Pokročilá CAD školení a vizualizace
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9291
Název zakázky: Pokročilá CAD školení a vizualizace
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.01276 HTS s.r.o. podporuje rozvoj zaměstnanců příjemce: Heat Transfer Systems s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Heat Transfer Systems s.r.o.
Sídlo zadavatele: Novosedly 238, PSČ 691 82
- Jméno: Dr. Franco Fonzari
IČ zadavatele: 25726242
DIČ zadavatele: CZ25726242
- Jméno: Ing. Gabriela Doskočilová
- Telefon: + 420 519 320 202
- E-mail: gabriela.doskocilova@luvegroup.com
Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: GRANTIKA České spořitelny, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení zaměstnanců zadavatele na pozici konstruktér v pokročilých modulech 2D a 3D grafických a konstrukčních aplikací. Zaměstnanci zadavatele budou proškoleni v následujících modulech: AutoCAD Mechanical 2012, Autodesk 3Ds Max Design, Autodesk ShowCase 2012, Sketch Book Designer 2012, Autodesk Mudbox 2012, Autodesk Inventor – iLogic, Autodesk Inventor – Routed System. Celkem bude proškoleno 9 zaměstnanců zadavatele. Školení bude probíhat v sídle zadavatele v období 12Š/2013 až 5/2015 2 dny (16 hodin) v každém měsíci. Školení bude realizováno externím lektorem a bude ukončeno certifikátem/osvědčením. Školení bude vedeno v teoretické rovině (výklad látky) a následně prakticky (trénink teoretických znalostí na praktických úkolech).Školení bude vedeno v českém jazyce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 399000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12/2013 - 5/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Novosedly 238, PSČ 691 82.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 ZVZ - profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) ZVZ - technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ(bližší informace v písemné výzvě k podání nabídky v jednacím řízení bez uveřejnění)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, verze 1.8, účinná od 1. 10. 2013.
Další podmínky: Specifikované v Písemné výzvě k podání nabídek v jednacím řízení bez uveřejnění.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-zavazny-text-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb-1.doc (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-1-zavazny-text-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb_1.doc (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-2-kryci-list-nabidky-vzor-_1.docx (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-3-cp-o-splneni-zakladnich-kval.-predpokladu-a-o-ekonomicke-a-financni-zpusobilosti-vzor--1.docx (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-4-seznam-vyzn.-sluzeb-vzor-.doc (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-5-seznam-osob-jez-se-budou-podilet-na-plneni-verejne-zakazky-vzor-.docx (1. 5. 2016 04:59)
- priloha-c.-6-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zvz-vzor--1.docx (1. 5. 2016 04:59)
- vyzva-k-jednani-v-jrbu_1.pdf (1. 5. 2016 04:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: CAD Studio a.s.
IČ: 26197081
DIČ: CZ26197081
Sídlo: Ostrava - Moravská Ostrava, Hornopolní 3322/34, PSČ 702 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva
Poznámka k dodavateli:
Zadavatel zadává výše označenou veřejnou zakázku formou jednacího řízení bez uveřejnění v souladu s ust. § 23 odst. 4 písm. a) ZVZ, jelikož zakázka může být z technických důvodů splněna pouze jediným dodavatelem.
Datum ukončení: 9. 12. 2013