Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10121
Název zakázky: Rámcová smlouva na nákup propagačních předmětů
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B6.00020 Posílení vedení a řízení v PMS ČR příjemce: Probační a mediační služba
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1
- Jméno: PaedDr. Jitka Čádová, ředitelka tel: 224 424 471, e-mail:jcadova@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 70888060
DIČ zadavatele: není plátce DPH
- Jméno: Mgr. Dagmar Halaštová
- Telefon: +420 777 469 848
- E-mail: dhalastova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 10. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka v českém jazyce musí být podána písemně prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET. Rozhodný je čas elektronického tržiště.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a dodání propagačních předmětů blíže specifikovaných v příloze č. 1 výzvy, určených k propagaci související s činností zadavatele a to zejména s realizací projektu Posílení vedení a řízení v PMS ČR, Proč zrovna já?, Na správnou cestu!, Křehká šance a Systém dalšího vzdělávání pracovníků Probační a mediační služby ČR.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31.8.2015. Lhůty dodání předmětu plnění budou specifikovány v dílčích objednávkách.
Místo dodání / převzetí plnění: Celá ČR, resp. jednotlivá střediska uvedená v distribučním seznamu dle dílčích objednávek.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky, tj. součet cen všech jednotlivých (oceněných) položek (ve sloupci s názvem cena za předpokládaný počet ks bez DPH v příloze č. 1 výzvy).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka v českém jazyce musí být podána písemně prostřednictvím elektronického tržiště TENDERMARKET. Rozhodný je čas elektronického tržiště. Nabídka uchazeče musí být opatřena zaručeným elektronickým podpisem uchazeče či osoby oprávněné za něj jednat a nebo musí být v nabídce přiloženo prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou za něj jednat s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Toto prohlášení může být ve formě naskenovaného dokumentu a má stejnou váhu jako podpis nabídky uznávaným elektronickým podpisem.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: /
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_8.pdf (3. 5. 2016 08:34)
- dodatecne-informace-2_9.pdf (3. 5. 2016 08:34)
- dodatecne-informace-3_5.pdf (3. 5. 2016 08:34)
- dodatecne-informace-4_3.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- dodatecne-informace-5-ep-_1.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- dodatecne-informace-6_1.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- dodatecne-informace-7_2.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-1-specifikace-predmetu-plneni.xlsx (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-2-2011-pms-manual-vizualniho-styku.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-3-navrhy-log.docx (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni_1.doc (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-5-smlouva.docx (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-6-distribucni-seznam.docx (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-c.-7-navrh-zakladacich-desek.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- priloha-di-c.-1-upravena-smlouva.pdf (3. 5. 2016 08:35)
- vyzva-propagace-prefin.docx (3. 5. 2016 08:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ruší veřejnou zakázku z důvodu nereálně stanového předmětu plnění.Zadavatel zakázku vyhlásí opětovně.
Datum ukončení: 21. 10. 2014