Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o. – 201506

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10611

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o. – 201506

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Apollo servis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Gabriel, telefon 377 444 830 e-mailová adresa: martin.gabriel@e-apollo.cz

IČ zadavatele: 26319055

DIČ zadavatele: CZ26319055

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miloslav Gabriel
  • Telefon: 377 444 830
  • E-mail: miloslav.gabriel@e-apollo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 7. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je:

 

1.zajištění vzdělávací aktivity pro zaměstnance žadatele v rozsahu všech vzdělávacích aktivit uvedených v této výzvě. Minimální věcný a časový rozsah, jakož i maximální ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit jsou uvedeny v této Výzvě k podání nabídek.

 

2. ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců žadatele.

 

 

3. zajištění publicity dle Manuálu pro publicitu OP LZZ.

 

4. zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

 

 

  • evidence docházky školených zaměstnanců

 

  • evidence absence

 

  • evidence výuky

 

  • závěrečný protokol

 

  • vystavení certifikátu o absolvování

 

  • další dokumentace související s plněním zakázky, kterou bude Úřad práce dodatečně vyžadovat

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozsah a způsob evidence je stanoven v Manuálu pro zájemce o vstup do projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“

 

Popis jednotlivých vzdělávacích aktivit (1-6)

 

 

 

 

 

 

 

  • Bezpečnost datových sítí

 

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 24

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 4

Obsah kurzu:

 

V rámci kurzu bude probírána problematika síťové bezpečnosti a implementace na směrovačích Cisco Systems.

 

 

 

  • Bezpečnostní hrozby (Paketové sniffery, Útoky na hesla, DoS, Man-in-the-middle útoky),

 

  • Útoky na aplikační vrstvu,

 

  • Zneužití trustu,

 

  • Trójské koně,

 

  • Definice bezpečnostní politiky,

 

  • Zabezpečení Cisco směrovačů (Nastavení hesel, vypnutí nepotřebných služeb, filtrování provozu, autentizace směrovacích záznamů)

 

  • Filtrování paketů, IOS Firewall (Standardní ACL, Rozšířený ACL, Reflexivní ACL, CBAC)

 

  • Network Address Translation (NAT - základní pojmy, Statický NAT, Dynamický NAT, PAT, Rozložení zátěže)

 

  • IOS Intrusion Detection System (Typy vzorků, Reakce na útoky)

 

  • AAA (Autentizace, Autorizace, Accounting, TACACS+, Radius)

 

  • Autentizační proxy (Autentizace pomocí http)

 

  • Enkrypce, IPSec (Šifrování na různých vrstvách, Druhy šifrování, Certifikáty, Digitální podpis, IPSec VPN)

 

 

 

 

2. CRM - Funkčnost, Customizace a Konfigurace

 

 

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 32

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 19

Obsah kurzu:

Obsahem kurzu je rutinní používání produktu CRM jako nástroje pro řízení obchodního týmu a řízení vztahů se zákazníky, dodavateli a dalšími partnery včetně integrace této funkčnosti do již provozovaného informačního systému, např. MS Outlook, MS SharePoint apod.

 

 

 

  • Organizační jednotky

 

  • Práva

 

  • Administrace uživatelů a jejich účtů

 

  • Nastavení týmů

 

  • Metodologie

 

  • Typy přizpůsobení

 

  • Řešení

 

  • Vlastnosti polí

 

  • Tvorba polí a globálních seznamů

 

  • Úprava entit

 

  • Vlastní entity

 

  • Typy vztahů mezi entitami

 

  • Tvorba vztahů

 

  • Mapování mezi entitami

 

  • Pohledy

 

  • Grafy

 

  • Formuláře

 

  • Zabezpečení pole a jiné možnosti zabezpečení

 

  • Auditing

 

  • Hledání v datech

 

  • Audit Partitions

 

  • Řešení

 

  • Nespravovaná - Unmanaged řešení

 

  • Spravovaná - Managed řešení

 

  • Služba HelpDesk

 

  • Služba HotLine

 

  • Eskalační procesy

 

  • Obecná definice SLA

 

 

 

 

3. ITIL - servis

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 24

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 6

Obsah kurzu:

 

Obsahem tohoto školení je řízení IT služeb (IT Service Management (ITSM) na základě verze 3 soustavy nejlepších postupů řízení ITIL®.

 

 

 

  • Základní principy ITIL

 

  • Životní cyklus servisního požadavku

 

  • Fáze životního cyklu

 

  • Principy, modely a koncept činnosti

 

  • Návrhy, role a funkce

 

  • Servisní strategie

 

  • Servisní návrh

 

  • Servisní transakce

 

  • Servisní činnosti

 

  • Kontinuální zlepšování servisu

 

  • Implementace

 

  • Ověření získaných znalostí na konkrétních podmínkách žadatele

 

 

 

 

4. Self-Service BI, Big Data řešení a MDX

 

 

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 72

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 3

Obsah kurzu:

 

Obsahem aktivity je nasazení Self-Service BI a řešení analýzy pro Big Data s pomocí platformy Microsoft.

 

 

 

  • Popis klíčových vlastností a výhod self-service BI

 

  • Použití SQL Server Reporting Services k nasazení self-service řešení

 

  • Použití PowerPivot v Microsoft Excel pro tvorbu analytických modelů

 

  • Použití Power Query v Microsoft Excel pro import dat do datového modelu

 

  • Použití Power View v Microsoft Excel pro tvorbu interaktivní vizualizace dat

 

  • Použití Power Map v Microsoft Excel pro tvorbu geografické vizualizace dat

 

  • Použití Microsoft SharePoint Server pro nasazení self-service BI

 

  • Použití Microsoft Office 365 Power BI pro nasazení cloud self-service BI

 

  • Použití Windows Azure HDInsight cluster pro Big Data řešení

 

  • Funkce v MDX

 

  • Aplikace MDX magie v praxi

 

 

 

 

5. Administrace MS SQL a využité pro BI

 

 

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 88

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 4

Obsah kurzu:

 

 

 

  • Použití SELECT příkazu

 

  • Spojování tabulek

 

  • Řazení a filtrování dat

 

  • Použití datových typů

 

  • Změna dat

 

  • Používání vestavěných funkcí

 

  • Seskupování a agregování dat

 

  • Používání poddotazů

 

  • Používání tabulkových výrazů

 

  • Množinové operace

 

  • Používání stránkovacích a offset funkcí

 

  • Užití operace PIVOT a GROUPING SETS

 

  • Spouštění uložených procedur

 

  • Ošetřování chyb

 

  • Transakce

 

  • Plánování a použití SQL Serveru a jeho instalace

 

  • Popis systémových databází, fyzické struktury a možností konfigurace

 

  • Import a export dat

 

  • Security model databázového systému

 

  • Konfigurace a použití SQL Auditu a transparentního šifrování databází

 

  • Práce se službou SQL Server Agent

 

  • Konfigurace zasílání emailů a notifikací

 

  • Údržba databázového systému

 

  • Monitorování databázového systému

 

  • Popis konceptu a architektury datového skladu

 

  • Volba vhodného HW pro řešení DWH

 

  • Návrh a implementace datového skladu

 

  • Data Flow v SSIS

 

  • Control Flow v SSIS

 

  • Ladění problémů v SSIS

 

  • Implementace ETL řešení pro přírůstkovou extrakci dat

 

  • Implementace ETL řešení pro přírůstkové ukládání dat

 

  • Proces čištění dat se službou Microsoft Data Quality Services

 

  • Zajištění datové integrity s Master Data Services

 

  • Konfigurace služby SSIS

 

  • Popis způsobu použití dat BI řešením

 

  • Popis architektury a součásti BI řešení

 

  • Vytvoření multidimenzionální databáze v Analysis Services

 

  • Nasazení dimenze do kostky

 

  • Nasazení měřítka

 

  • Použití jazyka MDX

 

  • Nasazení SQL Server Analysis Services Tabular Model

 

  • Použití jazyka DAX

 

  • Vytváření reportů v Reporting Services

 

  • Rozšíření reportů o grafy a parametry

 

  • Nasazení PerformancePoint Services

 

  • Použití Data Mining

 

  • Praktické cvičení na téma konstrukce T-SQL dotazů, návrh modelu a optimalizace v průběhu provozu na konkrétní pracovní úloze

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Správa serveru a služeb Windows Serveru 2012

 

 

 

 

 

Minimální celkový rozsah hodin: 96

Rozsah jedné hodiny: 60 minut

Počet účastníků: 3

Obsah kurzu:

 

Obsahem budou pokročilé znalosti práce s operačním systémem v nejnovější verzi v již existujícím podnikovém prostředí s následnou správou operačního systému Windows Server 2012 a síťových služeb, které poskytuje:

 

 

 

  • Ovládání a správa komplexní infrastruktury Group Policy

 

  • Optimalizace a řešení potíží v komplexním Active Directory prostředí

 

  • Plné možnosti využití serverů DNS a DHCP

 

  • Nasazení, správa a řešení potíží se vzdáleným přístupem, VPN a Network Access Protection (NAP)

 

  • Detailní správa zabezpečení souborových systémů, řízení přístupů a přihlašování uživatelů a auditovat jejich přístup

 

  • Optimalizace výkonu serverů

 

  • Pokročilé techniky správy sítí a souborových systémů a úložišť dat

 

  • Co je a jak se spravuje Dynamic Access Control

 

  • Vysoká dostupnost za pomoci Network Load Balancing (NLB) a Failover Clustering

 

  • Virtualizační Hyper-V prostředí

 

  • Odlišnosti Hyper-V prostředí a WMware

 

  • Detaily Active Directory Replikací

 

  • Certifikační autority (AD CS) a další identity management systémy jako je AD FS a AD RMS

 

  • Praktická zkouška nabytých znalostí na testovacím prostředí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985820,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červen - Září 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria pro jednotlivé vzdělávací aktivity jsou nastavena následovně: 1. Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity – váha 40 % Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč a to tak, že: Pro hodnocení nabídkové ceny je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu. Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH dle následujícího vzorce: 100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem Jako nejúspěšnější dle tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty. 2. Metodika organizace kurzů - váha 40 % Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Nabídka, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele, získá v rámci daného subkritéria 100 bodů. Ostatním nabídkám bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu k této nabídce. Nabídky budou hodnoceny podle kvality metodiky organizace kurzů dle následujícího vzorce: 100 * (hodnocená nabídka/ nejvýhodnější nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem Jako nejúspěšnější dle tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty. 3. Možnost realizace školení v časových blocích během jednoho dne – váha 20 % Nejvýhodnější je ta nabídka, která bude obsahovat nejnižší rozsah časového bloku v hodinách během jednoho dne. Minimální úroveň nabídky, která bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnocena, jsou 2 hodiny/60 v jednom dni. Nabídky budou hodnoceny podle časového rozsahu bloku v hodinách/60 minut v jednom dni podle následujícího vzorce: 100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem Jako nejúspěšnější dle tohoto dílčího hodnotícího kritéria bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty. Nejvýhodnější nabídka vzdělávací aktivity bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích hodnotících kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Čestné prohlášení o tom, že lektor uchazeče o tuto zakázku je v zaměstnaneckém poměru ve vztahu k uchazeči (nejedná se o subdodávku) a je kompetentní osobou pro výuku vzdělávací aktivity Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč navrhne nabídkovou jednotkovou cenu pro jednoho účastníka a dále pak cenu celkem pro stanovený maximální počet účastníků jednotlivých vzdělávacích aktivit. Ceny budou zpracovány jako smluvní, pevné a nejvýše přípustné. Rozsah vzdělávací aktivity bude stanoven ve vyučovacích hodinách, každá 60 minut. Tato cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena bez DPH. Všechny ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých. Součástí nabídky bude i vzor dokladu prokazujícího úspěšné absolvování kurzu. Maximální ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH 1. Bezpečnost datových sítí maximální cena – 72 000,- Kč bez DPH 2. CRM - Funkčnost, Customizace a Konfigurace maximální cena - 180 500,-Kč bez DPH 3. ITIL - servis maximální cena - 132 840,-Kč bez DPH 4. Self-Service BI, Big Data řešení a MDX maximální cena - 159 840,-Kč bez DPH 5. Administrace MS SQL a využité pro BI maximální cena - 253 440,-Kč bez DPH 6. Správa serveru a služeb Windows Serveru 2012 maximální cena - 187 200,-Kč bez DPH Zadavatel stanoví předpokládanou hodnotu zakázky jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit. Překročení jakékoliv z předpokládaných hodnot povede k vyřazení nabídky. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny během průběhu realizace po celou dobu platnosti smlouvy. Zadavatel stanoví počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu zadávacího řízení v korunách českých bez DPH. Obchodní podmínky, Dodací podmínky a Platební podmínky budou pevně stanoveny ve smlouvě, která bude uzavřena bezprostředně po vydání rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. Platba za jednotlivé dodané služby (vzdělávací aktivity) bude provedena po skončení jednotlivých vzdělávacích aktivit. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem. Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude výrazně označena – „NABÍDKA – Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o. – 201506 - NEOTEVÍRAT“ Dále uvede uchazeč na obálce své identifikační údaje obsahující název, sídlo, identifikační číslo a daňové identifikační číslo a kontaktní adresu, pokud je odlišná od adresy sídla uchazeče. Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

 

 

 

Zadavatel obdržel jednu nabídku, která splňuje všechna kritéria uvedená v Zadávací dokumentaci.

 

Vítězný dodavatel:

 

Název: Digitální Centrum s.r.o.

 

IČ: 26404087

 

DIČ: CZ26404087

 

Sídlo: Slovanská 34, 326 00 Plzeň

 

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Buňka, jednatel

 

Datum ukončení: 8. 7. 2015


 
Uveřejněno: 23. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016