Zpět

Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10121

Název zakázky: Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PaedDr. Jitka Čádová, ředitelka tel: 224 424 471, e-mail:jcadova@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 70888060

DIČ zadavatele: není plátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dagmar Halaštová
  • Telefon: +420 777 469 848
  • E-mail: dhalastova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 10. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka v českém jazyce musí být podána písemně prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET. Rozhodný je čas elektronického tržiště.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a dodání propagačních předmětů blíže specifikovaných v příloze č. 1 výzvy, určených k propagaci související s činností zadavatele a to zejména s realizací projektu Posílení vedení a řízení v PMS ČR, Proč zrovna já?, Na správnou cestu!, Křehká šance a Systém dalšího vzdělávání pracovníků Probační a mediační služby ČR. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31.8.2015. Lhůty dodání předmětu plnění budou specifikovány v dílčích objednávkách.

Místo dodání / převzetí plnění:
Celá ČR, resp. jednotlivá střediska uvedená v distribučním seznamu dle dílčích objednávek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky, tj. součet cen všech jednotlivých (oceněných) položek (ve sloupci s názvem cena za předpokládaný počet ks bez DPH v příloze č. 1 výzvy).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka v českém jazyce musí být podána písemně prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET. Rozhodný je čas elektronického tržiště. Nabídka uchazeče musí být opatřena zaručeným elektronickým podpisem uchazeče či osoby oprávněné za něj jednat a nebo musí být v nabídce přiloženo prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou za něj jednat s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Toto prohlášení může být ve formě naskenovaného dokumentu a má stejnou váhu jako podpis nabídky uznávaným elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
/

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ruší veřejnou zakázku z důvodu nereálně stanového předmětu plnění.Zadavatel zakázku vyhlásí opětovně.

Datum ukončení: 21. 10. 2014


 
Uveřejněno: 29. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016