Zpět

Pracovní diagnostika II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10085

Název zakázky: Pracovní diagnostika II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
  • Telefon: +420 778 447 786
  • E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je provedení pracovní diagnostiky (dále také „PDG“) za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci. Provedení PDG je součástí jedné z klíčových aktivit projektu „Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí“. PDG bude zaměřena na zmapování osobnosti klienta se zaměřením na profesní orientaci. Cílem PDG bude zjištění reálných předpokladů uchazečů o zaměstnání, definování jejich dovedností a schopností, a posouzení vhodnosti uchazečů k uplatnění na trhu práce se zaměřením na pozici „Lektor dalšího vzdělávání“ (dále jen „lektor“) nebo „Konzultant pro prevenci předlužení v osobních financích“ (dále jen „konzultant“). 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Smlouva s vybraným uchazečem bude uzavřena na dobu určitou, a to do 30. 6. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území celé České republiky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s. r. o. 
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00  Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký - generální ředitel
    Poznámka k dodavateli: vítězný uchazeč Počítačová služba, s. r. o. odmítl uzavřít smlouvu, proto byla uzavřena s výše uvedeným dodavatelem

  • 2. uchazeč
    Název: Počítačová služba, s. r. o. 
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00  Olomouc

  • 3. uchazeč
    Název: MARLIN, s. r. o. 
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01  Uherské Hradiště

Datum ukončení: 13. 11. 2014


 
Uveřejněno: 12. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016