Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9805
Název zakázky: Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Praha 2 - Nové Město, 128 00 Praha 28
- Jméno: Ing. Zdeněk Novotný, ředitel Krajské pobočky v Plzni tel.: + 420 950 148 300 email: zdenek.novotny@pm.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: není
- Jméno: Mgr. Bc. Lucie Kopecká
- Telefon: + 420 950 148 414
- E-mail: lucie.kopecka@pm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 6. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 2731/7, 320 73, Plzeň, podatelna, 3. patro, v úředních hodinách.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka s názvem „Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj“ bude financována z prostředků Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“) v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“), z projektu „Vzdělávání a dovednosti pro trh práce“, případně v rámci jiných projektů ESF - OP LZZ, a z prostředků státního rozpočtu České republiky v rámci Aktivní politiky zaměstnanosti. Toto zadávací řízení je realizováno v souladu s Metodikou OP LZZ a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“).
Předmětem této Veřejné zakázky je komplexní organizace a zajištění poradenských činností pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání za účelem zjišťování osobnostních a kvalifikačních předpokladů těchto osob pro volbu povolání, pro zprostředkování vhodného zaměstnání, pro volbu přípravy k práci osob se zdravotním postižením a při výběru vhodných nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v rámci Úřadu práce ČR - Krajské pobočky v Plzni (v Plzeňském kraji) dle ust. § 105 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti (dále jen „ZoZ“) a ust. § 21 až 23 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.
Poradenské činnosti, které jsou předmětem Veřejné zakázky:
Cesta k zaměstnání
Bilanční diagnostika
Dodavatel je povinen předložit svoji Nabídku na všechny jednotlivé poradenské činnosti v rámci této Veřejné zakázky, jak jsou uvedeny v tabulce shora. Dodavatel je povinen dodržet minimální předpokládaný obsah (náplň) u každé jednotlivé poradenské činnosti (kurzu) tak, jak je uveden níže v bodu 2.1 této Zadávací dokumentace. Dodavatel může tento minimální obsah dle svého uvážení doplnit.
Počet hodin každé jednotlivé poradenské činnosti (kurzu) musí odpovídat nejméně předpokládanému počtu hodin poradenské činnosti (kurzu), jak je uveden níže v bodu 2.1 této Zadávací dokumentace.
Dodavatel je povinen zrealizovat každou jednotlivou poradenskou činnost (její běh) dle aktuální potřeby a požadavku Zadavatele. Dodavatel je povinen zabezpečit zahájení (nový běh) každé z uvedených poradenských činností alespoň jedenkrát za kalendářní měsíc dle požadavku Zadavatele v rámci těchto míst v Plzeňském kraji: Plzeň (jednotlivě pro Plzeň - město, Plzeň - sever a Plzeň - jih), Domažlice, Rokycany, Klatovy, Sušice, Tachov, Stříbro.
Poradenské činnosti budou probíhat v prostorách mimo budovy ÚP ČR, které zajistí dodavatel.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4702000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31.12.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Dodavatel je povinen zabezpečit plnění v rámci těchto míst v Plzeňském kraji: Plzeň (jednotlivě pro Plzeň - město, Plzeň - sever a Plzeň - jih), Domažlice, Rokycany, Klatovy, Sušice, Tachov, Stříbro.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-dotazy-c.-1-6.pdf (2. 5. 2016 13:27)
- dodatecne-informace-dotazy-c.-7-9.pdf (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-1-kryci-list_1_2_3_4_5_6.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-10-kalkulace-nakladu-poradenske-cinnosti.doc (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-2-navh-ramcove-smlouvy-poradenske-cinnosti-pro-plzensky-kraj.doc (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-3-cestne-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni-dle-53-odst.-1-pism.-f-zvz.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-5-cestne-prohlaseni-o-ekonomicke-a-finacni-zpusobilosti.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-6-cestne-prohlaseni-o-subdodavatelich.doc (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-7-seznam-subdodavatelu.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-8-cestne-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zvz.docx (2. 5. 2016 13:27)
- priloha-c.-9-nabidka-provedeni-poradenske-cinnosti.doc (2. 5. 2016 13:27)
- zadavaci-dokumentace-poradenske-cinnosti-pro-plzensky-kraj.pdf (2. 5. 2016 13:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný uchazeč
Název: PMVIA s.r.o.
IČ: 27673189
DIČ: CZ27673189
Sídlo: Průmyslová 591, 682 01 Vyškov
Poznámka k uchazeči: Uchazeč, který se umístil jako první v pořadí, odmítl uzavření rámcové smlouvy. Smlouva byla uzavřena s uchazečem č. 2 S-COMP Centre CZ s.r.o. - 2. uchazeč - dodavatel
Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
IČ: 26170621
DIČ: CZ26170621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Eva Pešková, jednatelka
Poznámka k dodavateli: Uchazeč, který se umístil jako první v pořadí, odmítl uzavření smlouvy, proto byla rámcová smlouva uzavřena s tímto dodavatelem.
- 3. uchazeč
Název: bfz - vzdělávavcí akademie s.r.o.
IČ: 27965945
DIČ: CZ27965945
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
Datum ukončení: 23. 9. 2014