Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů IV.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10600
Název zakázky: Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů IV.
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00022 Systém efektivního řízení lidských zdrojů Úřadu práce ČR příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
- CZ.1.04/3.1.00/04.00010 Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/C8.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2 příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00018 Pracovní návyky jako komplex individuálního poradenství, cíleného zaškolení, aktivizace místních aktérů a rozvoje potenciálu vybraných lokalit příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel FDV
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na nákup propagačních předmětů dle specifikace uvedené v příloze č. 1 zadávací dokumentace - Návrh rámcové smlouvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1394077,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Hlavní město Praha, sídlo zadavatele, dále sídlo vybraného uchazeče.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: -splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, -splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, -splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c.-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.pdf (3. 5. 2016 13:24)
- navrh-ramcove-smlouvy.docx (3. 5. 2016 13:24)
- dodatecna-informace-c.-2_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (3. 5. 2016 13:24)
- predpokladane-pocty-kusu-dle-jednotlivych-projektu-dle-di-c.-1.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- predpokladane-pocty-kusu-dle-jednotlivych-projektu-s-vyznacenou-zmenou.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- predpokladane-pocty-kusu-dle-jednotlivych-projektu-dle-di-c.-2.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- predpokladane-pocty-kusu-dle-jednotlivych-projektu_1.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-kd-cestne-prohlaseni_1.docx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-zbozi-dle-di-c.-1.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-zbozi-dle-di-c.-2_1.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-zbozi-s-vyznacenymi-upravami.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-zbozi-vyznacene-zmeny.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-2-zd-kryci-list-nabidky.doc (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-1-smlouvy-specifikace-zbozi_1.xlsx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-3-zd-vzor-seznamu-a-prohlaseni_1.docx (3. 5. 2016 13:24)
- priloha-c-4-zd-kvalifikacni-dokumentace_1.docx (3. 5. 2016 13:24)
- zadavaci-dokumentace-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.pdf (3. 5. 2016 13:24)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19.pdf (3. 5. 2016 13:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: SPEED PRESS PLUS, a. s.
IČ: 25765647
DIČ: CZ25765647
Sídlo: Přemyslova 830, 273 06 Libušín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Miroslav Hrdina
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Mertel RG Česká republika, spol. s. r. o.
IČ: 26763567
DIČ: CZ26763567
Sídlo: Na Perštýně 2, 110 00 Praha 1 - 3. uchazeč
Název: Reklama centrum, spol. s. r. o.
IČ: 17047692
DIČ: CZ17047692
Sídlo: Kardašovská 2/394,198 00 Praha 9
Datum ukončení: 29. 7. 2015