: ACREA CR, spol. s r.o.

 IČO: 630 76 616

 DIČ: CZ63076616

 Sídlo: Krakovská 7, 110 00 Praha 1

 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Aneta Živná Kavalierová

část 8 - zrušena

část 9 - Vítězný dodavatel

 Název: AQE advisors, a.s.

 IČO: 269 54 770

 DIČ: CZ26954770

 Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno 

 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Obrovský

 část 10 - Vítězný dodavatel

 Název: AQE advisors, a.s.

 IČO: 269 54 770

 DIČ: CZ26954770

 Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno 

 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Obrovský

 
 2. v pořadí pro část 10

 Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.

 IČO: 496 22 005

 DIČ: CZ49622005

 Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6

 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc.

Datum ukončení: 5. 8. 2015


 
Uveřejněno: 18. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016